Camping Pra' Delle Torri (Glamping) ****

Camping Pra' Delle Torri (Glamping)
Pra' Delle Torri (Glamping)
8,4

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Pra' Delle Torri (Glamping) bij:

719 reviews over Camping Pra' Delle Torri (Glamping) in het Nederlands

sabine, 6-6-2006

Wij zijn in 2004 naar deze camping geweest en hebben het erg naar onze zin gehad. Wij hadden een huisje gehuurd en door het enorme grasveld aan de achterkant van de huisjes konden de kinderen heerlijk spelen.

Muggen zijn er inderdaad veel, maar als je de deuren en ramen goed dicht houdt valt het wel mee. Inderdaad zitten er overal horren, en 's avonds gewoon een vestje aan als het donker is.

De kinderen hebben genoten van het zwembad en het strand en vragen nu nog regelmatig of we nog een keer terug gaan!

Kortom een echte aanrader voor gezinnen met kleine kinderen. Venetie is goed te bereiken en erg leuk om een keer te zien.

Gereisd anders in juni 2006

rene, 1-6-2006

ga er voor de 3e keer heen (2x ergens anders heen in de tussentijd) en heeft inderdaad maar 1 nadeel ´MUGGEN´´ véél,gróót en super-aggressief.

Wordt dus ook dagelijks met tractor een sproeitank rondgereden die (gif??) rondspuit om het dragelijk te maken. Zelfs tropenzalf helpt niet en zag mensen (vanaf de schemering) met joggingpakken-handdoeken-om-de-nek, in de voortent zitten. Zorg voor een caravan met horren en veel anti-muggen artikelen.Camping blijft super !! (incl.personeel in de supermarkt.....)

Rene

Gereisd familie in juli 2004

Jacqueline, 24-5-2006

Echt wel een mooie grote camping. Animatie vond ik op een verkeerde plaats. Was leuker geweest als dit gewoon bij een leuk terras was geweest. Jammer dat het wat ver van de stad af is.

En ja wat echt heeeeel jammer was waren die afschuwelijke muggen dat is voor ons een reden om nooit meer die kant op te gaan we zijn echt (ondanks alle smeersel) helemaal opgegeten.

Gereisd familie in juli 2003

monique, 8-5-2006

echt een prachtige camping super groot netjes aangelegd verharde wegen alles aanwezig qua winkels we hadden 3 weken geboekt maar zijn na een week echt gevlucht voor de muggen!!!

echt niet normaal wij zaten alle 5 helemaal onder de bulten en niet van die kleintjes nee enorme joekels ,

nou we hadden alls aangeschaft wat er te koop was aan muggen spul maar niks hielp, we zijn toen lekker naar het gardameer gereden waar we nog 2 weken een hele fijne vakantie hebben doorgebracht.............enne zonder die vervelende zoemende .....

Gereisd anders in mei 2006

Wilma Simonis, 5-5-2006

In 2005 eind 1/2 juli toto eind juli geweest. Een woord geweldig, leuk animatieprogramma voor kinderen, eten niet echt bijzonder, maar de vriendelijke bediening maakt veel goed, leuk barpersoneel, zelfs voor oudere kinderen vanaf 16 jaar leuke camping. En inderdaad omgeving is niet echt bijzonder, hoewel Portograo interessant is, je moet vooral eind juli gaan winkelen in zulke stadjes (niet Bibbione, is net Salou) dan kun je voor weinig geld leuke kleding, en snuisterijen kopen. Maar de camping is zeer klantvirnedelijk echt een 10 waard
        Gereisd anders in mei 2006

Anita, 11-3-2006

Helaas de slechtste caravan van Vacansoleil gekregen,gaten in t zeil,kleiner dan de anderen,geen tv aansluiting,had referentie gevraagd NIET bij toilet,ja hoor precies bij toilet van trekkersveld,Vacansoleil 6 keer geroepen en gebeld naar Nederland, geen service gekregen, zeer slecht van hun.Camping voor de rest geweldig!!!!Animatie geweldig!!!Helaas heeft Vacansoleil het voor ons een beetje verpest toen en dat voor 900 euro per week.
          Gereisd anders in maart 2006

Jan, 23-2-2006

Leuke en grote camping! Zeer veel te doen voor jonge en oude kinderen! Ideale ligging en niet te ver van Venetie af. Zeker een aanrader..
            Gereisd anders in februari 2006

diny, 28-1-2006

wij zijn vorig jaar juli 2 weken op deze camping geweest, echt schitterend enige nadeel waren de muggen maar dat was dan ook het enige, was het beslist wel waard voor de prijs vind je nergens zo'n mooie camping, wij wilden dit jaar dus ook echt wel terug maar toen we in januarie wilden boeken zat hij al vol voor juli zeer jammer, maar voor mij echt een aanrader dus.

malika veldkamp, 6-1-2006

Wij zijn in de zomer van 2005 daar geweest.

Wat is deze camping megagroot maar daarin tegen ook wel heel megamooi.

Staan hele mooie stacaravans maar die van vrijuit waren diep triest dus douchen deden we gewoon op de camping zelf (superschoon En warm water)

Zwembaden heel mooi maar voor de kids ondiep diepe bad mocht je nie duiken.

Jean-Marie, 6-1-2006

Wij zijn hier geweest, en mijn vrouw hield eerst niet van camperen, maar is nu helemaal om! Zorg wel (zeker met kleintjes) dat je niet tever van het zwembad staat, want dat kan ver lopen zijn..

Enigste min is de directe omgeving van Caorle: saai, weinig italiaanse cultuur. Venetië is goed te bereiken, vlak ervoor veel parkings met bootovertochten.

Gereisd anders in januari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pra' Delle Torri (Glamping) in Caorle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pra' Delle Torri (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Pra' Delle Torri (Glamping) scoort een 8.44 uit 10 op basis van 853 reviews.