Camping Pra' Delle Torri (Glamping) ****

Camping Pra' Delle Torri (Glamping)
Pra' Delle Torri (Glamping)
8,4

WebsiteLink naar website

719 reviews over Camping Pra' Delle Torri (Glamping) in het Nederlands

Genieten, alles wat je maar wenst!

Laura, 4-5-2017

Een echte aanrader! Een geweldige camping voor jong en oud!

Goede sanitaire voorzieningen, camping aan het strand wat vanaf elke kampeerplek goed te bereiken is. Goed verzorgd zandstrand, met verschillende activiteiten waar je aan mee kan doen, maar ook een goed tentje voor een heerlijke cappuccino!

Het 'centrum' van de camping is erg leuk. Veel te doen, kinderdisco, kinderclubs en theater. Maar ook komt er regelmatig een marktje op de camping, er is een grote golfbaan, sportvelden die veel toernooitjes organiseren. Echt alles voor jong & oud!

Heerlijke restaurants waar je gezellig kan zitten, goed Italiaans ijs en wat leuke winkeltjes op de camping. Ook verschillende mogelijkheden voor afhaalmaaltijden, maar ook een grote supermarkt dichtbij (5 min. rijden).

Alles is goed te bereiken met de auto, de bushalte is voor de camping & je kunt ook fietsen huren.

Tevens wordt er geregeld gespoten tegen de muggen wat erg prettig is.

> Vooraf boeken is aan te raden.

Paradijsje

Milly, 13-4-2017

Fantastische vakantie-oord die nooit verveeld! Vele mogelijkheden waar je uit kan kiezen, voor iedere leeftijd!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Schitterende camping

JM van Ginkel, 26-3-2017

Camping met volop zwemmogelijkheden ca 6 zwembaden en de heerlijke zee.

Daarnaast volop sportactiviteiten zoals voetbalschool en tennisvelden.

Wij gaan in 2017 weer!

Super !

Kim konings, 4-3-2017

Dit is echt de perfecte camping bij uitstek voor gezinnen....je kunt er echt alles doen. Van een kermis tot zwembad.

Het centrale punt lijkt wel een mini dorp

Het was geweldig.

V., 22-2-2017

Het is een camping met alles erop en eraan, voor iedereen wat te doen.

Geweldige vakantie!

Ingrid, 27-9-2016

Deze zomer zijn we voor het eerst met ons gezinnetje naar een camping gegaan. Pra delle Torri is een heerlijke camping, vooral met jonge kinderen. Het is idd een erg grote camping, maar door de laantjes valt het niet zo op. Geweldig zwembad! Genoeg ligweides en wil je stoelen dan moet je daarvoor betalen, maar wel met het grote voordeel dat je altijd een bedje hebt en niet dat vervelende "handdoekje leggen". Zonder zorgen konden wij 's ochtends op ons gemakje naar het zwembad en waren "onze" ligbedden nog lekker vrij. 's avonds zijn we regelmatig bij de restaurantjes aan het strand gaan eten. Tijdens het wachten op ons eten konden de kinderen heerlijk in het zand spelen en daarna direct aan tafel. Omgeving van de camping idd niet heel bijzonder, dagje Venetië was erg leuk en Caorle ook wel een leuk plaatsje. Onze vakantie voor volgend jaar is al geboekt!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Helemaal geweldig

Irene, 14-9-2016

Net terug ervan en het helemaal top gehad. Gelijk voor volgend jaar alweer gemaild. Super schoon het sanitair. Zwembaden top. Mogen wel wat meer glijbanen voor wat oudere kinderen. Animatieteam heel erg leuk. Fijn dat alle talen gesproken werden zo waren ze voor iedereen verstaanbaar. En super gezellig!! Mooi strand. Supermarkt op de camping erg duur. Wij reden 1x per week naar een lidl. Was wel even rijden maar daar had je 3x zoveel voor je geld als bij de Alistar en de camping winkel. Maar al met al een top camping!!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Grote camping van alle gemakken voorzien

Dankelman, 9-9-2016

Mooie, maar wel grote camping op een uurtje rijden van Venetië. Wij zaten met onze gehuurde caravan aan de rand van het complex en dan maak je behoorlijk wat meters voor de faciliteiten. Wij vonden dit echter geen probleem. Op de camping is eigenlijk alles aanwezig: grote supermarkt, leuke winkeltjes, voldoende restaurants - ook voor afhalen, ijssalon, speelgelegenheid kinderen, info omtrent uitstapjes, dokter en apotheek. Alles goed betaalbaar. Het grote zwembad is massaal, maar heerlijk voor de kinderen. Hier moeten de ligstoelen gehuurd worden of je moet een plekje op 1 van de grasveldjes zoeken. Het kleine zwembad heeft geen glijbanen of iets dergelijks, maar is wel heerlijk rustig met gratis ligbedden. Ideaal dat het strand aan de camping grenst. Wij hadden een nieuwe caravan gehuurd van een touroperator en hadden dit jaar voor een caravan gekozen met vaatwasser. Helaas hebben wij veel problemen gehad met de stroom in de caravan en is dit door de organisatie zeer matig opgepakt, erg jammer.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

super leuke camping

peter, 9-9-2016

net terug van 3 weken caorle geboekt via een touroperator maar door brand gezeten in een sta caravan van een andere touroperator, mooie caravan met een vaste veranda,goede douche en een fatsoenlijk bed.

huur voor bedden strand en zwembad voor een week 65 euro bij piratenboot

bij de andere zwembaden 8 euro per set was in de laatste week gezakt naar 6 euro ivm met laagseizoen

op strand zit ook nog verschil in of je vooraan wilt liggen of 2 /3 derde rij is weer goedkoper.

voor de camping trein betaal je 1.50 p,p voor een rondje over de camping s avonds

springkussen gedeelte kost 5.00 p.p ouder gratis

diverse atractie 2.00 euro per rit.

auto baan 2.00 euro per rit en 15 keer voor 20 euro.

heel goed animatie team meeste gewoon uit nederland(bij een leuke activiteit wat eerder dan de openingstijden aanwezig zijn sta je niet zo lang in de rij voor het inschrijven van je kind.)

verder een aanrader is dagje Venetie via de camping boeken was altijd 1 keer in de week op woensdag volwassene 35 eurp p.p en kinderen tot 6 jaar dacht ik gratis.vertrek je met de bus naar een prive boot eerste ri 2 eilandjes bij venetie en dan naar venetie zelf,is inclusief drinken en lunch.

wassen op de camping 3.50 per was en /of droogbeurt.

supermarkt op camping vrij prijzig in de buurt zit een hele grote supermarkt waar je alles kan vinden.

wij hebben eigenlijk practich geen last van muggen gehad er word goed 3x per dag gesproeid met speciaal spul.Hadden bij de gamma een insectenlamp gekocht (10 euro)en dat hielp heel goed en een goede muggen kaars is geen overbodige luxe.

vanwege de grote van de camping zijn stepjes of fietsen voor de kinderen wel nodig.

wij zaten in de buurt van de sportvelden,sportbar en dan is het toch nog zo,n 20 min lopen naar her zwembad.

bij de supermarkt staat een speciale watertap daar kun je voor 25 cent een fles van 1,5 liter hervullen met water goedkoper dan elke keer nieuwe flessen water te halen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Mooie grote camping met alles erop en eraan

Cindy Barenbrug, 5-9-2016

Voor mensen die houden van vertier en gezellige drukte een prima camping. Je loopt met gemak 15 minuten om van de e nee kant naar de andere kant te komen. Fietsen of stepjes zeker een aanrader .Alles aanwezig, supermarkt, 3 restaurants, mooi zwembadcomplex,zee,lunapark,scatebaan enz.

Minpunten zijn de hoge prijzen ( echt alles is duur). Betalen voor bedjes aan het zwembad ( 53 Euro voor een week).Blikje cola 5 Euro in restaurant! Te voet buiten de camping geen vertier. 10 minuten met auto naar Caorle. Dit is wel een mooi stadje. Verder barst het van de muggen. Geen enkele spray was hiertegen bestand. Lek gestoken.

Voor ons leuk geweest voor een keer maar niet op herhaling.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pra' Delle Torri (Glamping) bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pra' Delle Torri (Glamping) in Caorle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pra' Delle Torri (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Pra' Delle Torri (Glamping) scoort een 8.44 uit 10 op basis van 853 reviews.