7,9

15 reviews over Camping Parco Capraro in het Nederlands

Oké camping

Stephanie Morad, 4-8-2017

Wij staan op dit moment op de camping, gehuurde aqua caravan, prima in orde. We hebben echt geluk met onze plek, we kunnen namelijk buiten voor de voortent zitten, dat is lang niet overal zo. De plekken zijn klein en iedereen zet zijn auto recht voor zijn tent of caravan terwijl er een parkeerplaats is, als iedereen hier gebruik van zou maken waren de plekken veel groter en oogde het gezelliger. Het zwembad is schoon, jammer dat het tussen 1 en 3 gesloten is, voor de zonnebedden betaal je 5 euro dus iedereen ligt op de grasstrook.

Het strand is echt heel dichtbij, zeker niet langer dan 5 minuten lopen, het water is schoon en mooi blauw!

Vergeet je anti muggen spray, wierrook en kaarsen niet want je wordt savonds lekgeprikt! Das echt jammer, om die reden ga ik hier met mijn gezin niet nog eens naartoe het is heel hinderlijk.

Animatie staat op een heel laag pitje...

De camping is oké maar wat ons betreft ook nuet meer dan dat...

Gereisd familie in juli 2017

aardige camping met wat minpuntjes

marjolein blok, 9-8-2015

Wij zijn hier geweest met onze drie oudere kids en hond. voor de hond hoefde we niet te betalen maar helaas voor ons hele kleine bijzettentje wel. 11 euro per nacht !!!. Uiteindelijk betaalden we nog rond ruim 70 euro. wel aardige mensen. Leuk zwembad. lekkere pizza's , Duur supermarktje met heerlijke broodjes s morgens.

Er zijn drie toilet gebouwen. van de achterste stonden wij een eind weg. Het merendeel van de wc's in dit gedeelte was voet wc. 'Daar kunnen wij helaas niet mee om gaan. De veel te weinig gewone wc's waren daardoor altijd vies hoewel er vaak schoongemaakt werd.

Leuke uitvalbasis naar Venetië. je koopt op de camping een bus boot ticket. Voor 22 euro. Wel overvolle bussen. Er is een honden strand zo'n 5 km verderop. Beau beau beach. bij de receptie kun je dit navragen.

Gereisd familie in augustus 2015

Nette camping dicht bij het strand.

R Schreuder, 29-7-2014

Camping licht op 5-10 minuten lopen van het strand. Plekken zijn niet super groot caravan met voortent kan er net staan, maar is bijna overal in Italië zo. Plek is op gras/zand, stroom en water aanwezig.Nette plekken, afval elke dag opgehaald.Vriendelijk ontvangst bij receptie, goed geholpen met vragen. Groot zwembad, veel kinderactiviteiten wel in Italiaans. Rust tussen 13-15 en na 23.00 uur, dan kom je met auto camping ook niet op. Supermarktje en restaurant aanwezig. Sanitair is wel wat ouder, maar zeker schoon. Douchen met muntjes geen probleem, echter wel kort 3 minuten warm water. Leuke camping om naar terug te gaan, leuk italiaans sfeertje. Hondvriendelijke, maar hond is niet toegestaan op het strand.
Gereisd met partner in juli 2014

Fijne en betaalbare camping, echt aan te raden !

Verwimp, 18-8-2013

Heel fijne vakantie gehad met vrienden op deze familie-camping. De camping wordt gerund door de familie Capraro. Zij geven je het gevoel dat je gekend wordt door een vriendelijke en persoonlijke bejegening. De camping is middelgroot en verdient in onze optiek zeker de 3 sterren. Goed en altijd schoon sanitair, gezellig terras, restaurant met zeer goede keuken en zeer acceptabele prijzen, vriendelijke bediening, fijn en schoon zwembad, gratis, fitness, veel vermaak voor de kleinere kids, 5/10 min. lopen naar zee door mooi bos.

Wij verbleven in een standaard huurcaravan met voortent. Deze zijn wat ouder maar compleet en het belangrijkste: zeker schoon ! En voor Italiaanse begrippen zeker goedkoop zelfs in het hoogseizoen!

In de weekeinden (in juli) is het gezellig druk met Italiaanen die vooral met campers naar de kust trekken. Wij vonden het dan gezellig druk.

Het is zeker geen Nederlandse kolonie; je ziet er vooral Italianen, Denen en een verdwaalde Nederlander, Duitser en Belg.

Gereisd familie in juli 2013

fantastische familie camping!!

Harry Bosscher, 12-8-2013

Deze camping is "TOP". Dit jaar voor de eerste keer naar Italie geweest en direct verslaafd geraakt mede door de goede en nette camping. De compleet ingerichte huur caravan met voortent was super schoon. Het personeel op de camping is super klantvriendelijk. Ik heb mij op deze camping zeer welkom gevoeld. De prijs/ kwaliteitsverhouding is goed. De camping heeft een gezellig terras en een eigen pizzeria. Het eten en drinken is heel goed en niet duur. Ook is er een zwembad op de camping, hier is het altijd super-schoon en goed verzorgd. De toiletten en de douches worden gedurende de hele dag regelmatig schoon gemaakt. Voor de kleinere kinderen is er een animatieteam aanwezig op de camping. Er is ook een supermarkt aanwezig waar iedere dag lekker verse broodjes gehaald kunnen worden.
Gereisd familie in juli 2013

Dicht bij strand.

A.J.Elenbaas, 12-7-2011

Hier niet meer naar toe met de pinksterdagen,grote groepen jongeren maken er echt een puinhoop van v.l. de douches.

Ook met douchemuntjes werken is niet prettig.

Ook voor de afwas is een muntje nodig,anders geen warm water!!Prima restaurant.Camping is rustig gelegen.

Voor mensen met een hond,de camping is hondvriendelijk,maar de stranden niet.Er staat € 200,00 boete voor.

Gereisd met partner in juni 2011

Prachtige camping

Ellen, 18-3-2011

Schitterende ligging, prachtig onderhouden. Een erg mooi zwembad en op loopafstand van het strand. Door een prachtige stuk bos.

Erg goede service, ook aan de receptie. Camping heeft afgebakende plaatsen, die niet overdreven ruim zijn. Maar aangezien wij met onze ACSI kortingskaart stonden, konden we dit niet als een echt probleem ervaren.

In de weekenden overspoelt de camping met allemaal Italianen. Uit allerlei uithoeken, met prachtige campers en complete gezinnen. Dit maakt het verblijf extra bijzonder, al zijn die drukke dagen niet bij alles ideaal.

Gereisd met partner in juni 2010

gezellig

Marleen, 13-8-2010

Een gezellige camping met veel italianen.

De camping heeft een leuk zwembad wat druk bezocht word. Soms iets te druk want op elke m2 zwemt wel iemand! Dus mocht je meer zwemruimte nodig hebben dan kun je beter even naar het strand lopen. Dit ligt ongeveer 10 minuten van het strand. Het dorpje is met de fiets heel goed te bereiken (10 min. fietsen). in de avond is er altijd bewaking op de camping die er ook voor zorgt dat het stil is. Bij de receptie zijn mensen aanwezig die Engels of Duits spreken. Ze zijn erg vriendelijk. Op de camping zijn er ook een drietal wasmachines aanwezig zodat je ook je wasje kan draaien.

Ik zal er zeker weer naar terug gaan.

Gereisd met vrienden in juli 2010

voor de prijs goede camping

R.Oosting, 26-7-2010

we zijn hier eind mei 2010 geweest

goed gevoel over deze camping,alles aanwezig,restaurant,winkel enz.

in het wekend druk door italianen

gezien de prijs top camping,

10 min lopen naar strand.

Gereisd met partner in juli 2010

Nette camping

Ilona, 10-8-2009

Tijdens onze vakantie even op deze camping gaan kijken omdat we wellicht volgend jaar met onze hond op vakantie willen gaan.

De camping ligt iets afgelegen van de doorgaande weg. Ongeveer 10 minuten lopen naar het strand. 's Avonds geen prettige weg om te lopen.

Ontvangst ziet erg heel gezellig uit. Leuke bar/restaurant/terras. Vriendelijke dames bij de receptie.

Zwembad ziet er goed uit. Sanitair gebouwen ook verzorgd. Alleen op camperveld erg eenvoudig.

Lange paden met huurcaravans. Erg gedateerd. Ziet ook niet gezellig uit. Geen privacy. Verder door zijn de campingplaatsen. Niet erg groot, maar voor Italiaanse begrippen ruim voldoende. Ook weinig sfeer. Goede prijs / kwaliteitverhouding.

Gereisd met partner in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Parco Capraro in Jesolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Parco Capraro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Parco Capraro scoort een 7.94 uit 10 op basis van 24 reviews.