Beoordelingen Vakantiepark Mediterraneo****

18 april 2014

Mediterraneo****
142 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Mediterraneo****
Via delle Batterie 38, I-30013, Cavallino (Treporti)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Mediterraneo**** in Cavallino (Treporti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Mediterraneo**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Mediterraneo scoort een 7,9 uit 10, op basis van 142 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Mediterraneo**** in Cavallino (Treporti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Mediterraneo****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Mediterraneo**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 154 vakantiefoto's van Vakantiepark Mediterraneo**** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Mediterraneo**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Veneto. Vergelijk Vakantiepark Mediterraneo**** met andere accommodaties in Cavallino (Treporti).
Even geduld a.u.b.

8,1
7,7
7,2
7,6
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Aug. 2013
"Weinig privacy, geen leuke activiteiten"vertalen
familie Weavers
6,0
2,0
6,0
9,0

5-9-2013 alleen maar duitsers, kinderen hadden daardoor geen vriendinnetjes, animatie voor kids in italiaans of duits dus dat kon ook niet. Animatie in de avond echt heel erg saai. Vanaf onze caravan konden we zo in de slaapkamer van de buren kijken, er is helemaal geen beschutting tussen de (staan)plaatsen. Alles dicht tussen de middag, dat is af en toe vervelend. De caravan was goed, zou ik zeker nog een keer boeken maar zeker niet op deze camping.

met oudere kinderen, Aug. 2013
"Leuke camping aan het strand"vertalen
familie Blagus

14-9-2013 veel oudere kinderen 16+ die zich prima vermaken
voornamenlijk duitsers

met oudere kinderen, Juli 2013
"Zeer geschikt voor pubers"vertalen
Christel
4,0
8,0

18-8-2013 Een grote camping heeft niet onze voorkeur, maar voor oudere kinderen is deze camping fantastisch. De jongste (15) 's avonds op het strand en de oudste (17) regelmatig met het busje naar discotheken. Toch was het 's nachts dankzij de strenge bewaking rustig op de camping. Het strand werd elke ochtend schoongemaakt en ligt direct aan de camping, dus zwembad niet gebruikt. Het sanitair werd constant schoongemaakt. Wij hebben deze douches gebruikt ipv de kleine douche in onze stacaravan. De prijs/kwaliteit verhouding van het restaurant was prima. Echt campingrestaurant, misschien niet zo sfeervol, maar je kunt er wel in je korte broek en slippers aanschuiven.
De caravan die wij geboekt hebben, viel erg tegen, oud en niet schoon, de plek was te klein om een auto te parkeren. Daarom geen prijs/kwaliteit beoordeling
Wij hebben wel geweigerd ons paspoort af te geven bij aankomst en uiteindelijk ging men akkoord met het maken van een kopie die we bij vertrek netjes terugkregen.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Prima vakantiepark aan zee!"vertalen
miranda
8,0

16-7-2013 Wij hebben verbleven in een stacarravan van een reisorganisatie. Hou er rekening mee dat de bedden aan de smalle kant zijn. De stacarravans staan dicht op elkaar, maar er is voldoende ruimte tussen de carravans. De camping is gelegen direct aan de zee. Onze kinderen van 5 en 6 hebben zich prima vermaakt in de zwembaden. Je moet er alleen wel aan wennen dat er voor alles door de badmeesters gefloten wordt, je mag bijv. niet in het zwembad springen of duiken of kijken bij de uitgang van de glijbaan of je kind al uit de glijbaan komt glijden. In verband met de veiligheid kunnen wij de strengheid echter wel begrijpen. Een tshirt ter voorkoming van verbranden mag niet in het zwembad. Tussen 13 & 15 uur sluit het zwembad en de winkels en wordt er van je verwacht dat het stil is. Dat is soms lastig met kleinere kinderen, die willen voetballen, en dat mag dan niet ivm het geluid.
Het restaurant is prima, veel pizza's. Personeel is vriendelijk, een paar spreken engels. Camping is aanrader!!

met oudere kinderen, Juli 2013
"Geweldige vakantie 2013"vertalen
Desire
8,0

2-8-2013 Grote camping plek met overkapping,(aan de zeekant) genoeg ruimte voor grote caravan,auto en koepel tent en nog plek over. Zwembad zijn ze streng lopen veel te fluiten, je mag niet duiken of bommetje maken, geen eigen stoelen mee,te weinig bedjes voor iedereen, Beetje handdoekje leggen.Animatie was TOP, goed, gezellig, proffessioneel team, Mooie shows,brasil avond, zangeres,musical, dans avond.leuke sportactiviteiten.Strand is breedt en je kunt ver de zee in lopen blijft ondiep zeer geschikt voor kleine kinderen.
In het Restaurant kun je prima lekker eten (hebben we vaak gedaan). Winkel mag iets groter of breder assortiement, maar alles is er wel (lidl op 16 km)en in het dorpje zelf genoeg supermarkten.(3 km) Internet is bar slecht.Dit gedeelte van Italie is wel erg in trek bij de Denen en duitsters.campings rondom deze zijn alleen maar Denen. Onze dochter van 15 heeft een top vakantie gehad. Taitoo Bar op de camping . Volgend jaar gaan we weer.

met partner, Juni 2013
"Leuke (grote) camping"vertalen
Wouter
7,0

16-6-2013 Dit jaar eens in het voorseizoen geweest. Erg veel ruimte en veel ruime plekken. Ook voldoende sanitair gelegenheden welke constant schoongehouden werden. De prijzen in de winkel en restaurant waren allemaal erg redelijk. Het restaurant zelf heeft weinig sfeer en is een soort van kazerne kantine. Het zwembad en animatieteam zijn top in orde. Nadeel vonden we wel dat het zwembad tussen 13.00 - 15.00 (warmst van de dag) dichtgaat ivm stilte uren. 's avonds is het om 23.00 al goed stil...ook is er veel controle op polsbandjes.

met oudere kinderen, Aug. 2012
"Grote camping direct aan zee, met veel animatie"vertalen
schoner01
3,0

19-8-2012 Grote camping direct aan zee. Zowel voor de stacaravans als de campeerplekken verschrikkelijk kleine plaatsen. Lijkt meer op een vluchtelingenkamp dan een camping. Sanitair ziet er goed uit. De winkels op de camping zijn niet duur. Het zwembad gaat van 1 tot 3 dicht. Geen badmuts verlplicht. Heel enthousiast animatieteam. Ook voor oudere kinderen veel sport te doen en een hele grote ontmoetingsplek met discotheek voor 's avonds

met oudere kinderen, Aug. 2012
"Als je weet waar je aan begint, een goede camping"vertalen
Paul Bakker
10,0
5,0

24-8-2012 Plekken zij voor Italiaanse begrippen ruim circa 80-100 m2, sommige hebben een afdekking voor de zon.
Wel moet de auto op deze plek geparkeerd worden daar er geen extra plekken zijn, zodat er geen plek is voor kinderen om te spelen dicht bij de tent/caravan.

De plekken naast het zwembad kunnen van 10:00 tot 23:00 (behoudens rust tijd 13:00-15:00) enig geluidsoverlast hebben van de animatie.
Direkt naast de wirlpool van het zwembad, kun je de 'jet' goed horen.

Bewaking zeer nadrukkelijk aanwezig (polsbandjes controle) daardoor wel bijan altid om 23:00 rust op de camping.

Camping winkel prima en alles tegen redelijke prijzen.

Receptie zeer behulpzaam en men spreekt Duits en Engels.

Pluspunten: Mooi zeer schoon strand. Lekkere pizza's (maar ongezellig restaurant). Schoon sanitair.

Nadeel: De toegangsweg via de landtong is filegevoelig, speciaal op zaterdagen in het hoogseizoen.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Grote, rumoerige massacamping"vertalen
rob

29-7-2012 Minpunten:
Alles staat bovenop elkaar. Als een soort campingbeurs maar dan ranziger. Verwacht geen privacy. Je paspoort wordt ingenomen als onderpand. Zwembad erg druk. Wachtrijen voor alles (eten, toilet, ijs, campingwinkel etc.)
Veel geluidsoverlast afkomstig van animatie en vertier. Dit begint vroeg en houdt aan tot 23.00. In de corridors naar het strand is lawaai tot 3uur s'nachts van strandbezoekers. Zeer veel last van muggen bij windstil weer. Veel mensen houden zich niet aan de 23.00 stilte waardoor het tot zeer laat onrustig is. Uitgezonderd strand en venetie is de omgeving niet uitnodigend. De enige doorgaande weg op de landtong is erg filegevoelig.

Pluspunten:
Leuke animatie voor kinderen. Mooi strand dichtbij. Lekkere pizza's. Schoon sanitair. Je bent snel in venetie. Kinderen vonden het zwembad en de musicals geweldig.

Als je uit een drukke stad komt en herrie niet erg vindt is dit mogelijk een leuke camping. Wij houden van rust en komen hier liefst nooit meer.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Mooie perfect onderhouden camping"vertalen
Lian Giezen
8,0

12-8-2012 Voor de eerste keer in een tent op een camping via een touroperator en dit is prima bevallen. Superschone camping waar altijd wel mensen aan het werk waren om alles incl sanitair schoon te houden. Plekken van de tent wat ons betreft groot genoeg, inderdaad wat dicht op elkaar en je ziet en hoort alles maar ik had ook niet ander verwacht. Goede animatie alleen jammer dat het nog veel duits georieteerd is. Nederlands kunnen ze niet bij de kidsclub. Musicals heel proffesioneel. Direct aan een heerlijk strand wat lang ondiep blijft dus heerlijk voor de kinderen. Tegen de schermer muggen maar met deed goed te doen. Spar supermarkt niet belachelijk duur en groente/fruit winkeltje apart is prima. Goede aansluiting met openbaar vervoer, even zandpad doorlopen, Kortom prima vakantie gehad!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?