Hotel Domino Suite Hotel ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Domino Suite Hotel bij:

2 reviews over Hotel Domino Suite Hotel in het Nederlands

jaarlijkse traditie

Cindy, 22-11-2013

Wij komen al jaren in aparthotel Domino en zijn steeds enorm tevreden over de kwaliteit en service. Vroeger kwamen we zonder kinderen en namen we een studio, nu komen we mét kids en logeren we in een appartement met één aparte slaapkamer. Steeds vriendelijk personeel, goede ligging op wandelafstand van de zee en pal aan de winkelwandelstraat die 's avonds autovrij is. Speeltuintje voor de kindjes en kinderzwembadje steeds goed onderhouden, kamers proper en ontbijt is voldoende en wordt constant aangevuld.

Volgend jaar gaan wij alweer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Gastvrij modern aparthotel

anoniem, 13-7-2012

Vrij rustig aparthotel. Moderne kamers met laminaatvloer. In de keuken ontbreekt enkel een kleine vaatwasmachine en degelijke koffiezet/waterkoker. De mensen aan de balie zijn zeer vriendelijk en alles gaat zeer vlot en gemoedelijk. Ontbijt is simpel maar voldoende. Het eten in het restaurant (à la carte) is uitstekend. Aan het zwembad was het ook vrij rustig en waren er steeds wel ligbedden vrij zonder dat je handdoeken moest leggen. Ligging dichtbij strand en zéér lange winkelstraat. Ook fietsen gratis te gebruiken van het hotel. Kortom hotel biedt alles wat je nodig hebt voor een prima zon/strandvakantie.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Domino Suite Hotel in Jesolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Domino Suite Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Domino Suite Hotel scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.