8,5

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Pra' Delle Torri (Glamping)**** bij :

710 reviews over Camping Pra' Delle Torri (Glamping) in het Nederlands

Prima vakantie op een mooie grote camping

Familie de Jonge, 20-8-2017

Prachtig gelegen enorme camping, waar je van de drukte eigenlijk niets merkt. Prachtige zwembaden, schitterende sportvelden (waar het alleen veel te warm voor was :-)). tja, wel betalen voor je bedje en parasol, maar daardoor wel een ruime plek, niet hutje/mutje op het gras onder de bomen, en bedjes en parasol van uitstekende kwaliteit en geen handdoekje leggen. Voor de camping moet dit wel een goudmijntje zijn, want alle bedjes zijn dagelijks bezet. Groot en enthousiast animatieteam. Ligging van de camping prima, Venetië bereikbaar binnen een uurtje, Caorle is ook een erg leuk plaatsje. Zwembaden erg schoon en leuk voor de kinderen, wij hebben de hele dag in ieder geval niet gezien. Eetgelegenheden waren matig. We gaan nooit terug naar de zelfde plek, maar deze camping ga ik wel onthouden.
Gereisd familie in augustus 2017

Was aardig maar niet voor herhaling vatbaar

van der Steen, 17-8-2017

Dit park is uitermate geschikt en leuk voor kinderen. Er is van alles voor hen te doen.

Wij hadden een mobile home gehuurd voor 2 weken met airco. De eerste week van augustus was het elke dag boven de 35 gr maar onze airco werkte niet. Na elke dag opnieuw te klagen kregen we na 5 dagen een nieuwe.

Ook heel erg veel last gehad van de muggen. Bij de apotheek op het park iets hiervoor gehaald want muggenspul uit Nederland werkt daar niet tegen. Apotheek geeft aan dat heel veel mensen er last van hebben.

Het is allemaal erg klein in de mobile home. In de douche kun je je kont niet keren.

Dit zelfde geldt voor 1 van de 2 slaapkamers waar een stapelbed en een los bed staat. De bedden zijn erg smal en als je je omdraait stoot je tegen de wand van de caravan. Kind in het bovenste bed van het stapelbed stoot steeds hoofd tegen het plafond.

Het zwembad is erg mooi maar je betaald wel € 4 per bedje

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Heerlijk

Ferry, 16-8-2017

Camping is prima! Weet niet hoe mensen kunnen zeggen dat je op de dag de camping niet op of af kan want dat kan gewoon. En idd 23.00 sluiten de slagbomen tot 07.00 maar dat vindt denk ik iedereen normaal aangezien niemand er op zit te wachten dat je buurman om 01.00 nog zijn auto naast je tent parkeert.

Prima service ervaren daar! En zwembad bedjes voor 4 euro pp per dag! En voor de etensliefhebbers ook prima! Elk restaurant had zijn specialiteit. En het is een hele grote camping maar na 23.00 hoorden wij de zee terwijl de jeugd ook nog her en der was dus voor ieder wat wils!

Muggen vond ik persoonlijk meevallen. Camping doet veel voor het bestrijden en wanneer je in Nederland op een zwoele zomeravond buiten zit zijn er ook veel muggen.

De omgeving durf ik niets over te zeggen. Nergens geweest omdat het (gelukkig) heel warm was.

Sanitair was echt top! Van 06.00 tot 00.00 schoonmaaksters die super goed werk verrichten! En geen muntjes of drukknoppen in de douches.

super relaxed

song, 12-8-2017

wij zijn hier met twee kinderen van 10 en 13 heen geweest begin Augustus.

de camping was groot en er was veel vermaak.

we hadden fietsen gehuurd voor 1 week en zo konden we overal lekker snel bij want in die hitte van 40 graden was lopen bijna niet te doen.

alles werkte perfect.. de poortjes naar het strand.

ik lees veel over dure bedjes.. maar er zijn heel veel veldjes met gras rondom het zwembad waar je ook prima op een handdoek kan liggen zoals in Nederland bij het zwembad.

voor gratis bedjes kan je bij de sportsbar zwemmen daar waren de bedjes gratis.

enige minpunt op de camping dat waren de muggen.

voor de rest super tijd gehad...en de jongens hebben zich prima vermaakt die hebben dus veel vriendjes gemaakt tijdens de voetbalschool waar zij dus ook dagen mee optrokken.

het eten op de camping is prima en betaalbaar.. wij aten vaak op het strand daar was het koeler want het restaurant bij de sportsbar en in het begin van de camping hebben geen airco of waaiers. en de prijs lag iets lager als je aan het strand ging eten.

Gereisd familie in augustus 2017

Grote mooie camping!!( alle leeftijden)

Fam.H, 12-8-2017

Wij met 3 kinderen van 8, 11 en 16 hebben ons goed vermaakt, ook onze oudste zoon!! Basketballen en beachvolleybal, veel jongens en meiden van deze leeftijd en nog wat ouder, s'avonds spraken ze af in de bar en/of strand. Geweldig, andere 2 zoons voetbalwedstrijden s'morgens waardoor ze weer vriendjes leerden kennen,heel veel animatie en show avonds.kermis is voor alles betalen!!Het was deze week erg warm, veel muggen!! caravans op elkaar, Wel heerlijk aan zee, loop je zo naar toe vanaf het zwembad, zwembad is niet spectaculair voor oudere kinderen.grote camping, wij hebben fiets gehuurd, 40 euro voor een week.met de boot naar Venetië, Coarle is een grote gezellige stad.Wij vonden het een fantastische vakantie op deze camping !
Gereisd familie in augustus 2017

Leuke clamping maar niet voor herhaling vatbaar

Bianca, 8-8-2017

Wij zijn van 20 juli tot 7 augustus op vakantie geweest met 3 kinderen, 4 en 8 en een puber van 15 en met 2 grootouders.

Wij hadden een stacaravan type Verder Lounge Airco/Veranda 2slk in het P gebied wat voor maximaal 6 personen geschikt zou moeten zijn. (dit is echt niet zo max 5 personen want de slaapbank is krap aan.) Matrassen zijn zeer hard, we kregen er spierpijn van!)

Wat als eerste opviel bij het betreden van de camping waren de rust en autovrije tijden van de camping. Tussen 11 en 15 uur kan je het terrein niet op of af met de auto en je moet als je met je auto het terrein weer op wil savonds voor 23 uur binnen zijn anders zijn de poortjes gesloten en kan je je auto alleen buiten het terrein zetten (onbewaakt) en per voet de camping betreden. Dit beperkt je enigszins wel in je vrijheid vonden wij. Wij hadden gekozen om per vliegtuig te reizen en waren erg vroeg aangekomen in Italië. Helaas konden we pas vanaf 15 uur inchecken voor onze caravan, wel konden we gebruik maken van alle faciliteiten.

Afrader is de bootreis op woensdag naar Venetië, je bezoekt hierbij 2 andere eilanden maar je krijgt hiervoor maximaal 1 uur de tijd wat eigenlijk veels te kort is want de kapitein wil dat iedereen een kwartier voor tijd al op de boot zit. Bij het binnenvaren van Venetië werden we helemaal aan de achterkant aangemeerd dus niet bij het centrum en moesten we nog ruim 25 minuten te voet verder met 2 oude mensen van 64 en 74 en 2 kleine kinderen. De kapitein was niet vriendelijk en liet weten dat hij gewoon weg zou varen als men niet al een half uur voortijd aanwezig zou zijn. Ook hier had je uiteindelijk nog maar 3, 5 uur de tijd voor Venetië, veels te kort als je ook nog ruim een uur moet lopen van en naar de boot toe!!!

Het zwembad is leuk, bedjes zijn super duur! 59 p.p. per week dit komt neer op 354 euro voor 6 personen en aangezien je in het hoogseizoen al de hoofdprijs betaald voor de accommodatie is dit echt belachelijk! . Wij hadden een eigen ligbed en parasol gekocht en gingen op het gras liggen, echter word dit verboden en komen ze steeds controleren. In 32 tot 37 graden moet je echt een parasol hebben dus geldklopperij dit. Op het strand kan je wel gewoon met je eigen ligbed en parasol liggen.

Wij hebben op het strand gebruik gemaakt van een waterfiets met glijbaan voor 13 euro per uur, hier kan je het water mee op en het is echt heel leuk, ze controleren ook niet zo streng op de tijd, aanrader!

De kinderanimatie is leuk voor kleine kinderen maar niet echt voor pubers.

Mijn zoon is een keer gaan kijken bij een café met disco bij de ingang van het park, dit was op zich wel leuk, alleen niet in je eentje.

Eten op de camping is inclusief btw en zonder tip, ga je buiten de camping eten dan betaal je gemiddeld 3 euro per persoon extra op het totaal bedrag van de rekening. Dit is geen tip maar onderdeel van de rekening.

Aanrader is ook het plaatsje Caorle, hier is veel te doen, leuke winkeltjes en op zaterdag een hele grote markt in de ochtend tot een uur of 13 uur. Let op wel overal betaald parkeren staat niet goed aangegeven! Advies neem de parkeergarage in het centrum, wel smalle vakken maar geen verrassingen achteraf.

Het waterpark in Caorle viel erg tegen, dit kost 18 euro per persoon maar er zijn maar 3 leuke glijbanen, de rest is voor kleine kinderen maar niet voor pubers.

Eten is vanaf 7,50 daar en niemand spreekt Engels. Hier word wel erg veel reclame voor gemaakt voor dit waterpark, maar is zeker geen 18 euro waard.

Wij zijn ook naar het naastgelegen Lunapark geweest, dit is een hele grote kermis.

Ook hier spreekt niemand Engels en alles kost gemiddeld 2,50. Spookhuis is een afrader, heel klein en binnen 1 minuut weer buiten is in een vrachtwagen dus ga maar na.

Verder is er een dokter aanwezig op de camping bij de ingang van het park, als er iets is moet je ongeveer 40 euro voorschieten plus medicijnen maar dit kan je weer terugvragen bij de zorgverzekeraar.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Mooie camping

Wil, 7-8-2017

Mooie campinf jammer van bandjes en slechtwerkende poortjes
Gereisd familie in juli 2017

Veel te druk en peperduur

Ciano, 6-8-2017

Touroperator was super , mobile home was top

Alleen was de camping echt veel te druk,

Er is geen enkel rust moment op de dag

De hele dag fietsen en stepjes langs je deur

Savonds top drukte

Geen relax vakantie

Omgeving is niks aan,

Strand en zee is echt niet mooi

Zwembad is prima

Vooral bij de sporting bar is het zwembad top met gratis bedjes

Voor oudere kids niks te doen

Erg jammer dat er echt voor alles betaald moet worden

Visite van uit de buurt moesten 12 euro pp betalen waren drie uur binnen geweest echt belachelijk

Gereisd familie in juli 2017

Nooit meer van de camping af!

Werner, 5-8-2017

Op Pra' Delle Torri is er voor ieder wat wils. Zowel qua accomodaties (hotel, bungalows, stacaravans, campingplaatsen) als faciliteiten (van Golfbaan tot kermis). Vooraf waren we bang dat de

Camping te kolossaal zou zijn, maar zo hebben we het niet ervaren. Alles is goed verzorgd en bereikbaar. Ook de prijzen (restaurant, supermarkt e.d.) zijn niet te gek, terwijl de mogelijkheden oneindig zijn voor jong en oud. Als je zou willen, kun je heel de vakantie op dit mooie 'resort' verblijven!

Gereisd familie in juli 2017

Prachtige camping met veel voorzieningen.

Joke, 4-8-2017

Drukke camping! Voor elk wat wils. Direct aan het strand, mooie zwembaden. Veel ruimte. Winkelcentrum. Fantastische ijssalon. Speelvoorzieningen voor jongere en oudere kinderen, maar ook voor tieners. Minder geschikt voor rustzoekers. Op de camping is altijd wat te doen, daarbuiten kan je de rust opzoeken.
Gereisd familie in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pra' Delle Torri (Glamping) in Caorle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pra' Delle Torri (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Pra' Delle Torri (Glamping) scoort een 8.45 uit 10 op basis van 844 reviews.