Camping Pra' Delle Torri (Glamping) ****

Camping Pra' Delle Torri (Glamping)
Pra' Delle Torri (Glamping)
8,4

WebsiteLink naar website

719 reviews over Camping Pra' Delle Torri (Glamping) in het Nederlands

Perfect, gaan voor het 8e jaar

frank bakker, 25-7-2016

Een grote camping, meet enorm veel mogelijkheden, waar rust en reinheid erg belangrijk is
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Alles erop en eraan

Saskia, 24-7-2016

Grote camping met van alles te doen voor jong en oud. Meteen aan het strand met een heerlijk zwembad complex. Dit jaar een geweldig enthousiast animatieteam dat heel internationaal is. Echt super voor alle leeftijden een goed programma en leuke mensen. Wel erg commercieel en massaal. Als je dat niet erg vindt dan is dit een prima camping.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Top maar te massaal voor ons

Marcel, 24-7-2016

Mooie zwembaden met veel te doen. Veel voorzieningen op het park: lunapark, midgetgolf, tennis, winkels. Na 23u is het heel rustig op de camping dus goede nachtrust. Goede animatie. Vooral minidisco vond onze jongste geweldig. Goed geluid en professioneel.

Wij zaten in caravans van touropertor. Die zijn helaas wel wat gedateerd inmiddels. In de wijde omgeving buiten Venetie en een winkelstraatje in Caorle absoluut niets te doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Prima camping voor kinderen tot 10 jaar

Marcel, 19-7-2016

Wij hadden een stacaravan (Lounge) van touroperator. Kost wat maar dan heb je ook wat. Van alle gemakken voorzien. Douche is super. Nooit eerder zo'n fijne douche gehad. Terras met loungebank en zweefparasol super.

Camping is groot. Ongeveer kwartier lopen naar zwembad. Voor de kleintjes tot een jaar of 8 is het piratenschip fantastisch. Onze kinderen van bijna 2 en ruim 4 vonden het geweldig.

Voor grote kinderen denk ik te weinig glijbanen of iets dergelijks.

Helaas waar wij zaten weinig Nederlanders. Veel Duitsers, Polen en Denen.

Restaurants zijn top. Goede kwaliteit / prijs verhouding en elk restaurant heeft zijn eigen specialiteit. Ja, uiteraard wel in elk restaurant pizza's, blijft toch Italië hé.

Jammer is dat er zeer weinig kleine speeltuintjes zijn vlakbij stacaravan. 1 grote maar daar moet je voor betalen.

Supermarkt op camping uiteraard prijzig maar grote supermarkt binnen 2 km van de camping.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Prachtig

Naomi, 10-7-2016

Zeker een aanrader!! Super groot en gaan er al voor de 6e keer erheen ben helemaal weg van de camping
Gereisd anders in juli 2016

Zeer nette camping, aanrader voor familie vakantie

Van Kempen, 25-5-2016

Op de camping verbleven met 6 volwassenen en 1 kind, in een sta caravan van touroperator. Via de camping een taxi geregeld van het vliegveld naar de camping voor weinig geld, en super service van taxibedrijf Mario battistuta. Camping zelf netjes onderhouden en leuk aangekleed. Het Animatieteam heeft een leuk programma voor de kinderen. Eten is overal

Goed op de camping, en het personeel super vriendelijk en behulpzaam. De supermarkt op de camping is belachelijk duur, voor een simpel ontbijt ben je al snel€40 kwijt. Net buiten de camping ligt de grote supermarkt Aliper, met normale prijzen. Zwembad op de camping ziet er super uit, met luxe ligbedden. De camping grenst aan het strand waardoor de afwisseling zee/zwembad mooi te combineren is. Kwa activiteiten is er een activitypark waar veel te doen is. Je merkt wel dat er veel Duitse gasten verblijven op de camping(Duitse krant, journaal, etensware en drinkware). Al om al, een super camping voor met de kinderen naar toe te gaan.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Super mooie stacaravan!

Jolanda, 6-5-2016

Bij touroperator geboekt in 1 van hun nieuwe caravans. Fijn ontvangst. Ruime caravan met airco en een veranda met loungebank; heerlijk! Camping is groot en alles is aanwezig. Eten in de strandtent is heerlijk en het personeel erg vriendelijk! Vlak aan het strand, zwembad en winkels. Caorle is een gezellig dorp en ook een dagje naar Slovenië is een aanrader. Venetië goed bereikbaar met via Ponte Sabbione met de boot. Parkeren voor de hele dag; 5 euro.
Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Zeer mooie camping met geweldige zwembaden

Cilla, 2-5-2016

Wij hadden een sta caravan gehuurd van touroperator,wel wat duurder als andere maar zijn zeer mooi en netjes.

Goed werkende airco, inventaris was bijna alles nieuw.

In sommige caravans wil je echt niet zitten.

Wat wij fijn vonden van deze caravan is dat je een houten overdekte veranda hebt,wat goed uit kwam afgelopen jaar dit omdat we toch vaker wat regen hebben gehad. Dan kun je lekker buiten blijven zitten ondanks het weer.

De camping is werkelijk prachtig,de zwembaden fantastisch, zeer goede restaurantjes.

Ook verschillende winkeltjes op de camping met alles wat je nodig hebt.

Zeer grote supermarkt, deze is natuurlijk wat duurder als dat je gewend bent maar je hebt ook alle conform. Net buiten de camping heb je ook een grote supermarkt liggen die goedkoper is. Daar zijn wij heen gereden voor ff een voorraadje aan te leggen van drank en dergelijke. We zijn zelf vaak gaan uiteten op de camping zelf.

Buiten de camping is niet veel te doen, dat is wel jammer. De omgeving is niet mooi erg dor.

Niet het Italie wat je gewend bent, wij zijn ook vaker bij het Gardameer geweest dat is natuurlijk pracht en praal.

Deze camping is zeer aan te raden, als je een goeie stacaravan huurt.

Het enige nadeel wat wij kunnen bedenken is dat er erg veel muggen zijn.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015
Zanzare, Direttore, 6-5-2016

Beste gast, bedankt voor het uiten van je mening. Dit jaar om het probleem van muggen we een geavanceerd geautomatiseerd systeem dat via een systeem van leidingen en sproeiers, microdeeltjes in de lucht gecertificeerde product mengwater dient als afweermiddel voor insecten geïnstalleerde pakken. Deze nieuwe, niet-invasieve en zal de hoeveelheid product gebruikt aanzienlijk te verminderen, voor een beter milieu, gasten en onze medewerkers.

Met vriendelijke groet,

Assistant Manager

Filippo Faggiotto

Prachtige vakantie!

Nienke Kuperus, 18-9-2015

Een hele mooie camping, stacaravans zijn mooi ruim opgezet. Combinatie zwembad met strand/zee is heerlijk! Voor de kinderen (5, 9, 11 jaar) is er veel te doen en overzichtelijk. Omgeving is niet veel bijzonders. Venetië is wel de moeite waard. Restaurants op de camping zijn erg goed, alleen het personeel in de beach bar was erg onvriendelijk.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Geweldig

Lonneke, 8-9-2015

We zijn twee weken geweest in een sta caravan. We hebben een geweldige vakantie gehad. Alles is op het park aanwezig, maar ook buiten het park is er genoeg in de omgeving om naar toe te gaan. Het enige min puntje wat ik heb is dat er slecht engels/duits wordt gesproken (vooral italiaans). Wij hebben genoten van dit mooie, schone grote park. Het is groot, maar je merkt hier niets van, omdat er overal voldoende ruimte is. Wij gaan nog eens terug!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pra' Delle Torri (Glamping) bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pra' Delle Torri (Glamping) in Caorle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pra' Delle Torri (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Pra' Delle Torri (Glamping) scoort een 8.44 uit 10 op basis van 853 reviews.