Camping Garden Paradiso ****

WebsiteLink naar website

65 reviews over Camping Garden Paradiso in het Nederlands

Super mooie kindvriendelijke camping

Jet, 14-8-2017

We zijn met ons gezin met 3 kinderen onder de 7 jaar net terug van camping Garden Paradiso . De stacaravan was bij aankomst super schoon! De caravan was prima voor 2 weken, niet groot maar biedt alles dat je nodig hebt voor de vakantie. De plek daarentegen is wel echt erg aan de kleine kant. Het is meer een parkeerplaats naast de caravan dan dat je kan spreken van een plek. Over de camping zijn wij erg te spreken. Alles klopt hier gewoon! Het is ruim opgezet, mooie faciliteiten, schoon en gezellig! De zwembaden zijn super leuk voor kinderen vanaf een jaar of 4. Enige opmerking die wij hierbij hebben is dat het kinderbad erg koud is en het kinderbad is in onze ogen niet geschikt voor kinderen onder de 4. Onze jongste van 2 kon niet alleen het water in, want hij stond al snel tot zijn middel in het water dan. De restaurants, de ijssalon en zeker het restaurant aan het strand zijn top! Heerlijk gegeten en niet te duur! Wij zouden de camping zeker aanraden!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
Garden Paradiso, direttore, 17-8-2017
Thank you very much for your kind words! We’re looking forward to having you again as our guest! Best Regards Garden Paradiso

Mooie nette camping, niet te groot

Jan Thomassen, 8-8-2017

Mooie camping! Prima voorzieningen en leuke eettent aan het strand. Qua omgeving saai. Venentie in de buurt is het enige. Voor 2 weken relaxen aan het strand en zwembad een prima camping. Plekken zijn niet super groot.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
Camping Garden Paradiso, direttore, 17-8-2017
Thank you so much for your kind words! We look forward to welcoming you soon as a guest at our campsite. Best regards Garden Paradiso

perfecte camping als je van perfect verzorgd houdt

Marieke, 4-8-2017

Grote camping, tiptop verzorgd. Soort resortgevoel (waarbij je wel voor alles moet betalen, incl wifi) met polsbandje en al. Vooral gezinnen met jongere kinderen, veel Duitsers, Zwitsers en Italianen. Vrijwel geen NL'ers toen wij er waren. Restaurants goede prijzen, Italiaanse keuken in Duitse hoeveelheden ;-).

Onze tieners vonden aansluiting bij een groep Zwitsers en Duitsers en gingen 's avonds uit buiten de camping (strand of café). Want hoewel dit de grootste camping is waar we ooit stonden heb ik nog nooit zó'n stilte meegemaakt na 23 uur. Wordt strak de hand aan gehouden.

Las hieronder wat klachten over sanitair, toen wij er waren was er de hele dag een schoonmaakster aanwezig in het sanitairblok. Perfect schoon.

Voor ons was het iets té perfect ;-) (basic kampeerders) maar uitstekende vakantie gehad. Wij stonden met tent, ken de huisjes dus niet

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Camping Garden Paradiso, direttore, 17-8-2017
Thank you very much for choosing of our campsite for your stay in Cavallino and such a nice comments, we so highly appreciate that you enjoyed your holiday here. We hope you will be back soon and thank you as well for recommendations. Have a nice summer, Best Regards Garden Paradiso

Heerlijke vakantie.

Baaren, 28-5-2017

Mooie camping en het zwembad en het centrum ligt centraal op deze camping. je hoeft niet ver te lopen naar het zwembad of winkel. personeel is erg vriendelijk en animatieteam doet hun best om de kinderen te vermaken. loop afstand van markt en centrum en Aqaulandia dichtbij. Zeldzame schelpjes zoeken op het strand een oranje schelpje is het deurtje van een slakkenhuisje en wordt veel gemaakt in sieraden & hij brengt geluk ;). Een nette en een schone camping waar wij veel plezier hebben gehad. ook ben je dichtbij venetie. bij Punta sabioni stap je op met ACTV bood dit is een soort openbaar vervoer in en om venetie. Dan kun je ook in Venetie overal deze boot pakken!
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Schoon, netjes en vriendelijk

jv, 18-9-2016

Hele mooie camping. Alles erop en eraan. Groot, maar zeer goed onderhouden en zeer schoon. Eigen privestrand aan de camping. Restaurants met goed eten. Vriendelijk personeel.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Goed verzorgde camping

Stephanie, 5-9-2016

Deze camping heeft alles wat je nodig hebt voor een zorgeloze vakantie (een mooi strand, een goed zwembad, grote supermarkt, winkeltjes, entertainment, voldoende eetgelegenheden, prima sanitair). Het is een hele grote camping, maar zo voelt het niet.

De plekken waren voor ons groot genoeg (met een tent), maar ik kan me zo voorstellen dat het met een caravan wat krap is. De meeste plekken hebben ook voldoende schaduw, maar een nadeel daarvan is wel het hars dat uit de bomen komt.

Het sanitair leek een beetje verouderd, maar werd goed schoongehouden.

Wij vonden dat je op deze camping waar krijgt voor je geld.

Gereisd met partner in augustus 2016

Fijne vakantie met veel duitsers en italianen

Cuypers, 25-8-2016

Vanmiddag terug van 17 dagen deze camping. Fijne vakantie gehad. Veel Duitsers en Italianen. Siësta zeer strikt, ook voor zwembad. Personeel van receptie zeer onvriendelijk, vooral verantwoordelijke voor cash....kan écht niet!!! Restaurant (en t personeel) aan zee perfect. Genoten, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Hele fijne, levendige camping

Roel , 8-8-2016

Camping is als een klein, uitstekend verzorgd dorpje met alle gemakken, zonder dat het massaal voelt. Mooi gelegen aan strand, ideaal om met de boot Venetië te verkennen.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Mooie camping direct aan het strand

Vladimir, 2-8-2016

Grote camping met mooie ruime plaatsen, hier en daar wat smalle straatjes waardoor het met een caravan wel wat lastig manoeuvreren kan zijn. Camping ligt direct aan een eigen stuk strand met voldoende vrije plek om je handdoek kwijt te kunnnen. Sanitair heel goed onderhouden (meerdere keren per dag schoongemaakt), actief animatieteam, goed eten voor een nette prijs bij de pizzeria. Camping heeft veel Duitse bezoekers en je wordt vaak standaard in het Duits aangesproken. Totaal geen last gehad van muggen. Enig nadeel is de route er naartoe, enkele weg die nogal druk kan zijn.
    Gereisd alleenreizend in juli 2016

Leuk, vooral duits

Nick W, 1-9-2015

Augustus daar geweest met caravan. 2 kids van 2 en 4 jaar. Mooie plek dichtbij het zwembad cq strand en shop. Plek aan de krappe kant, echter zijn er ook grotere plaatsen te boeken ( aanrader wanneer je met caravan of grote tent gaat )

Goed onderhouden sanitair, prijs winkel redelijk. Vriendelijkheid personeel ver te zoeken, evenals het aantal Italianen in de gehele regio. 95 % van alle camping gasten ( Alle campings van jesolo tot aan de haven van het schiereiland ) is Duits. Dus je waant je in een zonnig Duitsland. Verder een top vakantie gehad, veel aan het schone strand gezeten, lekkere pizzas aan het restaurant gelegen aan het strand. Muggenplaag waarover je veel leest viel reuze mee. ( wel elke avond ingespoten ), zwembad eenvoudig. Nadeel is de file die er ongeveer elke dag staat op de grote weg, van en naar Jesolo. Betreft een schiereiland met maar 1 grote weg, dus alles rijdt daarover. laatse 5 km heb ik 2 uur over gedaan....

Zou wel weer boeken bij deze camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Garden Paradiso bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Garden Paradiso in Cavallino (Treporti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Garden Paradiso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Garden Paradiso scoort een 8.93 uit 10 op basis van 153 reviews.