Tips Camping Marina di Venezia****

30 juli 2014

Marina di Venezia****
493 beoordelingen
Tips Camping Marina di Venezia****
Via Montello, 6, I-30013, Cavallino (Treporti)
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

35 tips van Marina di Venezia****

29-7-2014
Maud

Vraag: hoe zit het met fietsen in de omgeving? Is dit te doen? Zijn er fietspaden of drukke wegen? En fietsen op de camping? Verharde wegen of zand/grindpaadjes? We zitten te twijfelen of we alle fietsen mee zullen nemen nl.
De afstanden op de camping: we hebben een stacaravan van Eurocamp gehuurd, geen idee waar deze ligt en hoe het dus zit qua ligging tov receptie/zwembad/strand/winkeltje etc. Hopelijk kan iemand ons adviseren? Alvast bedankt!

12-5-2014
Danny

Als je de boot naar Venetië neemt, let er dan wel op dat je een ticket neemt, waarmee je heel de dag kunt reizen en waar je op alle openbare boten mee kunt.
In Jesolo is het reptielenhuis erg leuk. Let er wel op dat je ook nog 2 andere entree kaartjes krijgt, waarmee je naar het aquarium en de zeehonden kan. (In het voorseizoen beperkte openingstijden)

4-1-2014
Nienke

tip: neem muggen spray mee!

22-10-2013
sylviaslingerland

Neem fietsen mee!
Boek geen luxe tent via TO, deze staan tegen nachtingang.

18-8-2013
marsenjo

1. Er zijn zeker wel grote plaatsen, maar hier moet je wel naar vragen.
2. De campingplaatsen langs de verharde hoofdroutes zijn erg druk met auto's, fietsers, stepjes, etc. Je kunt beter langs een onverhard pad zitten.

4-8-2013
Wendy

De heenreis eindigde in een kleine nachtmerrie toen we na een reis van 12 uur door de TomTom naar de Ferry in Venetië gestuurd werden.. Mensen doe dit niet!! Het kostte ons 40 Euro en een uur wachten om naar de overkant te komen en aan de overkant bleek dat we daar helemaal niet moesten zijn. De TomTom stuurde ons meteen weer terug naar de Ferry... Na wederom een uur wachten en weer 40 euro lichter stonden we weer in Venetië. En toen moesten we nog een heel eind om naar de camping te komen.

31-7-2013
Fam Niemans

In Brian ligt een hele goede pizzaria (paar keer wereldkampioen pizzabakken geweest) en goedkoop !! is 45 min. rijden maar de moeite waard. We zijn daar al eens eerder geweest vandaar dat we daar naar terug gaan.

Boot naar Venetië zo vroeg mogelijk pakken !!

29-7-2013
JP

Neem een partytent of doek mee voor beschutting!

23-7-2013
RegelsRegels

indien je naar venetie gaat, ga via het normale boottransport. een stuk goedkoper en flexibeler dan Marco Polo boats....
Als je vanaf punta sabioni gaat dan loop door naar het busstation, parkeren is daar ook slecht 5 euro ipv 7 euro bij de grote parkeerplaats bij de dure boten...

20-7-2013
richard

Het vuurwerk, elke week op het strand is super mooi ! De piratenboot-tocht die 2x per week langs het strand komt is ook een aanrader.
In Jesolo kan je van alles doen; leuk winkelen, eten, karten, aqualand, kermis, enz

Meld misbruik
Is het de eerste keer dat je een tip geeft? Let dan even op de regels voor het plaatsen van tips!
Even geduld a.u.b.

Plaats ook een tip

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?