Appartement Villaggio Ca d'Oro

5,7

2 reviews over Appartement Villaggio Ca d'Oro in het Nederlands

nooit meer!

Aneta, 10-8-2009

wij hebben dus ook voor het eindschoonmaak moeten betalen terwijl het appartement netjes en schoon achtergelaten werd. Kinderen hebben daar echt niets te zoeken, behalve 1 zwembad is er niks... Appartementen zijn slecht voorzien, bij aankomst hadden wij geen toiletpapier, theedoekjes etc. aangetroffen.

Winkels in de omgeving zijn erg duur en eten is heel toeristisch. Als je op zoek bent naar een leuk italiaanse plaatsje ga liever naar Toscane. Hier komen we zeker nooit terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Frank, 6-9-2006

De organisatie die de appartementen verhuurd is niet te vertrouwen. Wij betaalden 200 euro borg. Omdat we 's morgens vroeg weer naar huis gingen konden we niet wachten op teruggave van de borg. Ze zeiden dat het geen probleem was en dat ze de borg zouden storten op onze bankrekening. We kregen echter maar 132 euro terug. We hebben nog om de reden gevraagd, maar ze hebben niets meer laten horen. We hadden ook niets stuk gemaakt. Als dit naar hun mening wel zo was, hadden ze dat aan ons kunnen laten weten. Helaas, het is stil. En we kunnen fluiten naar ons geld.
Gereisd familie in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villaggio Ca d'Oro in Cavallino (Treporti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villaggio Ca d'Oro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villaggio Ca d'Oro scoort een 5.67 uit 10 op basis van 3 reviews.