Camping Ca Pasquali (Glamping) ****

Camping Ca Pasquali (Glamping)
Ca Pasquali (Glamping)
8,5

WebsiteLink naar website

355 reviews over Camping Ca Pasquali (Glamping) in het Nederlands

Nooit in September gaan! (Jongeren camping)

Vincent, 18-9-2017

Opzich een prima camping. Goede voorzieningen, mooi zwembad, goede supermarkt en horeca lekker en betaalbaar. Alles staat wel erg dicht op elkaar.

In september veranderd deze camping in een jongeren camping. Bussen vol Duitse scholieren van 16-18 jaar zaten over de hele camping. Overdag zijn ze niet op het park en heb je er geen last van, maar vanaf 8 uur 's avonds veranderd de camping in één grote disco. Een paar nachten hebben we het volgehouden, maar toen we letterlijk uit bed werden geschut omdat een stel tegen onze caravan aan stond te sexen en we 's ochtends de condooms voor de deur hadden liggen zijn we gaan klagen, maar het enige dat ze ons aan konden bieden was een andere plek. Dat hielp niets. Wij komen hier niet meer terug!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Fantastische vakanties gehad.

Eileen, 26-8-2017

Wij zijn in 2016 voor het eerst hier geweest in een mobile home. Dit jaar in 2017 zijn we weer terug geweest in een glamping tent.

Wij hebben wederom een fantastische vakantie gehad.

Animatie is van s'ochtends tot avonds laat (23:00 uur) bezig met spelletjes, shows etc.

Elke avond mini disco waar onze kids helemaal weg van waren.

Het restaurant heeft prima eten en mooie prijzen.

Ook het café vooraan kun je lekker zitten en eten/drinken voor fijne prijsjes.

Het zwembad is hier echt favoriet en gelukkig geen handdoeken leggers. Een bedje kost 2.50 per dag en zo ben je dus altijd zeker van een bedje.

De camping winkel is redelijk aan de prijs, maar op 5 minuten rijden vind je aan de rotonde 2 supermarkten die lekker betaalbaar zijn.

Dagje Venetië met de boot is zeker een aanrader, maar wel ontzettend druk.

Kortom wij hebben hier 2 jaar hele fijne vakanties gevierd en gaan hier zeker nog eens terug komen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Beste camping ooit, we zijn voor altijd verpest ;)

Daphne, 15-8-2017

We zijn inmiddels voor het vijfde jaar in de mei vakantie naar Ca Pasquali gegaan. Ieder jaar is er iets vernieuwd - soms al af, soms ook niet - leuk om deze ontwikkelingen te volgen.

Je wordt zeer warm ontvangen door 'oude bekenden' zoals de badmeester en de meiden van de animatiegroep, ook de mensen uit de horeca zijn blij als je weer terugkomt! Het is een hele nette, opgeruimde camping, waar veel aan wordt gewerkt (dus wel 's morgens vroeg de schoonmaak al op pad!). De bungalows en tenten staan (zoals op iedere camping in Italië) redelijk dicht bij elkaar, enkele uitzonderingen daargelaten.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ca Pasquali (Glamping) bij:

Schone camping met erg krappr staanplaatsen

Roberto Dekker, 5-8-2017

Indrukwekkend schone camping ,alleen de staanplaatsen (accommodatie) zijn veelste krap! Als je met de auto weg wilde moest iedereen in het laantje eerst alles wegzetten anders kwam je er niet door. Zeer mooie zwembad en goede animatie. Jammer dat je voor veel dingen extra moet betalen (speeltuin/ sieraden maken met animatie enz) door de vele pijnbomen wel veel muggen, maar hierdoor overdag wel weer veel schaduw. Wij huurde een stacaravan van touroperator! Opzicht prima, maar voor ons nooit meer. (Erg krap en weinig privacy). Het eten is niet heel bijzonder op de camping. De omgeving valt tegen, op Venetie en avondje Lido di Jesolo na. Al met al prima vermaakt, maar hebben betere campings gehad met mindere beoordeling.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Gezellige en complete camping

Winnie, 21-7-2017

Wij zaten in stacarvan Torcello Plus. Het babybedje past eigenlijk niet in de slaapkamer maar doordat we de bedden weg hebben gezet kon het wel. Ik zou adviseren niet met meer dan 4 personen de caravan te boeken.

Wij hadden een heel fijn plekje, niet alle caravans stonden op een fijne plek. De campingplekken staan erg dicht op elkaar. Wij zaten achterin de camping. Wel wat verder lopen naar de winkel en zwembad maar wel lekker rustig. Voorin is een gezellige drukte, daar moet je van houden. De sfeer was erg goed. Leuk en sportief animatieteam. Ze deden een hoop activiteiten, ook voor volwassenen (zumba, yoga op het strand etc.) Zwembad en strand waren erg fijn. Speeltuin ook. Er zijn wel veel muggen! Ook echt de hele dag door. De restaurantjes waren lekker alleen de afhaalpizza's niet. Al met al een prima camping, vooral met kinderen. En vooral als je niet zoveel wil doen in je vakantie behalve relaxen:-)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Een mooie, schone en overzichtelijke camping

Rachel Smit, 10-5-2017

Wij waren met het gezin met 3 kinderen (tussen 13 en 18 jaar) in juli/aug 2016 op deze camping en hadden een 'glamping' gehuurd voor 2 weken. De tenten met veranda zijn voorzien van alle gemakken (douche, wc, keukentje, 2 slaapkamer). Maar staan vrij dicht op elkaar (1 meter ertussen). Er waren veel jonge kinderen op de camping. Uitslapen is er niet bij, want om 7.00 uur zijn de kinderen al aan het buiten spelen. Wij waren elke nacht wakker vanwege een kindje in de tent achter ons die elke nacht om 3.00 uur huilend wakker werd. In een tent slapen is dus gehorig als je vrij dicht op elkaar staat. de camping is heel overzichtelijk en ziet er verzorgd en schoon uit. Het zwembad was net helemaal nieuw en is een echte aanwinst voor de camping. Heel mooi! In het zwembad kun je ligstoelen huren. Met 2 minuten lopen zit je op een prachtig strand. Op het strand loopt een man die de ligstoelen verhuurd. In het winkeltje op de camping kun je het hoognodige aan boodschappen krijgen en je wordt heel vriendelijk geholpen. Wij kregen als we wat meer boodschappen hadden een lekkere fles wijn cadeau. Net buiten de camping (ongeveer 10 min rijden) zit ook een supermarkt. In het restaurant kun je heerlijk eten, maar ook eten bestellen en meenemen. Het Italiaanse ijs in het restaurant is heerlijk! Wij gingen elke avond daar een ijsje halen. In en bij het restaurant heb je het beste Wifi bereik. Je ziet iedereen ook daar met een telefoon zitten...haha. De animatie in het zwembad werd elke dag verzorgd door een enthousiast team. Ook organiseren zij activiteiten op het strand. Er is ook een kids club. De omgeving is vrij vlak en vonden wij vrij saai. Wij zijn 2 keer in Venetië geweest en dat was heel leuk om te doen. Je kunt dan het beste een dagkaart kopen voor de boot.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Nooit weer

Jos, 26-9-2016

Deze camping erg geschikt voor families niet voor 50 plus .

wij hadden Torcello plus Gold holiday gehuurd bed maar 140 .geen inventaris lijst aanwezig gebruikshandleiding van safe vaatwasser. zwembad pas om 10 uur open en om 18.00uur dicht. licht bed aan zwembad moet men 5 euro per dag betalen.

omgeving camping niet veel te zien. alles staat erg dicht op elkaar , in september werd er ook veel verhuur aan school uitstapjes met nodig onrust

Gereisd met partner in september 2016

Geweldig, volgend jaar weer!

ALDQS, 21-9-2016

Goed ontvangst, geen enorme grote camping, maar wel druk en alles staat dicht op elkaar. Even wennen, maar het is gezellig in de straatjes. Wij hadden van touroperator een superschone tent op een mooie plek. Prachtig mooi groot strand op 2 minuten afstand lopen, mooie zwembaden, een goede campingwinkel met een groot assortiment aan artikelen tegen een goede prijs, een restaurant met een bijzonder goede keuken, een gezellige poolbar waar je lekkere drankjes/hapjes kunt bestellen. En het ijs is er heerlijk!

Wat helemaal fantastisch was, was het animatieteam; prachtige shows tot bijna professionele uitvoeringen, iedere dag druk en gezellig met en voor de kinderen, leuke toernooien en andere sportieve programma's.

Ook is er een fitnesstent waar je iedere ochtend kan sporten; sommige toestellen zijn wat verouderd, maar het sporten ging er prima!

Het sanitair was, als het niet door anderen vies werd gemaakt, altijd prachtig schoon; sommige mensen (in dit geval vrouwen en kinderen) moeten zich echt schamen hoe ze toiletten en douches achterlaten. Echt te smerig voor woorden en een gebrek aan respect en opvoeding!

Maar goed; dit daar gezegd te hebben is het een prachtige camping met aardige mensen, een zeer goede prijs-/kwaliteitverhouding en is het zeker de moeite waard om daar weer naar toe te gaan (onze kinderen van nu 16, 15 en 13 willen dat heel graag!)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Geweldig!!

Piet, 29-8-2016

Camping is top! Zwembad super! Verschillende baden van ondiep, middel en diep. Dus voor ieder wat wils. Geen gedoe met handdoeken leggen.

Animatie. De beste die ik ooit heb gezien. Shows van hoog niveau. En iedereen is even enthousiast!

Zaten in een lodgetent. Deze staan idd dicht op elkaar maar ach als dat alles is. Wel veel ruimte in de tent.

Fitnessruimte aanwezig.

Uitstapjes naar Caorle en de markt op vrijdagochtend is Jesolo en op dinsdagochtend in Cavallino.

In Punta Sabionne een dagkaart gekocht voor € 20 en hiermee Burano, Murano, Torcello en Venetië bezocht. Vooral Burano en Murano zijn prachtig!

Top vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

ze liegen

marco, 28-8-2016

Mobile home staan letterlijk op elkaar gestapeld. Deze staan nog op de wielen. Dus alles beweegt mee.ook je buren. Die gemiddeld 1 mtr van je af staan. Ontvangst is waardeloos. Zoek alles zelf maar uit. Parkeren op een centrale plaats. Dit alles stond niet in de folder. Animatie en zwembad is top.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ca Pasquali (Glamping) bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ca Pasquali (Glamping) in Cavallino (Treporti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ca Pasquali (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ca Pasquali (Glamping) scoort een 8.52 uit 10 op basis van 420 reviews.