De beste prijzen en last minutes voor Camping Marina di Venezia**** bij:

44 tips over camping Marina di Venezia

De supermarkt buiten recht tegenover de ingang heeft lekkere bollen en de slager daar een heerlijk stukje vlees

Restaurant tegenover de camping is HEERLIJK!

Vlieg op Marco Polo airport en neem de directe bus naar de camping. dan hoef je geen auto te huren of 2 dagen te rijden. Als je deze camping kan betalen, kan je ook vliegen.
    Geen camping om gezellig elke dag een ander stadje (uitzondering Venetie) te doen, echt een strand/zwem vakantiepark.
    Bij selectcamp zitten strandbedjes die je mee het strand op kan nemen, is dat ook weer gratis :)
    Roan is ook mooi met tv, maar heb je dat echt nodig?

Zeker een aanrader met jonge kinderen. Voor oudere kinderen is er geen disco op de camping maar er rijden volgens mij wel bussen naar een discotheek in de buurt.

restaurant tegenover de camping is super goed maar die op de camping zelf zijn ook niet slecht

Als je naar Venetië gaat via Punto Sabione, koop dan niet een busticket op de camping. Ga met de auto, parkeer bij Marco Polo (niet op het grote veerdienst parkeerterrein) en koop hier kaartje voor 6 euro en 3 euro voor de kids. De veerboot is een stuk kleiner (lees: minder massaal) en gaat als een speer. Elk half uur in het hoog seizoen kan je heen en terug. Check wel even wat de laatste terugvaart is.

Pizza's bij Tiramisu zijn erg goed. Boodschappen net buiten de camping zijn een stuk goedkoper en het brood verser (voor zover je van vers kan praten, want het voelt als 2 dagen oud). Zorg dat je een Foetsie bij je hebt en genoeg anti-muggen spul met Deet (die van het Kruidvat deed zijn werk perfect). Heb je het niet dan wordt je lek gestoken.

Tussen 13.00 - 15.00 uur zit echt alles dicht, ook zwembad. Dit is zo 1980, houd rekening met dit fenomeen, vooral als je weg wilt.

Houdt er rekening mee dat je op een landtong zit en wanneer je ervan af wilt bv naar Jesolo je voor 20 km 2 uur tijd nodig hebt. Dit ivm file alleen een 2 baans weg. Komen en gaan, geen alternatieven.

Vraag: hoe zit het met fietsen in de omgeving? Is dit te doen? Zijn er fietspaden of drukke wegen? En fietsen op de camping? Verharde wegen of zand/grindpaadjes? We zitten te twijfelen of we alle fietsen mee zullen nemen nl.
    De afstanden op de camping: we hebben een stacaravan van Eurocamp gehuurd, geen idee waar deze ligt en hoe het dus zit qua ligging tov receptie/zwembad/strand/winkeltje etc. Hopelijk kan iemand ons adviseren? Alvast bedankt!

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat is voor jou een reden om naar Turkije op vakantie te gaan?

Bent u de eigenaar?