Hotel Venezia ***

Hotel Venezia
Venezia

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Venezia bij:

1 review over Hotel Venezia in het Nederlands

Zeer drukke uitstraling, maar goed hotel

F.J. Remmers, 14-9-2009

Wij kozen bewust voor een hotel in Mestre, omdat we op doorreis waren en Venetië slechts een dag wilden bezoeken (twee nachten verbleven). Bij hotel Venezia kon je je auto goed kwijt en de de bus naar Venetië vertrok om de hoek.

Onze eerste indruk was nogal overweldigend, omdat het hotel een zeer drukke uitstraling heeft. Niet echt onze smaak, maar wel aan elk detail was gedacht. De kamer op de vijfde verdieping was nogal klein en door alle tierelantijntjes leek het nog kleiner (detail: roze kluisje!). De kamer was echter schoon en prima als je er verder alleen maar slaapt.

Het diner in het hotel was echter zeer goed en ook de service van de bediening hield niets te wensen over. Ook het ontbijt was prima.

In Mestre zelf is weinig te doen, maar voor een bezoek aan Venetië is dit een prima hotel, waar ze nog weten wat service en beleefdheid is.

Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Venezia in Mestre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Venezia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Venezia scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.