Hotel Venice Hotel Villa Dori ***

Hotel Venice Hotel Villa Dori
Venice Hotel Villa Dori
6,1

6 reviews over Hotel Venice Hotel Villa Dori in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar.

Patrick dijkstra, 8-8-2016

We zijn hier 1 nacht geweest met 4 personen in 2 kamers. De ligging vanaf venetie is aardig ver. Er gaat vanuit het hotel een pendelbus ( als je geluk hebt vertelt de eigenaresse er over wat ze dus bij ons niet gedaan had) en we konden dus met het openbaar vervoer. De dichtstbijzijnde bushalte is op ongeveer 10/15 minuten lopen. Ook had de eigenaresse ons niet verteld dat je geen kaartjes in de bus kunt kopen dus moesten we de weg naar Venetië zwartrijden. Op het station in Venetië zijn kaartjes te koop voor de terugweg. Het ontbijt was ook erg tegenvallend. Je betaalt 7 euro per persoon voor droge stokbroodjes en droge croissants en weinig keus. De kamer was op zich prima, een beetje gedateerd maar aardig schoon, behalve de badkamer. Nog even over de eigenaresse, ze was niet bepaald klantvriendelijk en bijna elke vraag doe je stelde was er 1 te veel. Daarintegen was er savonds een oudere man die wel Zeer klantvriendelijk was en de tijd nam voor je vragen.
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Functioneel en prima prijskwaliteit verhouding

Reneetje, 17-7-2012

Eind april hadden we dit hotel enkele nachten geboekt om Venetië te bezichtigen. Het adres was aanvankelijk even zoeken want het hotel bevind zich in een soort woonwijk op een kleine 20 km van Venetie stad. Recentelijk hadden enkele wegomleggingen plaats gevonden waardoor de navigatie het adres niet exact kon vinden.

Eenmaal aangekomen een prima functioneel hotel met enigzins oubollig interieur. De kamers waren ruim en schoon. De bediening was charmant en behulpzaam. We hebben tegen geringe betaling gebruik gemaakt van de pendelbusservice naar Venetie centrum. Enige nadeel is dat de bus al vroeg vertrekt en pas laat 21:00 uur terug. Na een dag wandelen in het centrum heb je het op een gegeven moment wel gehad. Terug met het openbaar vervoer is geen aanrader. De bus is stampvol en de rit duurt relatief lang. 2 dagen om de stad te bezoeken vonden wij overigens meer dan voldoende. Wel zeer de moeite waard! Tip is de OV pendelboot (hop on/off) en neem een heerlijke italiaans ijsje!!

Gereisd met partner in april 2012

Goed genoeg.

Gulpje, 24-4-2012

Mooie kamer, vriendelijk personeel en goed service. Alleen erg gehorige kamers en zeer slechte bedden, kunt niet lekker uitrusten na een dag te hebben gewandeld. Hebben een goed verblijf gehad voor de 5 dagen dat we er waren en in de buurt kun je lekker en goedkoop eten (wel even zoeken, en je hoeft het zeker niet te vragen want in routebeschrijven zijn ze niet echt goed) Alles was erg schoon en ontbijt was lekker. Wel kun je beter op dit soort sites je informatie krijgen want hun website laat het allemaal wat mooier lijken. Verder geweldige tijd gehad.
Gereisd met partner in maart 2012

een hotel met gebruiksaanwijzing

mgvmaissan, 14-12-2010

Venetie is vanuit hier goed te bereiken met een bus. Ze hebben ook zelf een busje rijden maar die was al vol dus we moeten met de stadsbus. Wat de receptioniste alleen niet verteld had is dat je geen kaartje in de bus kan kopen. We hebben moeten zwartrijden. Op het station kaartjes gekocht voor de volgende dag.

Het ontbijt was in een koude catacombe met allemaal plassen van wateroverlast en een muffe vochtige lucht. Prima eten tenminst wat we proefden, we konden in het half donkere hol niet goed zien hoe het eten eruit zag.

de kamers zagen er netjes uit. Hier en daar wat stuk maar allemaal prima functioneel en orgineel aangekleed.

In tegenstelling tot berichten op de website was er geen lunch of avondeten te krijgen. Is is ook geen fatsoenlijke lunchtent op loopafstand. Voor het avondeten zijn we bij de locale pizza tent beland, heerlijk.

Gereisd met partner in september 2010

Ligging is perfect....

Ilona, 5-9-2008

Twee nachten in dit hotel verbleven om Venetië te bezoeken. Daar is het hotel ook zeer geschikt voor en heb je geen last voor de kamer, gehorigheid en directe omgeving. Het hotel had eigenlijk allemaal net niet.... Kamers waren niet super, ontbijt was slecht en in de directe omgeving was eigenlijk niets te doen.

Venetië is zeer gemakkelijk te bereiken. Het hotel biedt een busje aan, maar is ook behulpzaam met tips op het moment dat je met eigen vervoer naar Venetië wil. In 20 minuten sta je op de parkeerplaats en ben je zo in Venetië. In dat opzicht is het hotel IDEAAL.

Gereisd met partner in augustus 2008

benny, 6-11-2005

mooi hotel met pas gerenoveerde kamers. Minpunt waren wel de zeer dunne muren, waardoor je echt wel veel geluidsoverlast hebt. Het hotel is met het openbaar vervoer makkelijk te bereiken, en venetië ligt op een half uurtje rijden met de bus. het Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Let wel op: het ontbijt is niet inbegrepen in de prijs, dat kost je nog eens 5 euro per persoon.
Gereisd anders in november 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Venice Hotel Villa Dori bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Venice Hotel Villa Dori in Marghera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Venice Hotel Villa Dori zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Venice Hotel Villa Dori scoort een 6.07 uit 10 op basis van 7 reviews.