8,3

2 reviews over Appartement Ca' dei Dogi in het Nederlands

heel leuk !☺ ik zeg doen!

Donald Trump, 6-7-2017

ik vond het huis heel schoon ! fantastisch gewoon het lag wel mooi de inrichting ook maar het was wel duur maar daar krijg je dan ook wat voor.
Gereisd alleenreizend in augustus 2015

Goede locatie, ruime appartementen

KL, 2-1-2017

We hadden een appartement met 2 slaapkamers op de begane grond. Erg ruim, met twee badkamers en twee toiletten. De wasmachine was erg handig. Grote tuin met niet-zo-comfortabele tafel en stoelen. Volledig toegeruste keuken. Prima zwembad, zonder opstaande rand dus onze zoon van 2,5 kon prima in- en uit het zwembad, zelf (met bandjes. Er is geen kindergedeelte). De appartementen liggen naast een golfterrein en je moet daar eerst langs voor je bij de uitgang bent. Dat is ca. 10 minuten lopen over een grindpad waar de auto's ook rijden en waar golfers je regelmatig moeten waarschuwen. Dat is dus niet ideaal. Het dorpje is ook niet bijzonder. Je kunt echter met de bus eenvoudig naar Venetië en met de auto prima naar Ferrara, Verona, Vicenza, enz. De bustijden die de vriendelijke receptie je geeft, kloppen niet, dus vraag vooral even in Venetie hoe je het beste terugkomt anders moet je meerdere malen overstappen.

Het grootste minpunt van het appartement waren de bedden. Ze waren zo enorm hard dat we onze hoofdkussens onder ons hebben gelegd omdat we anders niet in slaap kwamen. Ik heb wat rug- en aanverwante klachten en het kostte mij zelfs wat extra fysiotherapie en pijn. Wel worden de handdoeken bijvoorbeeld enorm vaak verschoond: om de dag kregen we een compleet nieuwe set. Al met al wel een aanrader!

Gereisd familie in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ca' dei Dogi in Martellago, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ca' dei Dogi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ca' dei Dogi scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.