Camping Union Lido (Glamping) *****

Camping Union Lido (Glamping)
Union Lido (Glamping)
8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Union Lido (Glamping) bij:

586 reviews over Camping Union Lido (Glamping) in het Nederlands

Mooie camping maar wel erg groot.

Henk en Willy, 3-9-2017

Het is een erg grote camping. Je mag bijna nergens fietsen. Dus je moet wel erg ver lopen om ergens naar toe te gaan. Onder de bomen heb je geen ontvangst met de schotel.Er was wel kabel aansluiting maar die deed het niet. Het is wel een hele schone camping. Wij hebben er wel een fijne vakantie gehaad.
Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastische camping

A.Boeren, 2-9-2017

Dit was onze 3de keer op deze fantastische 5* camping met mooie zwembaden, heerlijke zee en strand, goede restaurants, kermis en speelparadijs voor de kinderen. Geboekte caravan met hoge veranda bij touroperator was weer top, niets op aan te merken. Dagje met de boot naar Venetie geweest. Je kunt ook nog de andere eilandjes gaan bezichtigen zoals Murano, Burano e.d. Dit jaar een heel stuk minder last gehad van de muggen maar je insprayen met muggenspray is wel een aanrader. Op deze camping is alles aanwezig voor jong en oud. Personeel ook vriendelijk en behulpzaam. Heel veel animatie overdag en s'avonds. Ook hebben wij de storm meegemaakt die helaas over dit schiereiland heen raasde en waarbij daarna door het campingpersoneel met man en macht is gewerkt om te helpen waar ze konden en de camping weer netjes te krijgen en alle omgevallen bomen weg te halen en mensen met schade aan hun caravans/auto's te helpen. Dus voor ons gaat er nog wel een 4de keer komen dat wij daar naar toe gaan.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldige camping maar heel erg groot.

Dennis van noije, 30-8-2017

Hele mooie camping.

Veel variatie in zwemgelegenheden en restaurants.

Te groot ivm loopafstanden in de hitte.

Na 21.30 op de velden en lanen 0% gezelligheid.

Iedereen in de tent en lichten uit.

Leuke vakantie gehad maar voorlopig niet daar, wellicht als de kinderen wat ouder zijn.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Prima vakantie maar aandachtspunten

Ron, 29-8-2017

Twee weken op deze camping gestaan met ons gezin. Prima voorzieningen, netjes en goede organisatie. Groot minpunt is echter het gebrek aan reserveerbare kampeerplekken. Ons was begin dit jaar via de mail aangegeven dat er niet gereserveerd kon worden. Dat was tijdens ons vorige bezoek in 2014 ook het geval maar toen kreeg je bij aankomst meteen een aantal mogelijke plekken mee. Nu werd je naar een veld buiten de camping gedirigeerd en moet je soms wel tot 1 dag wachten voordat er een plek vrij komt. Vervolgens proberen ze een veel te kleine plaats voor de caravan toe te wijzen. Proppen dus. Wij begrepen dat er sinds kort een nieuwe (Duitse) eigenaar is met een nieuw beleid. Wij hebben ons hier zeer aan geërgerd. Voorlopig gaan we hier niet meer naartoe.

Schitterende camping

Fam. van Eekelen, 26-8-2017

In de tijd dat wij er waren raasde er een tornado over de camping.

De camping deed er alles aan om de gasten die "dakloos" geworden waren elders onderdak en hulp te bieden. Tot laat werden omgevallen bomen opgeruimd.

Mooi strand, dat geleidelijk aan afloopt. Zwembad was mooi maar had onderhoud nodig. Verder is de camping mooi opgezet. Mooi winkelstraatje aan de camping en genoeg terrasjes. Artikel in de winkeltjes zijn echter zeer prijzig.

Al met al zeker een camping om terug te komen, omdat alles wat je nodig hebt op vakantie er zeker ook is.

Super! !!

Natalie, 26-8-2017

We zaten op het dog camp. Deze camping is gewoon super voor de honden. Ze hebben een mooi zwembad waar onze hond kon zwemmen. Deze camping heeft gewoon alles van dierenarts ,winkel tot honden ijsjes toe. Gewoonweg super om met je hond ernaar toe te gaan. Sanitair was voor ons in orde en proper. Het eten daar was ook heel lekker. De zwembaden met de glijbanen was voor onze dochter heel plezant. Het is wel een grote camping maar dat stoorde ons niet. Het enige minpuntje wat ik vond was dat er in de omgeving niet zoveel te doen was en dat vonden we wel spijtig. We gaan graag op uitstapjes maar dat is mijn mening.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

mooie camping!

familie, 20-8-2017

Wij verbleven twee weken in een stacaravan van een Italiaanse touroperator. Deze was schoon, erg ruim en stond op een mooie plek. Dit geldt zeker niet voor alle to. De camping zelf is erg groot, zeer goed onderhouden, zowel de groenvoorzieningen als de wc gebouwen! Zwembaden zijn erg mooi, hoewel wij bijna altijd aan zee lagen. De kinderen misten een diep bad waar ze lekker in konden duiken.

Ondanks dat de camping heel groot is vond ik het zodra je van de "hoofdstraat" met alle bars, winkeltjes ed. af was, erg rustig op de camping. We zaten vaak tot middernacht buiten en in tegenstelling tot andere campings hier geen irritante bewaker die maant tot stilte

Wij waren er ten tijde van de tornado. Na de tornado werd er in een rap tempo met man en macht gewerkt om de camping weer te herstellen. Dit werd m.i. zeer goed georganiseerd, bij de receptie werd iedereen opgevangen die schade had ondervonden, voor evt. onderdak werd de kerk op de camping ter beschikking gesteld.

Nadelen: s avonds erg donker op de camping, het inleveren van de paspoorten maar dat wisten we van te voren, alleen konden we s ochtends ook echt pas na zeven uur vertrekken, mijn jongens misten het "vrije" voetbal; er is wel een voetbalschool (tegen betaling) maar er wordt maar twee keer per week een toernooitje georganiseerd waar je vrij aan mee kunt doen. De pubers onder ons vonden moeilijk aansluiting mede door de grootte van de camping en omdat alles op de wat jongere kinderen is gericht.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Denk goed na voordat je boekt!

Olaf, 18-8-2017

Laat ik voorop stellen dat deze camping ondanks zijn omvang erg goed onderhouden is; de groenvoorziening is goed onderhouden, alle noodzakelijke voorzieningen zijn ruimschoots aanwezig, alles is opgeruimd en schoon en behalve de aanwezigheid van een geweldig mooi zwemparadijs heb je ook een ruim en mooi strand tot je beschikking. Het grootste deel van het Union Lido personeel is vriendelijk. Dus wat dat allemaal betreft een 4 a 5 sterren waardig. Toch heb ik persoonlijk moeite met een aantal zaken. Ten eerste heb ik ervaren dat de mensen die je opvangen bij de receptie bij het inchecken vrij klantonvriendelijk werken. Er wordt je geen tijd gegund om ook maar even uit je auto te stappen of ze duwen je nog net niet terug in je auto; er is geen parkeerplaats om je auto te parkeren om je zaakjes te regelen of om wat vragen te stellen. Paspoorten inleveren (vanuit je auto), documentje invullen (in je auto) en je krijgt een kaartje waar je je moet melden voor de verdere afhandeling van je reservering (dit is als je geboekt hebt via een aparte reis organisatie). Daarnaast had ik grote moeite met het afgeven van alle paspoorten. Ik begrijp niet goed wat de reden daarvan is als ze alle noodzakelijke informatie al hebben (incl. paspoort nummer). Het informatiepunt welke je kan vinden centraal op het park vond ik vrij matig; alle adviezen waren halfbakken en van onvoldoende kwaliteit. Belangrijk om te weten is dat als je een plek hebt langs een van de doorgaande wegen op het park zelf, je al vroeg geconfronteerd word met geluiden en drukte. wij hadden ook 3 pubers van 15-17 in ons reisgezelschap; voor hen was dit park plus de omgeving teleurstellend. Het park zelf is gericht op kinderen to een jaar of 12-13. Ben je 18+, dan kan je uit in Jesolo. Maar de leeftijdsgroep er tussen in valt tussen wal en schip helaas.... hou hier wel rekening mee! Als je niet tegen gefluit kan van jonge 'Lifeguards' in rode broekjes dan zou ik daar maar snel aan wennen want bij elke verkeerde beweging op het zwembad of strand wordt je letterlijk en figuurlijk teruggefloten...erg irritant! Tot slot wil ik nog het volgende kwijt. Wij zaten daar tijdens een hevige storm inclusief tornado waarbij gewonden vielen en er veel schade was aangericht. Laat ik voorop stellen dat dit een natuurverschijnsel is maar na de storm had iedereen sterk het gevoel dat er totaal geen draaiboek was om dit soort incidenten aan te vliegen!! Het algehele gevoel heerste dat ondanks dat mensen erg hun best deden om alles op te ruimen en te herstellen er geen noodplan klaar lag. Random werden er maar dingen gedaan, er was totaal geen communicatie, totaal geen aanspreekpunten waar mensen hun vragen konden stellen en erger nog, wij waren genoodzaakt zelf aan hulpverleners te vragen om zaken geregeld te krijgen (er lag een boom op het dak van mijn auto!). Nu zal zo'n storm niet vaak meer voorkomen maar een draaiboek met een duidelijk plan moet er gewoon zijn! Tot slot een advies... neem een step of vouwfiets mee want de afstanden op het park zijn groot en hou rekening dat je voor veel zaken extra moet betalen zoals voor het parkeren van een extra auto (9,50 per dag!), entree van het kinderspeelpark en het treintje wat over het park rijd. Voor mij maximaal een (ruime) 3 sterren!

Superleuke camping!

Marleen, 16-8-2017

Wij hebben genoten op deze grote maar geweldige camping!

Vriendelijk personeel, leuke zwembaden, veel vertier, heerlijke pizza's, mooi strand...wij vonden het allemaal top en zeker 5- sterren waardig! Met de boot ben je binnen een half uur in Venetië, let er wel op met welke maatschappij je de overtocht gaat maken. Bij de 1 gaat de laatste boot om 19.30 u terug en bij de andere om 00.30 u. Zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Niet 5-ster waardig

Lotte, 15-8-2017

Dit jaar met 7en naar camping Union Lido geweest. Hoge verwachtingen vanwege de 5 sterren die de camping heeft. Echter bij aankomst is het erg chaotisch en wordt je naar een wachtplek gereden waar ons gezelschap 3 uur in de hete zon heeft moeten wachten om de camping op te mogen.

Het grootste irritatiepunt is het zwembad. Je kun hier niet genieten omdat je continue gestoord wordt door de fluitjes van alle badmeesters. Veiligheid is natuurlijk erg belangrijk maar in dit zwembad mag werkelijk helemaal niks. Niet springen, spetteren , snorkelen , geen duikbril op , niet knuffelen, niet stoeien. Je merkt aan andere gasten (met name de kinderen) dat hier niet optimaal plezier kan worden gemaakt. Ook is er veel achterstallig onderhoud in het zwembad.

De sanitaire voorzieningen zijn verouderd en ronduit smerig.

Daarnaast moet je nog veel extra betalen. Zoals je tweede auto, treintje, welness, kermis enz.

In de avond is t gezellig en is er wat vertier maar wij komen hier nooit meer terug !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Union Lido (Glamping) in Cavallino (Treporti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Union Lido (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Union Lido (Glamping) scoort een 8.3 uit 10 op basis van 742 reviews.