Hotel Altieri ***

Hotel Altieri
Altieri
6,1

5 reviews over Hotel Altieri in het Nederlands

Een budget hotel als uitvalsbasis voor Venetië

Bert, 27-3-2017

Voor een budget hotel was eea goed geregeld. Prima kamer met aparte douche/ wc ruimte. Goed bed (wel iets te kort). En voldoende keuze bij het ontbijt . Bus en tram naar Venetië op ca 100 meter . Behulpzaam personeel met bij aankomst gelijk een plattegrond en route tips naar Venetië 👍.

De koffie bij het ontbijt vonden we minder (smaken verschillen). Het is soms een beetje Gehorig maar het was vanaf 23 uur stil omdat iedereen moe is van een dag door Venetië lopen

Gereisd met partner in maart 2017

Alleen voor slapen en ontbijt,

M. van Werven, 25-3-2017

Wij waren hier voor 2 overnachtingen met 4 personen en hadden 2 kamers.

Onze kamer zag er nogal oudbollig uit en de badkamer was bestemd voor minder valide mensen en die van onze reisgenoten was waarschijnlijk net opgeknapt en zag er modern uit. De kamers waren schoon en de bedden werden netjes opgemaakt. Het onbijt viel een beetje tegen (voor mij dan). Je hebt 1 soort broodje en croissants, diverse soorten beleg, yoghurt. muesli, hard gekookt eitje. Koffie en thee kan je pakken in het halletje uit een automaat. Het personeel is beleefd en behulpzaam.

Het hotel ligt net buiten Venetië in Metre aan een redelijke drukke weg maar hier hebben wij geen last gehad. Vanaf het vliegveld met openbaar vervoer is wat lastiger maar goed te doen en met een taxi kost ongeveer € 60,= per rit.

Naar Venetië is heel gemakkelijk. Na 200 mtr. ligt de tramhalte en die brengt voor € 3,= (retour) naar Venetië (kaartje kopen bij tabakzaak)

Voor alleen slapen en ontbijt is dit hotel prima.

Gereisd met vrienden in maart 2017

Goed als uitvalsbasis naar Venetir

Jose, 15-1-2017

Schone kamer, bedden niet superhard. Als je dit hotel gebruikt om te slapen dan voldoet het prima. Verder weinig te doen. Ontbijt heel eenvoudig. Tip: vergeet de koffie bij het ontbijt, neem die in een barretje in venetie. Verder kan ik er qua vergelijking prijs/kwaliteit niet veel op aanmerken. Dat het schoon is vonden wij het belangrijkst..
Gereisd met partner in januari 2017

Vergane glorie

Linda, 9-1-2017

Positief is de ligging, 20 minuten v.centrum Venetië en prima te bereiken met de bus. Personeel is ook vriendelijk.

Dit wat betreft positieve gedeelte. Kamers zijn oud en gedateerd. Op de bedden liggen alleen lakens en een sprei. In de kast liggen oude, muffe, en niet schone dekens die je kunt gebruiken. Douche was goed maar handdoeken worden niet verschoond. In de kamer ook veel spinnenwebben. Ontbijt is zeer beperkt in keuze en eieren zijn groen uitgeslagen.

Al met al niet meer van deze tijd en zeker geen 3 sterren hotel

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Fam. Tweebeeke, 17-9-2007

Prima uitvalbasis voor bezoek aan Venetie. Openbaar vervoer direct voor de deur. Vriendelijke bediening met engels sprekend personeel.

Zeer behulpzaam met het verstrekken van toeristische informatie.

Gereisd familie in augustus 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Altieri bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Altieri in Favaro Veneto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Altieri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Altieri scoort een 6.07 uit 10 op basis van 6 reviews.