6,7

Matig

23 reviews over Hotel Grand Misurina in het Nederlands

Te doen voor een keertje

Patricia, 26-5-2017

Ligging is geweldig. Maar daar blijft het wat mij betreft bij... Kamers op bovenste etage hebben zitkamerje en met een trap naar boven een slaapkamer. Met dakramen die lastig opengaan en gordijnen die niet sluiten. Receptie vertelde ons, avondeten is buffet. We vonden het vrij karig, geen vlees bv, maargoed. Zijn we klaar met eten, blijkt dat buffet alleen voorgerecht is en je heerlijk eten kon kiezen. Maar we waren al vol. En de hele maaltijd vreselijke pianomuziek.. Kortom, ik heb wel eena in een beter hotel verbleven....
Gereisd familie in januari 2017

perfecte uitval basis om te wandelen

Harm Nijkamp, 10-5-2016

Zeer rustig plaatsje gelegen aan een meer.

Kamers zijn goed en ruim, ontbijtbuffet uitstekend.

all inclusief tot negen uur , daarna werd het rustig( ligt niet aan het hotel maar aan de gasten)

Mogelijkheid tot het meenemen van lunch pakketten, welke top waren ( zonder bij betaling)

Gereisd met partner in juni 2015

Goed Hotel Mooie Ligging

ine, 14-9-2015

Ligt hoog dus temperatuur is lager dan wanneer je in het dal verblijft. Kans op mist is dus groot. Hebben wij een dag gehad. Ligging is heel mooi aan een meer. Overdag druk maar s'avonds is het er rustig omdat iedereen naar het meer wil. Hotel ligt vlakbij de Drei Zinnen. Ideaal hotel voor uitstapjes en wandelingen.

Kamer was ruim. Hadden een familiekamer maar met twee tieners is het misschien beter om de volgende keer twee aparte kamers te reserveren. Slaapbank was niet zo geweldig.

Kamer werd goed schoongemaakt. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Nadeel wifi moet je kopen en alleen beschikbaar in de lobby.

Eten was goed snap dus niet waar het negatieve op de site vandaan komt

Ondanks dat het tijdens ons verblijf fris was 13 tot 15 graden in augustus gaan we beslist nog een keer terug.

Gereisd familie in augustus 2015

Uitstekende prijs/kwaliteit

Ron, 23-6-2015

We lezen diverse vrij negatieve beoordelingen. Het is ons niet duidelijk of er inmiddels een nieuw management is, maar wij hebben er een prima week gehad.

We zijn in juni een week in dit hotel geweest.

Het hotel ligt op een prachtige locatie, met veel wandelmogelijkheden dichtbij.

De kamers zijn ruim en worden uitstekend schoongehouden.

Het ontbijtbuffet is uitgebreid en goed maar iedere dag hetzelfde.

Het avondeten is deels buffet en deels keuzemenu. De ruimte is beperkt waardoor het wat chaotisch overkomt. Verwacht geen copieuze maaltijd, maar het zijn 3 gangen met onbeperkt groente en pasta via het buffet, en over het algemeen was het lekker.

Buiten het hotel was 's avonds niets te doen.

Het is ons goed bevallen en qua prijs/prestatie is het uitstekend.

Minpuntje was het ontbreken van buitenlandse zenders op tv. Euronews op zijn minst zou handig geweest zijn

Gereisd met partner in januari 2015

dit nooit meer

rita herkelbout, 9-10-2014

Goed hotel, vriendelijk personeel, maar NOOIT meer. 250 jongeren aanwezig die laat op de avond extreem veel kabaal maakten. Maakten gebruik van tent onder onze kamer met luidsprekers tot na 23 u. En dan naar boven als wilden, roepend, stampend, deuren slaan... en dat bleef enige tijd duren. Een manager die er NIETS aan deed en zelfs te arrogant was om ons enige uitleg te geven na een klacht en loog tegen

de touroperator dat niemand anders klachten had. Hij liep ons straal voorbij en had pas met ons een inhoudsloos gesprek na contact met touroperator. En zij geloofden hem gedeeltelijk! Gebruik maken van de bar na diner onmogelijk wgns. schtetterende bende jongeren.En het personeel zei dat er nog dergelijke groepen op komst waren... Maar vriendelijk personeel, voor Sabrina !

Gereisd met partner in juni 2014

Ligging en kamer uitstekend , eten matig.

D. Bruinzeel, 1-8-2013

Ruime kamer met schitterend uitzicht. Uitstekende bedden en schoon.

Binnen het uur een vier gangen diner van matige kwaliteit, met twee maal in een week een buffet (waarbij sommige gasten al bij de eerste gang hun dessert opscheppen omdat men bang is tekort te komen) is niet helemaal wat wij zoeken. Soms wat onervaren, maar vriendelijk en behulpzaam personeel in het restaurant en de bar. Bij de receptie zijn er een paar medewerkers die de gasten rondweg negeren. Elke avond bij het restaurant een zanger, die zijn best doet, maar met beperkt repertoire. Mooi binnenzwembad!

Gereisd familie in januari 2013

Leuke en ontspannende vakantie

Renilde Bastaens, 23-7-2013

Vertrokken met weinig verwachtingen betreffende het hotel, gezien de negatieve beoordelingen die we gelezen hadden. Het hotel is schitterend wat betreft de ligging. Van daaruit kan je heel wat activiteiten plannen. Het personeel van het hotel is uitermate vriendelijk, probeert je op elk moment te verwennen. Wij kwamen laat aan in het hotel, omwille van zeer druk verkeer onderweg.... er was nog een avondmaal voor ons klaargezet, we werden geholpen onze bagage uit de auto te halen enz. Wij werden zeer warm onthaald.

De kamers zijn ruim en bijzonder netjes. Bedlinnen werd bijna dagelijks verschoond.

De maaltijden zijn echt Italiaans en lekker. Vriendelijke bediening in het restaurant, het personeel doet echt zijn best om verschillende talen te spreken. Je hebt dagelijks keuze uit 3 gerechten, er wordt ook telkens een vegetarische schotel voorzien.

Kortom, er hangt een op en top Italiaans sfeertje in dit hotel en daarvoor kom je natuurlijk naar Italië....

Gereisd met partner in juli 2013

NOOIT meer Grand Hotel Misurina !

cari_vanderniepen, 15-7-2013

Dit hotel is zeker geen 4 sterren waard !

Onze kamer was ouderwets en zeer horig. Kleine badkamer met douche. Was wel netjes. Geen wifi op de kamers.

Wifi uitsluitend nabij de receptie en dan nog tegen betaling. Met uitzondering van een drietal sofa's , die meestal bezet waren, geen plaats om te internetten.

De maaltijden, steeds in buffetvorm waren ondermaats ! Het avondmaal bestond vooral uit goedkope ingrediënten. Je kon je maag vullen, maar dat was het dan ook. Het ontbijtbuffet was ook beperkt : geen broodjes, maar sneden brood af te snijden van een groot brood ( hygiëne ! ) , slechts 1 kop koffie per persoon, koude omelet, ...

De tafels stonden op amper 5 cm van elkaar, dat zorgde voor weinig privacy bij de maaltijden. Zeer luidruchtige eetzaal met lawaaierige kinderen. Het personeel was, met uitzondering van enkele witte raven, uitsluitend eentalig Italiaans. Dit is niet meer van deze tijd in een 4 sterren hotel.

Gereisd met partner in juli 2013

Unieke locatie, zeer mooi.

Erik en Ine, 13-6-2013

Het hotel ligt echt heel mooi aan het meer. De kamer die wij hadden was zeer groot, 3 kamers en 2 badkamers en uitzicht op het meer en de bergen! Ze maakten elke dag heel grondig schoon en we kregen elke dag schone lakens, dat hebben we nog nooit meegemaakt. Het eten is zeer goed, met een minpunt. Dat is de ruimte. Je zit erg dicht op elkaar en dat is niet prettig. Het eetgedeelte is te klein en zou groter moeten.
Gereisd met partner in juni 2013

Vriendelijke mensen en een losse sfeer

Frank, 5-8-2012

We waren wat bang om te vertrekken nadat we alle commentaren op Zoover hadden gelezen.

Gelukkig kunnen we zeggen dat we een geweldige vakantie hadden. Misurina is inderdaad enkel een toeristendorp, maar voor een wandelvakantie is dat helemaal niet erg. Als je het hotel binnenkomt word je onmiddellijk met een smile begroet en geholpen. Alle personeel is even vriendelijk en behulpzaam.

De mensen aan de receptie zijn meerdere talen machtig: Italiaans, Duits, Engels, Frans, allemaal geen probleem. Ze doen alles wat ze kunnen om je behulpzaam te zijn.

De kamer was voldoende groot en zeer proper, elke dag werd ze gekuist en we konden (als we wilden) elke dag nieuwe handdoeken krijgen.

Het ontbijt was uitgebreid en heel lekker. Bij het avondmaal kan je elke dag kiezen uit 3 voorgerechten, 3 hoofdschotels en 3 desserts en vooraf kan je nog kiezen uit een zeeeer uitgebreid antipasto-buffet. Het ene gerecht viel al beter mee dan het andere, maar ja ... dat is thuis toch ook zo, niet?

Gereisd familie in juli 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Grand Misurina**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Misurina in Misurina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Misurina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Misurina scoort een 6.65 uit 10 op basis van 24 reviews.