1 review over BedAndBreakfast Afittacamere due Mori in het Nederlands

Ok

Simone_Willem, 17-5-2014

Wij zijn hier alleen een nacht geweest omdat we op doorreis waren, maar zou hier niet langer blijven dan dat.

Het ligt ergens in een plaatstelijk buurtje, geen mogelijkheid om even ergens anders dan je kamer te zitten (bijvoorbeeld geen gezamelijke ruimte/terras). en de buurt hebben wij ook niet echt iets gezien (hebben hier ook niet uitgebreid naar gezocht..)

We hadden gelluk dat de eigenaresse nog even aanwezig was toen wij aankwamen, gelukkig was zij erg vriendelijk en kregen we van haar ook wat te drinken.

Ontbijt is prima, niks bijzonders. Wel goede (en gratis!) parkeergelegenheid.

Gereisd met partner in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Afittacamere due Mori in Monselice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Afittacamere due Mori zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Afittacamere due Mori scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.