Tips Camping Marina di Venezia****

24 april 2014

Marina di Venezia****
455 beoordelingen
Tips Camping Marina di Venezia****
Via Montello, 6, I-30013, Cavallino (Treporti)
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

33 tips van Marina di Venezia****

4-1-2014
Nienke

tip: neem muggen spray mee!

22-10-2013
sylviaslingerland

Neem fietsen mee!
Boek geen luxe tent via TO, deze staan tegen nachtingang.

18-8-2013
marsenjo

1. Er zijn zeker wel grote plaatsen, maar hier moet je wel naar vragen.
2. De campingplaatsen langs de verharde hoofdroutes zijn erg druk met auto's, fietsers, stepjes, etc. Je kunt beter langs een onverhard pad zitten.

4-8-2013
Wendy

De heenreis eindigde in een kleine nachtmerrie toen we na een reis van 12 uur door de TomTom naar de Ferry in Venetië gestuurd werden.. Mensen doe dit niet!! Het kostte ons 40 Euro en een uur wachten om naar de overkant te komen en aan de overkant bleek dat we daar helemaal niet moesten zijn. De TomTom stuurde ons meteen weer terug naar de Ferry... Na wederom een uur wachten en weer 40 euro lichter stonden we weer in Venetië. En toen moesten we nog een heel eind om naar de camping te komen.

31-7-2013
Fam Niemans

In Brian ligt een hele goede pizzaria (paar keer wereldkampioen pizzabakken geweest) en goedkoop !! is 45 min. rijden maar de moeite waard. We zijn daar al eens eerder geweest vandaar dat we daar naar terug gaan.

Boot naar Venetië zo vroeg mogelijk pakken !!

29-7-2013
JP

Neem een partytent of doek mee voor beschutting!

23-7-2013
RegelsRegels

indien je naar venetie gaat, ga via het normale boottransport. een stuk goedkoper en flexibeler dan Marco Polo boats....
Als je vanaf punta sabioni gaat dan loop door naar het busstation, parkeren is daar ook slecht 5 euro ipv 7 euro bij de grote parkeerplaats bij de dure boten...

20-7-2013
richard

Het vuurwerk, elke week op het strand is super mooi ! De piratenboot-tocht die 2x per week langs het strand komt is ook een aanrader.
In Jesolo kan je van alles doen; leuk winkelen, eten, karten, aqualand, kermis, enz

29-6-2013
bd1971

Dagkaart voor boot naar Venetie (incl. waterbus) en overige eilandjes!

18-6-2013
Tamaartje

Je kunt op het strand helemaal naar de punt lopen en vanaf de rotsen in het water duiken! Venetië is erg leuk om naar toe te gaan, en vanaf de camping natuurlijk heel snel te bereiken.
Als je een complete camping zoekt, die niet vol zit met alleen maar Nederlanders, dan ben je hier aan het juiste adres.

Meld misbruik
Is het de eerste keer dat je een tip geeft? Let dan even op de regels voor het plaatsen van tips!
Even geduld a.u.b.

Plaats ook een tip

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?