8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Villaggio Albatros bij :

3 reviews over Appartement Villaggio Albatros in het Nederlands

Leuk voor één keer

Bartels, 4-9-2009

Heel heel veel duitse gezinnen. Het ontvangst in het complex is minimaal. Sleutel 1,2 km verderop ophalen. Geen bedlinnen (was bekend)en handdoeken (was niet bekend). Elektra ter plaatsen te betalen (€45,=)was een verrassing. Geen speelvoorzieningen voor kinderen terwijl er zeer veel kinderen zijn op het complex. Sluiten van het zwembad tussen 13.00 en 15.00 uur is vervelend. Kinderen mochten niet eens met een bal in het zwembad spelen. De badmeester is erg arrogant en geen prettig persoon. Na een paar dagen heb je Caorle wel gezien.
    Gereisd familie in september 2009

Gemengde gevoelens...

griffioen327, 22-8-2009

Tsja, het betreft een complex met 3 gebouwen, waar wij in het eerste gebouw een 3-kamerappartement hadden op de tweede verdieping. We keken met het balkon uit op het zwembad en de jachthaven. Dit balkon was echter heel klein, met twee personen was het vol. Bovendien stond daar ook de buitenunit van de airco die daar z'n hete lucht uitblies. We hadden een ruime woonkamer en keuken, echter slechts 30 cm. aanrechtblad. Het appartement was keurig schoon en netjes, met moderne meubels en moderne keuken. Het was jammer genoeg supergehorig. Het zwembad was mooi, schoon, geen gedoe met "bedjes reserveren" en een strenge badmeester. Dat het zwembad dicht ging van 13:00 tot 15:00 creeerde eigenlijk een verrassend rustpunt in de dag. Voor een gezin met hele jonge kinderen is het centrum en het strand net effe te ver lopen.
    Gereisd familie in augustus 2008

De accommodatie was ok, maar niet bijzonder.

Corine Heijnen, 14-8-2009

De plaatjes in de gids zijn een beetje misleidend. Er zijn nl. 3 gebouwen en wij zaten in het middelste gebouw. Wij hadden dus geen grasveld aan de zonkant maar juist aan de rivierkant. Hier zit je nooit, muggen en een beetje smoezelig. We zaten aan het zwembad, wel weer leuk maar allemaal plavuizen dus. Verder was ons app van een particulier en heel ouderwets ingericht. Je ging niet uit gezelligheid in de woonkamer bivakeren. Gelukkig hadden we constant mooi weer. Maar 's avonds veel muggen. Het app was niet goed schoon, alles plakte als je het vast pakte. Voor WC papier en handdoeken moet je zelf zorgen.

Zwembad was wel mooi en goed onderhouden, de badmeester ging ermee om alsof het z'n kind was. Jammer alleen dat het zwembad tussen 13.00 en 15.00 uur dicht is, siesta. Het dorp houdt zelfs siesta van 13.00 tot 16.00 uur. Dat was best hinderlijk.

Gereisd familie in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villaggio Albatros in Caorle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villaggio Albatros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villaggio Albatros scoort een 8.33 uit 10 op basis van 6 reviews.