8,5

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Pra' Delle Torri (Glamping)**** bij :

709 reviews over Camping Pra' Delle Torri (Glamping) in het Nederlands

Top als je van groot houdt

pascal, 1-9-2016

Mooie camping, heel veel te doen, zeker ook voor de kids. Heel mooi zwembadcomplex. Lekker direct aan zee met goed strand. Veel prima eetgelegenheden, ook voor afhaal. Supermarkt met uitgebreid assortiment.

Alles aanwezig, je hoeft eigenlijk de camping helemaal niet af.

Moeite waard

Anna demmers, 28-8-2016

We hebben een mooie wagen geboekt. Lieve ontvangst. Behulpzaam. Mooie camping. Voor groot en klein. Super. Anna
Gereisd met partner in januari 2016

Enorm genoten

Ursula van Oirschot, 28-8-2016

Door de brand uit moeten wijken naar andere to, hadden uiteindelijk caravan van Oostenrijkse to. Enorm goed bevallen we zaten in een gezellig straatje, prima camping, overal vriendelijk personeel, prima beveiliging, camping komt niet zo groot over, s avonds gezellige sfeer bij de restaurants, winkels ed, zwembad vonden wij minder omdat er voor oudere kinderen te weinig glijbanen waren en het er onoverzichtelijk is, dus dagelijks naar strand waar je je prima kon vermaken. Supermarkt op camping is groot, wil je meer/ goedkoper dan zit er op 5 min rijden een grote supermarkt. Behalve caorle niets te zien in de omgeving, maar dat wisten we. Voor een zon, zee, strand vakantie zit je hier echter prima!
Gereisd familie in augustus 2016

Relaxte vakantie voor het hele gezin!

a van der starre, 19-8-2016

Camping is groot,maar dit is nietv te merken. Schoon, fijn zwembad en strand, altijd een bedje te krijgen al kost dit wel 8,00-9,00 euro per dag voor 2 bedjes en een parasol. Allerlei winkeltjes en restaurantjes op de camping ,caorle en lido di jesolo dichtbij en gezellig sávonds. Voor zowel kinderen en pubers is er genoeg te doen. Dochter van 16 jaar ging iedere avond naar de disco waar zij nederlandse leeftijdsgenoten ontmoette. Onze zoon van 13 jaar ging iedere ochtend naar de voetbalschool. Het enige nadelen waren de vele muggen, onze chalet helemaal achterin stond aan een stoffig laantje, terwijl er vele mooie nette andere locaties waren die bestraat waren en centraler stonden. Al met al een heerlijke vakantie gehad met super mooi weer.
Gereisd familie in augustus 2016

Heel leuk, kindvriendelijk park !

anelies jongen, 19-8-2016

Hele slechte bedden in de classic sta caravans van touroperator.

Houd rekening met veel muggen.

Gereisd familie in juli 2016

Animatie tilt camping naar hoog niveau

Eddy Luza, 12-8-2016

zwembaden zijn echt voor kleine kinderen maximale diepte 1,55 niet echt lekker als je als volwassene wilt afkoelen dan kan je beter naar het strand. Animatie team is superleuk en zorgt voor een goed camping gevoel en is zeker 5 sterren waard. wel dient de camping zorg te dragen voor de juiste (nieuwere) faciliteiten bij bv: een miniclub. Verouderde tafels en stoelen en onhandig hoge opstap bij t podium. Eten bij de golfclub was lekker en de ijssalon midden op de camping is een aanrader. Caorle zelf is een leuk stadje om naartoe te gaan. Aqualandia in de omgeving biedt te weinig glijbanen voor het aantal bezoekers wat ze toelaten, anderhalf uur wachttijd voor een glijbaan is te lang.
Gereisd familie in juli 2016

Geweldige camping met één minpuntje

Dennis, 10-8-2016

Pra' delle Torri is een enorme camping, feitelijk meer een vakantiedorp waar een ieder aan z'n trekken kan komen. Veel verschillende typen accomodaties en legio faciliteiten, het ontbreekt je aan niets. Voor kinderen is deze camping helemaal geweldig, mede dankzij het gigantische zwembad en de leuke animatie.

Eén minpuntje: Ik ben dol op Italiaans ijs, liefst drie maal daags 2 bolletjes;) Op de camping zit een grote gelateria met een uitgebreid assortiment. Helaas was de kwaliteit van het ijs zwaar ondermaats en niet wat ik gewend ben in Italië. Gelukkig kon ik wat dat betreft mijn hart ophalen in het gezellige Caorle.

Voor ons niet meer

Kim v hagen, 10-8-2016

Wij hadden meer verwacht van deze camping gezien de beoordeling. Het zwembad is top en het strand (direct eraan) is super. De camping heeft totaal geen sfeer en mega massaal. Personeel chagrijnig en erg commercieel. De zonnebedden heel duur en de attracties vd kids ook. Peuterspeeltuin 5 euro per kind. Daarnaast stikte het vd muggen maar daar heb je op meer campings last van. Caorle is wel een heel leuk stadje. Voor ons volgende keer weer een camping aan het gardameer oid, veel meer italiaanse sfeer!
Gereisd familie in augustus 2016

Mooie camping maar touroperator nooit weer.

Familie P, 9-8-2016

Grote camping, veel mooie aspecten maar zeker ook mindere. Ver lopen, veel vertier, 5 restaurants waarvan die ah strand geheel rechts echt goed was ook de prijzen. Goede campingwinkel, veel vertier voor iedereen. Combinatie zee en zwembad top. Jammer dat er geen diep bad is en meer glijbanen voor oudere jeugd. Omgeving is niet mooi. Muggen is een verschrikking, zelfs Deet hielp niks. van de 5 bij ons 4 lek geprikt de hele dag door. Kids werden er echt gek van.

Eigen deel vd camping is prima verzorgd en netjes maar Touroperator deel C..... chaos. Geen fatsoenlijke bestrating, als het regent komen er modderplassen op de paden, caravans kris kras door elkaar, weinig ruimte, slordig. Smalle straten met auto's overal waardoor je er soms niet doorheen kunt rijden.

Touroperator ... ondanks meerdere gesprekken vooraf dat wij niet dicht bij de brandplek wilden zitten en dat ook op onze coupon stond, (ivm nare persoonlijke herinneringen) omdat we anders liever wilden omboeken, zaten we dat toch :-( De geur, het uitzicht op witte doeken, de werkzaamheden allemaal niet eerlijk over gecommuniceerd. Heel jammer want voor ons heeft het de vakantie verpest. Wij zijn na 5 dagen zelf rondbellen (omdat touroperator niks kon aanbieden) en zoeken vertrokken naar een andere camping. De medewerkers van touroperator op de camping zelf vonden het ook heel vervelend en er waren veel klachten. Ook de caravans zijn de minst mooie van alle aanbieders. De prijs is veel te hoog voor wat je krijgt. Wil je naar deze camping boek dan bij andere touroperator of de camping zelf.

SUPER !!!!! Camping

Peter vonk, 8-8-2016

Het sanitair wordt bijna continu schoongemaakt. Geweldig. Zwembad heel mooi.
Gereisd familie in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pra' Delle Torri (Glamping) in Caorle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pra' Delle Torri (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Pra' Delle Torri (Glamping) scoort een 8.45 uit 10 op basis van 843 reviews.