8,1

• Activiteiten7,8
  • Onderkomen7,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Mediterraneo**** bij :

137 reviews over Vakantiepark Mediterraneo in het Nederlands

Leukste vakantie!

Annika, 5-8-2017
  • Onderkomen10

We komen net terug van onze vakantie op deze camping. Het was helemaal top! Onze 3 kinderen (3, 9 en 15) hebben het allemaal erg naar hun zin gehad. Animatie was geweldig, er is de hele dag iets te doen. Altijd vrolijk en ze kennen alle kinderen bij naam. Camping was ontzettend schoon! Glamping tent voor het eerst geboekt en dat was ook een groot succes, schoon met beddengoed, vaatwasser en stortdouche. De oudste vermaakte zich met veel jongeren op het strand en in de bar. Enige wat wij iets minder vonden is de omgeving (op Venetië en de 3 eilanden na) en de vele muggen (al werd er wel vanuit de camping wekelijks gespoten). Wij denken eraan om voor volgend jaar weer te boeken...

Aanrader is wel om glamping of stacaravan via de camping zelf te boeken, dat zijn toch de mooiste plaatsen.

Gereisd familie in juli 2017
Alberto Callegari,

Dear Annika,

thanks for this nice review.

We are happy to hear that you have chosen the new Lodging Tents at Camping Village Mediterraneo and found yourself well to recommend it to other members of the Zoover.

It was a pleasure for us to read your appreciation for our structure and the quality of the entertainment all day long. We hope to welcoming you here at Mediterraneo again and in the meantime, we send you our best regards.

Camping Village Mediterraneo

Leuk voor kinderen.

Raymond, 8-6-2017
  • Activiteiten1

Niet geschikt voor mensen die rust zoeken.

We werden met onze camper in een zandbak geplaatst omdat we een Acsi kaart hadden.

Tot 23.00 uur in de avond geschreeuw van de animatie over het terrein.

Toen we na een dag terug kwamen uit Venetie stond er al weer een andere camper op onze plaats.

Gereisd met partner in juni 2017
Alberto Callegari,

Dear Raymond,

The Camping Mediterraneo is situated in a lush pine grove. All the spaces and the facilities are thought to offer our guests a pleasant and relaxing stay.

The activities organized daily by our entertainment staff guarantee great fun to our more exuberant guests as well as to those who on holiday prefer some peace and quiet. Moreover, our staff ensure the silence hours (from 1 pm to 3 pm and from 11 pm to 7 am respectively) are observed.

The pitch that has been assigned to you is compliant with the Acsi Card rules. We inform you that the campsite offers even other pitch types, which are more comfortable and better equipped.

We send you our best regards from Cavallino,

Leuke familiecamping in een topomgeving!

Jarno, 21-8-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

De camping is wat je van een camping kan verwachten, alles is aanwezig en het sanitair wordt de hele dag schoongemaakt. Het zwembad gaat tussen 13.00 en 15.00 dicht. Je kan dan altijd nog naar het mooie zandstrand. Om 23.00 uur is het stil op de camping. Voor op de camping heb nog een bar die tot 02.00 uur open is. De omgeving is super mooi met al zijn lagunes, de geschiedenis van het schiereiland en de kleine dorpjes. Er zijn vele fietspaden en routes waar het zeer rustig is. Vergeet ook Venetie, Burano, Murano, het GravenEiland, etc niet. Het mooie waterpark en natuurlijk het leuke Jesolo.

Gelukkig komen er op deze camping nog niet zo heel veel Nederlanders, in heel deze streek zie je ze nog niet.

Gereisd familie in augustus 2016

Geweldige camping

Juanita, 1-8-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen6

Zeer nette camping. Schoon strand zeer schoon toilet gebouwen. Voor de jongere kampeerders een prima camping voor de oudere jeugd iets minder te doen. Omgeving zeer weinig buiten Venetië. Na23 uur is het stil op de camping doordat securety zeer waakzaam is. Sommige plekken zijn echt te klein.
Gereisd familie in juli 2016

Leuke camping voor kleine kinderen

MW, 27-7-2016
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Een leuke overzichtelijke camping. Zeer goed en enthusiast animatie team die heel veel organiseren voor jong en oud. Het zwembad is overzichtelijk en de badmeesters zeer oplettend (soms iets te, maar ook goed voor de veiligheid voor de niet oplettende ouder!) Eten is lekker,jammer dat er maar een resturant is. Als het erg druk is willen ze wel eens het overzicht verliezen, vooral de take-away duurt dan erg lang.

Mobile home van de touroperator erg goed en schoon, Medewerkers van de touroperator zeer behulpzaam. Jammer dat er alleen maar Denen in het straatje zaten (kan ook met tijdstip van begin Juli te maken hebben) en veel Italianen.

In de buurt van de camping niks te beleven, Jesolo is leuk maar ligt op 15 min. autorit van de camping. Met fiets is alles goed te doen.

al met al een geslaagde vakantie op een leuke camping.

Gereisd familie in juli 2016

Mooie plek iets om te onthouden

P Christiaanse , 30-6-2016
  • Onderkomen7

Het is een mooie camping zeker voor familie met kinderen. De caravan was niet helemaal schoon toen wij aankwamen, had beter gekund.

Eten op de camping oke in de omgeving voldoende winkels om zelf te kopen, internet op camping oke moet je wel kopen. Prima vakantie gehad en lekker weer.

Gereisd met partner in juni 2016

Super camping in de meivakantie

Annette, 14-5-2016
  • Onderkomen8

We hebben het prima op de camping gehad. Ze zijn nog wel druk bezig om alles klaar te maken voor het seizoen( beplanting, aanvegen ect) maar het zwembad was open. Er zijn geen activiteiten in de meivakantie. We konden tussen 13.00-15.00 gewoon met de auto de camping op en af. Het zwembad is van 10-18.00 open en het sluit niet tussen de middag. De wifi is in de meivakantie gratis. Wat we heel fijn vonden is dat we de auto bij de receptie neer konden zetten op de avond voor vertrek.We konden nu eerder vertrekken, er is de hele nacht wel iemand bij de receptie. We konden meteen in de stacaravan toen we om 10 uur 's morgens aan kwamen. Het is een mooi vertrekpunt om een paar dagen naar Venetië te gaan.we hadden een kaart voor drie dagen voor de boot. We hebben een super vakantie gehad. Vlakbij de camping is nu een grote supermarkt gekomen. (3 minuten met de auto) De Lidl (in Jesolo) vond ik een fijne winkel om de boodschappen te halen. We hebben een supervakantie gehad.
Gereisd familie in mei 2016

Prima camping

GJ, 12-5-2016
  • Onderkomen8

leuke wat grotere camping, zowel op de camping als in de omgeving is genoeg te ondernemen. Op de camping word veel georganiseerd, sport (aquagym, spinning en andere sport) iedere avond show, af en toe een markt en voor de allerkleinsten genoeg animatie, ook de fietstocht van de camping is een aanrader!!

in de omgeving, Venetie, Murano, Burano, Jesolo etc. tevens vele kilometers fietspaden waar heel erg veel is de bekijken. zomers is het vol waardoor het soms ff aanpoten is voor het personeel, ze proberen vriendelijk te blijven maar dat lukt niet altijd(of wij wel altijd vriendelijk zijn?)

dit jaar weer naar mediterraneo voor weer een jaar genieten

Gereisd familie in juli 2015

Prima vakantie gehad.

Jarno, 21-8-2015
  • Onderkomen8

Prijs kwaliteit verhouding is prima. Ieder zijn mening. Wij komen hier nu al zeven jaar. Volgens mij is het in het hoogseizoen overal druk. Om half elf kon je nog een bedje bij het zwembad krijgen. Wij vinden het wel ideaal dat het zwembad dicht gaat in de middag, het zwembad kan dan goed zuiveren. Op deze camping heb je veel animatie, sport, etc. Toiletgebouwen worden de hele dag schoongemaakt.

Hoezo de omgeving niet mooi? Je hebt: Venetie, Murano, Burano, het Graveneiland. Op het schiereiland Cavalino-Treporti zelf, heb je meer dan 100 km aan fietspaden. Het schiereiland was in de 1e wereld oorlog de eerste verdediging voor Venetië. Je hebt nog 10-tallen bunkers, torens, kazernes, etc uit die tijd. Nee, de meeste toeristen komen niet verder dan de Via Fausta en Lido, de boulevard. Ga eens naar Jesolo stad en de kleine dorpjes: Ca'Vio, Ca'Savio, etc. Ik kan nog zoveel schrijven!!! Zie foto's. Deze camping en omgeving zijn de moeite waard.

Gereisd familie in augustus 2015

Een veel te drukke camping!!!!!

M.Jansen, 15-8-2015
  • Activiteiten7
  • Onderkomen5

We zijn er met 2 gezinnen met jonge kinderen geweest. Je moet je paspoort inleveren. Tussen 13.00 en 15.00 gaat het zwembad dicht en je moet stil zijn. Wij werden er op gewezen dat onze kinderen 3 en 5 stil moesten zijn. Ze waren gewoon aan het spelen. We 2x gegeten in het restaurant. 1x in en dan wordt je bediend. En 1x zelf service. Het personeel is erg kort en onbeschoft. Je moet van pizza en pasta houden, want als je wat anders wilt dan is het erg slecht. Her barst van de muggen. Wel fijn dat de camping aan het strand ligt. De toiletgebouwen worden goed schoon gehouden. De omgeving is niet mooi. Wij gaan hier niet meer terug!!!!
Gereisd familie in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Mediterraneo in Cavallino (Treporti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Mediterraneo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Mediterraneo scoort een 8.08 uit 10 op basis van 188 reviews.