Hotel Hilton Garden Inn Venice Mestre San Giuliano

Hotel Hilton Garden Inn Venice Mestre San Giuliano
Hilton Garden Inn Venice Mestre San Giuliano
8,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Hilton Garden Inn Venice Mestre San Giuliano bij:

10 reviews over Hotel Hilton Garden Inn Venice Mestre San Giuliano in het Nederlands

Geweldig Hotel, aanrader

Loes, 14-8-2017

Super hotel, met een ideale ligging ten op zichten van Venetië en de luchthaven Marco Polo. Bushalte voor de deur en binnen 5 minuten in Venetië.

Kamers zijn ruim, nieuw en keurig schoon. Volop handdoeken ook voor bij het zwembad, wat overigens ook fijn is na een dagje hitte in de stad zelf.

Vriendelijk personeel, ontbijt erg uitgebreid en volop.

Echt een aanrader! Tevens nog een tip: ga naar het eiland Burano!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

fijn hotel

jacques, 9-3-2017

Erg vriendelijk personeel Hotel ligt tussen vliegveld marco polo en venetie.

Hotel heeft een transfer bus van en naar het vliegveld tegen betaling ter beschikking.Bij warmer weer kan men na een dagje venetie in het verwarmde

buiten bad relaxen

Gereisd met partner in maart 2017

fijn hotel

stefanie, 9-7-2016

goed, zeer klantvriendelijk hotel, goed personeel, doen alles om je te helpen en het je naar de zin te maken. klantvriendelijkheid hoog in het vaandel.

mooie grote, schone kamers, prima zwembad en de bus naar Venetië stopt voor de deur. eten ook oke! kan dit hotel iedereen aanbevelen, niet heel erg luxe maar wel ouderwetse degelijke gastvrijheid.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

Daniël en Willemien, 26-8-2015

Wij hebben hier een geweldig verblijf gehad. Het hotel ziet er van binnen netjes en mooi uit, ook de eetzaal was goed verzorgd. Het personeel was vriendelijk en sprak goed Engels. Het ontbijt was volledig en alles werd snel opgeruimd. Goede ligging ten opzichte van Venetië. De bus gaat om de vijf minuten voor het hotel en brengt je in 10 minuten naar het Centrum.

Het enige wat ons ergerde was de handdoekjescultuur. Voor 10 uur lagen alle bedjes rond het zwembad al vol met handdoeken, terwijl de eigenaren pas uren later op de bedjes kwamen liggen.

Gereisd met partner in augustus 2015

Fijn hotel

Rianne, 25-8-2015

Fijn hotel gelegen in Mestre. Met de bus, die voor de deur stopt, ben je binnen een kwartier in Venetië. Tickets zijn verkrijgbaar bij de receptie. De service bij de receptie is uitstekend. We kregen goede tips en het personeel was erg vriendelijk.

Het ontbijt was gevarieerd en lekker. Koffie en thee werden geserveerd aan tafel. Het buffet werd regelmatig bijgevuld. Er was voor ieder wat wils; van verse croissantjes tot vers fruit en van roerei tot yoghurt met verschillende soorten muesli.

Gereisd met partner in juli 2015

Aanrader !

Jolanda, 28-7-2015

Goed hotel net buiten Venetië. Shuttledienst vanaf de luchthaven functioneerde goed; kamers zijn goed ingericht (hadden 2x een hoek suite geboekt); ontbijt was prima.

Aardig en behulpzaam personeel.

Bus naar Venetië stopt voor de deur, kaartjes te koop bij de receptie.

Hotel is aan te raden voor stedentrip of een overnachting als je gaat cruisen.

Gereisd met vrienden in juli 2015

Matige ervaring

Jill, 6-6-2015

Prima ligging. King corner suite geboekt omdat we zoon van 16 bij ons hadden. Hadden net zo goed bed op kamer bij kunnen laten zetten. Het is op geen enkele wijze 'Hilton' hotel.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

Afgezien van de manager een prima hotel!

G.L., 21-8-2012

Zomer 2011 verbleven wij 1 nacht in dit hotel. Om 15.00 wilden we inchecken in de suite die we hadden geboekt en kregen we te horen dat de kamer nog niet beschikbaar was omdat "de gasten van de vorige nacht nog niet waren uitgecheckt". Men verzocht ons om de koffers maar achter te laten, daar wij nog even Venetie in wilden. Als we dan terugkwamen zou de kamer wel gereed zijn. Hier zijn we niet mee akkoord gegaan. We wilden ons graag nl. nog even opfrissen voordat we Venetie in zouden gaan. Het was moeilijk om de hotelmanager aan zijn verstand te brengen dat het niet ons maar ZIJN probleem was dat de gasten van de vorige nacht nog niet waren uitgecheckt en hij reageerde nogal onvriendelijk naar ons. Na ca. een uur wachten was dan toch eindelijk onze kamer gereed. Verder een prima hotel, uitstekende kamer/suite, van alle gemakken voorzien, prima bedden en de volgende ochtend een uitstekend ontbijt! Op de vervelende incheck-procedure na hebben we dus niks aan te merken op dit hotel.
Gereisd met partner in januari 2011

Geen ontbijt bijboeken, erg slecht

Vakantiegangers, 17-8-2012

De ligging is ideaal, je bent met de bus die voor de deur stopt in 10 min. in Venetië. De tickets voor de bus kan je bij de receptie van het hotel kopen en ze zijn erg behulpzaam. Het ontbijt daarin tegen tafels werden niet afgeruimd en daardoor was er geen plek om te zitten. Toen we om een tafeltje vroegen kon er met veel pijn en moeite door het personeel een tafel een beetje schoon en half gedekt worden. Ik moest zelf om mijn koffie en thee vragen, anders zat ik er nu nog op te wachten. Het ontbijtbuffet was helemaal leeg geroofd en werd niet bijgevuld. Wat er nog was, was oud brood, geen verse jus d' orange, en alles kant en klaar en niet te eten. Het zwembad is mooi groot, maar geen plek om te zitten aangezien alle bedden om 8 uur 's morgens al gereserveerd zijn en het hotel er niks aan doet. Terwijl er om 11 uur nog steeds bijna alle stoelen onbezet zijn (op de handdoek na), maar de persoon die erbij hoort ligt er niet op.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Gaan er zo weer heen.

Ad, 6-11-2011

Goed hotel net buiten Venetië. Personeel is behulpzaam en vriendelijk. Bus naar Venetie en luchthaven stopt voor de deur. Elke 10 minuten gaat er een bus naar venetië. Kamers zijn goed ingericht met koelkastje wat door ons zelf gevuld werd met drinken uit de plaatselijke supermarkt. Goed ontbijt en diner. Berreid dingen voor je aan te passen. Eigen shuttle dienst naar luchthaven. Gratis gebruik van pc, printers ed. Gewoon; goed!
Gereisd met oudere kinderen in september 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Garden Inn Venice Mestre San Giuliano in Mestre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Garden Inn Venice Mestre San Giuliano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hilton Garden Inn Venice Mestre San Giuliano scoort een 8.59 uit 10 op basis van 10 reviews.