Hotel Best Western Villa Quaranta Park ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Best Western Villa Quaranta Park**** bij :

3 reviews over Hotel Best Western Villa Quaranta Park in het Nederlands

Super!!!

Fam. Kroeske, 3-8-2011

Wij waren er voor onze huwelijksreis, dit hadden we ook bij de boeking vermeld. Toen we aankwamen waren we 2 uur te vroeg, we hoefde slechts 3 kwartier te wachten (bij het zwembad met een drankje), maar de vrouw bij de receptie zei dat het de moeite waard was. Toen we dus gingen inchecken bleken we een gratis upgrade te hebben gekregen :D Badkamer was echt ongelijk, zie ook de foto!! Service uitstekend, ontbijt zeer uitgebreid met verse gezette koffie, buitenbad met badmeester (moet wel verplicht badmuts op), binnen zwembaden waren niet super de luxe, maar wel handig als het buiten slecht weer is en je wilt toch zwemmen, lunch ook super en het restaurant was grandioos, wat hebben wij lekker gegeten en gedronken. Gratis parkeren in 'underground' garage. Kortom; een aanrader!
Gereisd met partner in mei 2011

Zeer mooi hotel - aanrader.

Johan Moermans, 2-5-2011

Dit is een prachtig hotel dat zeer mooi gelegen is in een groot park. Het eten in het restaurant Borgo Antico is een dikke aanrader. De kamers zijn groot en mooi. Hoewel de kamers niet super geïsoleerd zijn, hebben we zeer rustig kunnen slapen. Wij verbleven in dit hotel tijdens onze 4-daagse vespatocht en het is een goede uitvalsbasis om het Gardameer en Verona te bezoeken.
Gereisd met partner in april 2011

marie daniels, 8-2-2007

romantisch klassieke chic, centraal gelegen maar toch rustig,royaal ontbijt met veel zoetigheden.

Restaurant is een aanrader van formaat, heel lekker en fijn met klassieke italiaanse gerechten.De maitre Simone Marini begeleid u vakkundig doorheen de wijn en menukaart!(schitterend)!

Het welnesscentrum in de countryclub is fantastisch! Wij waren tevreden klanten!

Gereisd anders in februari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Villa Quaranta Park in Pescantina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Villa Quaranta Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Villa Quaranta Park scoort een 7 uit 10 op basis van 4 reviews.