Camping Rainbow garden Orto Arcobaleno

6,5

2 reviews over Camping Rainbow garden Orto Arcobaleno in het Nederlands

Nooit meer!!!

Patricia, 19-8-2012

Wij dachten een mooi plekje te hebben gevonden, maar niets was minder waar !!!

Zeer onverzorgd sanitair : schimmel op de muren, rotte deur, douche/wc/lavabo in een ruimte, diegenen die naar het toilet moesten, moesten door de doucheplaats lopen

Onthaal : allesbehalve, mevr verstond ons niet of nauwelijks

Kampeerplaatsen : op de ietwat beschaduwde plaatsen was er geen plaats meer, wij kregen een plekje op een veld zonder schaduw

Zwembad : niet om aan te zien

Terrein :zeer onverzorgde indruk

We zijn dan ook na één nacht vertrokken

Gereisd met partner in augustus 2012

Heerlijke rustige eenvoudige plek

Mark, 7-8-2012

Mauricio runt deze camping. In de boomgaard kun je kamperen met je tent, je kunt een huifkar huren of een van de appartementen in de oude boerderij.

Caravan of camper kunnen op een grasveldje terecht.

Op de camping kun je zelf geteelde groente en fruit kopen.

Op de camping is een klein zwembadje aanwezig en Mauricio is een enthousiaste gastheer die je graag mee op sleeptouw neemt door de streek. Er worden regelmatig maaltijden bereid en je kunt mee op excursie door de baai van Venetië op een klein bootje.

Venetië is goed bereikbaar met het openbaarvervoer, ongeveer 25 minuten met de bus.

Een heel ontspannen plek, waar je goed tot rust kunt komen. Netjes is het niet. Maar dat wordt ruim voldoende gecompenseerd door de charme van deze plek.

Wij hebben hier vier dagen heerlijk genoten, om en om een dag Venetie en een dag op de camping relaxen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rainbow garden Orto Arcobaleno in Mestre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rainbow garden Orto Arcobaleno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Rainbow garden Orto Arcobaleno scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.