Beoordelingen Vakantiepark Cavallino****

21 april 2014

Cavallino****
138 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Cavallino****
via delle Batterie 164, I-30013, Cavallino (Treporti)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Cavallino**** in Cavallino (Treporti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Cavallino**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Cavallino scoort een 7,3 uit 10, op basis van 138 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Cavallino**** in Cavallino (Treporti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Cavallino****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Cavallino**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 68 vakantiefoto's van Vakantiepark Cavallino**** vinden. Je kunt 2 video's van Vakantiepark Cavallino**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Veneto. Vergelijk Vakantiepark Cavallino**** met andere accommodaties in Cavallino (Treporti).
Even geduld a.u.b.

7,6
7,5
6,9
7,1
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Sept. 2013
"Mooie Ligging"vertalen
Y.W.
10,0
8,0

9-10-2013 Camping ligt gunstig voor een bezoek aan Venetië, met de fiets of bus ben je er zo. Direct aan strand.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"1 keer is genoeg"vertalen
hvesper
2,0

13-8-2013 Tips voor de toekomstige cavalino- ganger,
Neem voldoende anti muggenspray mee tegen tijgermuggen.
Het stikt er van de muggen helaas.
Strand is geweldig en schoon, water ook.
Zwembad is kleiner dan op de foto's.
Kamp-personeel is vriendelijk, alleen moet je niet bij de kassa komen, die dame ziet er niet alleen uit als een minder vriendelijk iemand maar is het ook werkelijk en durft je ook behoorlijk af te bekken om niets.
Nodig geen gasten uit, per persoon, leeftijd van 0-100 betaal je 13 euro per dag. belachelijk.
Nederlandse gastvrouw en gastheer van Interkamp zijn geweldig.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Zon, zee, strand; ideaal voor kleine kinderen"vertalen
E. Roelofs
8,0

26-7-2013 Wij hebben een heerlijke vakantie (2 weken) gehad op deze camping. We liepen ons straatje uit en waren meteen aan het strand, dat overigens goed onderhouden wordt. Een mooi strand en niet druk!
Het sanitair werd dagelijks meerdere keren schoongemaakt. De vloeren zijn nu eenmaal weer snel vies, maar de douches zijn prima (goede straal, lekker warm en geen gedoe met muntjes o.i.d.).
De tent (touroperator) was prima, wat ons betreft was de prijs / kwaliteit verhouding goed. Zeker aangezien we geboekt hadden via veiling. Voor onze kinderen was het een heerlijke camping, voor onze oudste (6) was het overzichtelijk genoeg om alleen naar de speeltuin te gaan en elke avond was er mini-disco dat ze helemaal geweldig vonden.
Alleen de ligging van de camping is iets minder ideaal. Je moet steeds langs een drukke weg en er zijn niet veel leuke plaatjes in de buurt, behalve Venetië dan. Maar voor een zon, zee, strand vakantie is deze camping ideaal.

met oudere kinderen, Mei 2013
"Leuk voor een keer maar geen tweede keer"vertalen
frank kampert
7,0

11-5-2013 De 4*-camping was goed onderhouden, vriendelijk personeel, ligging was goed, groene omgeving direct aan het strand. Begeleiding van reisorganisatie was ook goed. Huurtent was ook in orde, Enkel de muggen waren minder gewenst. Het is ideaal voor ouders met kleine kinderen maar voor pubers is het te rustig. Een dagtocht naar Venetie is de moeite maar behoorlijk prijzig mits je een Marco Polo ticket kan kopen. We waren er ook buiten het seizoen dus dat zal er ook wel mee te maken hebben. Uit eten gaan is zeker de moeite en de prijzen vallen best mee.

met partner, Sept. 2012
"Fijne camping"vertalen
Naam Naam

24-9-2012 Dit vakantiepark heeft veel te bieden voor jong en oud

met oudere kinderen, Aug. 2012
"Erg fijne vakantie"vertalen
fam van doorn
9,0

1-9-2012 het valt allemaal best mee hoor mensen camping sanitair erg netjes ontvangst door intercamp super vrienderlijk lief en behulpzaam tent erg netjes ja het is een kleine camping winkel maar ik heb niet langer dan 10 min er over gedaan ijsje max 5 min wij hebben 3 kinderen dus zwembad en zee prima vermaak er is voor de kleintjes redelijk goed vermaak door animatie de wat grote moeten zich zelf een beetje vermaken op de receptie en en wat enkel personeel is stug maar verder gewoon vriendelijk het restaurant prima te eten goeie prijs en vriendelijke mensen omgeving buiten camping niet echt italie behalve de eilanden natuurlijk al met al een goede vakantie geweest

met vrienden, Aug. 2012
"Niet het echte Italie."vertalen
Idylia S
7,0

11-8-2012 Je moet van zand houden, alles is namelijk zand op de camping. Dus je tent ook. Wij stonden er met een tent.
Sanitair is best slecht, wc brillen lagen er los op, of naast de wc. Douches zijn wel aardig. Het is redelijk schoon.
Direct aan het strand, dat is prettig.
Verder enorme wachtrijen om in de ochtend brood te halen in de supermarkt op de camping (ca. 30 min). Of een ijsje te halen op de camping (15 min). Bijzonder onvriendelijk personeel, aan de receptie, in de supermarkt. Restaurant personeel is wel weer vriendelijk.
Verder is er niks op loopafstand te doen.
Heb mooiere plekken in Italie gezien.

met partner, Juli 2012
"Fantastische camping"vertalen
Jaasma
8,0

11-8-2012 Camping village Cavallino treporti is een prima camping.
Voor volwassen is er niet veel te doen, maar voor kleine kinderen was er s`avonds wel animatie. De strand was groot en heel schoon. Sanitair was heel schoon en de douches was ook heel goed.
Personeel was ook vriendelijk en een goed restaurant op de camping met een goede prijs en service. Alleen de standplaatsen waren vrijwel allemaal zand standplaatsen.

met oudere kinderen, Juli 2012
"Super vakantie"vertalen
Detske
7,0

15-8-2012 Dit is een hele goede camping, Sanitair wordt de hele dag door een aantal vrouwen goed schoon gehouden.
Camping prachtig gelegen aan ruim strand,
Zwembad hebben wij niet gebruikt, omdat we het strand leuker vinden,
Verder prima aansluiting met de bus op de veerboot van Punta Sabbioni naar Venetie.
Personeel is ook heel vriendelijk, toen wij naar het ziekenhuis moesten, werden we zelfs door het personeel gebracht, daarna werd er ook steeds geinformeerd hoe het ging.
Wij zijn met een pendelbus gekomen en voor de poort uitgezet, De tenten de touroperator waren erg goed, we mochten zelfs uitkiezen welke we wilden hebben, ze staan inderdaad dicht op elkaar, maar wel zo dat je geen last van je buren hebt. Enige minpuntje van de tent was dat er alleen koffieglazen waren, geen frisdrank of zo. Verder was alles prima in orde, Entertainment op de camping was fantastisch, ook voor oudere kinderen
Omdat het overal vlak is, kan je heerlijk fietsen in de omgeving.

met oudere kinderen, Juli 2012
"In het hoogseizoen echt nooit meer!!!"vertalen
Stefanie
7,0

2-8-2012 Camping ligt prachtig aan strand. Via touroperator ingerichte bungalowtent gehuurd. Die was goed echter ze stonden wel ergerlijk dicht op elkaar! (1 meter tussen ruimte). Bleek dat niet de standplaatsindeling van de cam-ping aangehouden was. Bij aankomst zijn we (na 40 min wachten in rij) echt schandalig ontvangen door een medewerker van de receptie. Ronduit onbeschoft. Die lange rijen zijn hele vakantie gebleven (voor de broodjes,ijskraam, etc) De indruk bestaat dat de camping teveel mensen toelaat voor hun faciliteiten. Daardoor ook zwembad geregeld overvol. Bij het zwembad kun je ook niet goed zitten. De drukte slaat terug op het hele schiereiland. Doorgaande weg loopt bijna elke dag vast waardoor een bezoek aan markt/plaats niet meer lukt. Kinderactiviteiten op de camping voor 7 en 9 jaar ondermaats (' onderbroekenlol') Kortom: camping zelf op punten niet onaardig, op andere punten niet acceptabel. Het is er in ieder geval veel en veel te druk.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?