Camping Pra' Delle Torri (Glamping) ****

Camping Pra' Delle Torri (Glamping)
Pra' Delle Torri (Glamping)
8,4

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Pra' Delle Torri (Glamping) bij:

719 reviews over Camping Pra' Delle Torri (Glamping) in het Nederlands

nooit meer

Fam den Adel, 8-8-2016

net terug van onze eerste ervaring met een camping. Bij aankomst bleek dat wij exact naast het afgebrande gedeelte van de camping zaten. Het goede nieuws was dat er geen werkzaamheden zouden plaatsvinden. Helaas was dit niet het geval. 2 weken hebben wij bouwvakker, incl hun groot materieel en kettingzagen gezien en gehoord. Caravan enorm klein, erg wiebelig, en tussen diverse andere gepropt. Airco kan niet aan tijdens koken, want dan waait je gasfornuis uit. Camping is mega. Wel schoon en de animatie vriendelijk en doet hun best. Omgeving heeft niet heel veel te bieden, maar Venetie (te boeken via de camping) is een echte aanrader. De kosten vind ik enorm hoog voor datgene wat je ervoor terug krijgt. Volgend jaar toch wat anders.

Fijne vakantie gehad

Daan, 8-8-2016

We hebben een goede vakantie gehad met onze kids van 4 en 7 jaar . Het zwembad deed t voor ze. Maar ook de mini disco de midgetgolf en springkussen stad zoals ze t zelf noemden. Goed kunnen eten op verschillende plekken op de camping. Caravan via de touroperator. We kregen degene die in de brochure staat voor 2017 eerder ons verteld. Helemaal nieuw nog plastic op de kozijnen. Wel krap. En helaas bedden te hard .

Stonden in n straatje met veel Nederlanders en Engelsen leuke avonden mee gehad!.toch gaan we hier niet meer naartoe. Want je kan alleen in Venetië cultuur happen verder is er niks te beleven. Overigens is venetie niet te doen met kleine kinderen. Er zijn zoveel trappen daar...

Volgend jaar weer

Beste fam. van Pra Delle Torri juli 2016, 5-8-2016

Wat een geweldige camping is dit. Geen knusse camping maar meer een vakantiedorp! Moet je wel van houden natuurlijk......

Onze kids hebben zich supergoed vermaakt met de animatie (topteam), kidsclub en minidisco!! Hopelijk is deze animatiegroep er volgend jaar weer, want de kids willen terug!!!

Muggen zijn er wel, maar goed insmeren met een anti muggen middel scheelt al een hoop leed. Sanitair is superschoon (soms wel wachtrijen bij de douches).

Zwembad is top, alleen jammer dat er geen stukje bad is wat diep is, je kunt echt overal staan. En ligbedjes bij het zwembad met 3 kids voor 3 weken is niet te betalen, wel plaats op het gras.

Al met al hebben wij een supervakantie gehad en gaan we voor het eerst voor een 2e keer terug naar een camping.

Tip: Stepje of fietsje is geen overbodige luxe!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Super camping zeker met kinderen

sandra, 4-8-2016

Camping groot, wij moesten omg. 15 min lopen naar het zwembad en het strand, stepje voor kinderen is zeker aan te raden.

Veel te doen voor kinderen mini club, happy disco iedere avond, veel activiteiten bij het strand of zwembad. Iedere vond entertainment geschikt coor groot en klein.

Luna park leuk wel prijzig.

Zwembaden groot en leuk, tip huur een bedje en parsol 8 euro voor hele dag wil je bij de piratenboot is het 10 euro.

Strand netjes water ondiep je kan ver de zee in.

Eetgelegenheden op de camping veel aanwezig, ook erg lekker en niet te duur. Wij vomden vooral de sportbar erg gezellig en lekker eten.

Omgeving buiten de camping niet zo mooi, caorle wel maar ook erg toeristisch. Wij wilde naar venetie maar werd afgeraden vanwege de temperatuur en drukte met een klein kindje niet te doen.

Wij hadden een accomodatie van eurocamp gehuurd esprit sta caravan met 2 slaapkamers, er staat dat je er met 6 personen. In kan maar dan is deze toch echt veels te klein, 3 was al krap.

Ook was deze niet schoon en douche was vreselijk klein en gevaarlijk geen thermostaat en door de krappe ruimte stoote je rgelmatig tegen de kraan aan waardoor de temperatuur wisselt.

Geen dekbed maar een vies geruit dekentje. Geen fatsoenlk gasfornuis om te koken erg klein en ook geen afzuigkap waardoor het brandalarm al afgaat bij het koken van een ei.

Bedden waren ook vreselijk je voelde de verwn in je rug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

DOOR DE BRAND BLIJF JE MAAR WEG.

GEERT, 3-8-2016

Niet goed is dat er brand is geweest hetzelfde is Ook op Camping Casavio gebeurd waar 2 caravans in brand zijn gestoken in juni 2016.Daar wordt je niet vrolijk van nee je gaat naar huis.
        Gereisd met partner in juni 2016

Wereldse camping voor ieder wat wils.

Pietjan van Vuure, 27-7-2016

Grote camping, waar je niets van merkt. Om 3 uur s' nachts staan ze nog steeds de wc en de douches schoon te maken. Geweldige camping.
        Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Mooiste familiecamping van Europa!

Kenny van Beek, 26-7-2016

Buiten dat de camping er goed verzorgd uitzag,waren de sportfaciliteiten, het zwembad, het strand, de boulevard,afsluitende buitenaardse vuurwerkshow einde van de week en wat helemaal buitengewoon was, was dat er elke avonds 1 grote kermis was. WSat alleen wat minder was is dat caorle niet zo booeiend is.
        Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

fantastich al 7 jaar

Dijkman, 26-7-2016

zeer goede camping ruime plaatsen zeer goed sanitair wordt zeer goed schoon gehouden ligging aan het strand en 5 zeer mooie zwembaden leuke animatie voor de kinderen.
        Gereisd met partner in juni 2016

Geweldig mooie camping

m. lingsma, 25-7-2016

Zwembad was fantastisch, maar winkelstraat ook
        Gereisd met oudere kinderen in juni 2014

R. Winters, 25-7-2016

Alles was prima,heel erg vriendelijk personeel,goede restaurants.

Een fantastisch "vakantiedorp"

Gereisd met partner in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pra' Delle Torri (Glamping) in Caorle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pra' Delle Torri (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Pra' Delle Torri (Glamping) scoort een 8.44 uit 10 op basis van 853 reviews.