Hotel Primhotel Città di Oderzo ***

7,2

15 reviews over Hotel Primhotel Città di Oderzo in het Nederlands

negatief

hjdeurlo, 30-7-2013

Locatie is langs een drukke weg. voor de deur staan een paar tafeltjes en stoeltjes waar je wat kan drinken maar gezellig is het niet. Drinken moet je zelf binnen halen en als je je glaswerk laat staan staat het er de volgende dag nog.

Kamer, heel soms hadden we WIFI signaal, Airco was stuk en warm water hadden we ook niet. Gelukkig heb je bij een kamertempratuur van 40 graden ook geen warm water nodig.

Ontbijt heel simpel, als het druk is omdat ze een bus vol gasten hebben dan moet je op tijd komen want tafels opnieuw dekken of schoonmaken hebben ze dan geen tijd voor. Ook heb je geluk als ze je koffie/thee aanbieden.

Gereisd met partner in juli 2013

Goed hotel maar wel wat ver van Venetië

Sandra, 23-9-2012

Een goed hotel met vriendelijke medewerkers. Het ontbijt is karig maar dat is overal in Italië. Kamer is prima, erg ruim en schoon. De Wifi kregen wij hier niet aan de praat maar volgens de receptiemedewerker waren wij de enigen en kwam dat verder nooit voor... Receptiemedewerkers spreken goed Engels!
Gereisd met partner in september 2012

goed hotel

Arjan, 13-9-2011

Ben in aug. 2010 en sept. 2011 in dit hotel geweest met een reisorganisatie. Beide keren circa 3 nachten. Hotel ligt circa 10 a 15 min. lopen van centrum. Service is prima. Vriendelijk personeel. Eten (ontbijt) vond ik beide keren prima. Dineren kan niet, maar is goed Italiaans restaurant op circa 5 min. lopen van hotel. Kamers zijn netjes en bedden zijn goed. Wel werkte bij 2e bezoek de m.i. de airco niet, maar niet gevraagd aan personeel. Was met reisorganisatie, maar heb van vermoeden dat prijs/kwaliteitverhouding prima is (drankjes vond ik in ieder geval niet duur). Naar Venetie was volgens mij circa 1 a 1,5 uur uur rijden vanaf Oderzo. Tevens kun je met de trein vanuit Trevisio naar Venetie en met de bus vanuit Oderzo naar Treviso (circa 5 min. busstation vanaf hotel).

Al met al kan ik dit hotel aanbevelen.

Gereisd met partner in september 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Primhotel Città di Oderzo bij:

Goed hotel, geen ideale ligging t.o.v. Venetië

Fleur, 21-8-2011

Wij waren in dit hotel met een reisorganisatie. Met hotel Primhotel is niets mis maar wij vonden het wel iets te ver gelegen van Venetië. Bij aankomst in het hotel goede uitleg gehad over omgeving van de jongen achter de receptie, sprak goed Engels wat niet vaak voorkomt in Italië! Heel goede service gehad toen de airco in onze kamer het niet bleek te doen. Bij terugkomst na een dag Venetië had het personeel al onze spullen verplaatst naar een nieuwe kamer waar de airco het wel deed, deze was overigens ook veel groter. Hotel ligt naast het treinstation, hoor je verder niks van. Ontbijt was sober, maar daar zijn het Italiaanse ontbijtjes voor! Het plaatsje Oderzo is niet bijzonder.

Tip: Wanneer je naar dit hotel gaat haal eens pizza af bij Punto Pizza, heerlijk!!!

Gereisd met partner in augustus 2011

themousehouse, 5-6-2011

Dit hotel was een onderdeel van een fly/drive door Italie. prima hotel. Twee nachten geslapen. Met bus en trein vanaf het hotel naar Venetie gegaan. Heel goed om te doen. Prima ontbijt. Vriendelijke mensen. Mooi kamer en schoon.
Gereisd met vrienden in mei 2011

Zeer goed hotel!

Hoogervorst, 24-8-2009

Geboekt via een touroperator. Zeer goed hotel met erg grote en luxe kamers. De badkamer ziet er een woord fantastisch uit! Het ontbijt kregen wij gewoon op de begane grond (ook niets bijbetaald hoor) met meerdere soorten sappen, koffie , cappuchino, thee, vleeswaren, kaas, div. yoghurts, eieren, broodjes, croisants etc etc. Er loopt contstant een dame voor de koffie en thee. Hotelpersoneel is zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Er is een zitje voor het hotel, maar wil je het echt gezellig hebben loop dan even naar het horecaplein van Orderzo. Zeer goed hotel gezien de prijs/kwaliteits verhouding. Iedere dag was er schoonmaak.
Gereisd met partner in augustus 2009

Top service!

Hoogervorst, 24-8-2009

3 nachten in dit mooie hotel verbelven via een touroperator. Geweldig ontbijt met van alles, niets is hier teveel. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn erg ruim (luxe) en iedere dag is een schoonmaak. Oderzo is een leuk dorp met een horecapleintje op een 30 km van Venetie.
Gereisd met partner in augustus 2009

Rian Zomer, 31-7-2009

prima hotel, nette en ruime kamers, ontbijt is goed. Eigenlijk zeer goed in vergelijking met andere hotels in Italie die veelal niet meer dan een paar stokbroodjes geven als ontbijt. Eventueel kun je na extra betaling kiezen voor een wat luxere ontbijt (american). Maar voor ons was dat niet nodig. Hotel ligt tegenover station. Voor hotel een klein zitje, niet heel gezellig, maar het is te doen. Dit hotel is goed te doen om vanuit hier bijvoorbeeld naar Venetie te gaan. Klein uurtje rijden met auto. Wij hebben de auto bij een parkeergarage gezet en vandaaruit met watertaxi naar Venetie. Was heel goed te doen.

Personeel in hotel erg aardig, en geven je informatie over het plaatsje Oderzo, Venetie en wat je nog meer wilt.

Minpuntje is dat er geen zwembad is, hadden wij lekker gevonden. Maar verder prima hotel.

Gereisd met partner in juni 2009

Els, 5-10-2008

Hotel was schoon en personeel is vriendelijk. Het hotel ligt een paar 100m van het station af, waar je makkelijk met de bus en daarna met de trein naar Venetië kunt. Openbaar vervoer erg goedkoop. Oderzo zelf is ook een leuke plaats, met gezellige terrasjes op een plein.

Ongeveer 40km vanaf het hotel ligt Caorle, een mooi historische badplaats.

Ontbijt is simpel, maar goed. Wij waren er met Kras, maar hoefden niet in de kelder te eten.

Gereisd met partner in september 2008

Prima uitvalsbasis, doorreishotel

wandre, 22-8-2008

Net hotel, vriendelijke service. Per trein is Venetie goed bereikbaar, ook vanuit nabij gelegen plaatsen. Wel een aardig ontbijt verkrijgbaar tegen bijbetaling van een paar euro. Airco en een schone kamer, goede prijs-pret. Helaas geen eigen restaurant maar je kunt redelijk eten in het kleine centrum van Oderzo (loopafstand).
Gereisd met partner in augustus 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Primhotel Città di Oderzo bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Primhotel Città di Oderzo in Oderzo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Primhotel Città di Oderzo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Primhotel Città di Oderzo scoort een 7.18 uit 10 op basis van 15 reviews.