Camping Pra' Delle Torri (Glamping) ****

Camping Pra' Delle Torri (Glamping)
Pra' Delle Torri (Glamping)
8,4

WebsiteLink naar website

719 reviews over Camping Pra' Delle Torri (Glamping) in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar

Janssens Gunther, 5-9-2017

Met een gezelschap van 2 volwassenen en 3 kids ( 7, 5 en anderhalf jaar ) naar deze camping geweest. Aangekomen om 10h en we konden pas om 16h naar onze gereserveerde caravan. Daar aangekomen, niemand van de touroperator aanwezig. Achteraf bleek dat er slechts 2! personeelsleden aanwezig waren voor 55 "bungalows"!! Een schande! Geboekt via een touroperator tussen haakjes.

Erg grote camping, en we hadden bij onze boeking ( in 2016) expleciet gevraagd voor een plaatsje dicht bij de faciliteiten. Eens aangekomen bleken we ongeveer 1km van alles onze bungalow te hebben.

De camping is verzorgd, eten is lekker, zeer proper.

Uitstappen naar Caorlé en Venetië gedaan, goed georganiseerd.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prachtige maar zeer grote camping

Familie de Jong, 29-8-2017

Als je van massaal houd, is dit een prima camping. De camping is echt heel groot en doordat wij helemaal achterin stonden waren de afstanden naar het waterpark, de winkels en het strand bijna niet te doen. Neem dus een step of een fiets mee! Het waterpark is mooi en groot maar ook erg druk. Gelukkig was er bij onze caravan in de buurt een kleiner zwembad waar we een aantal keren heerlijk gezwommen hebben. Het strand is echt prachtig! Voor wie van zon, zee en strand houdt, is dit de perfecte locatie. Verder kun je heerlijk eten in één van de vele restaurants en het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Werkelijk alles is aanwezig op deze camping, zelfs een kapsalon en een apotheek waar door het personeel ook Engels gesproken wordt. Qua uitstapjes is er niet veel te doen. Behalve het plaatsje Caorle is er in de omgeving weinig te beleven. Een dagtrip naar Slovenië voor en bezoek aan de grotten van Postojna en het kasteel Predjama is echt een aanrader!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Een hele leuke camping met veel animatie

Zoeteweij, 28-8-2017

Het is een hele grote camping, wij zaten achterin waardoor de afstanden naar zwembad en animatie ver lopen was, dus voor de kids steps gehuurd anders is het bijna niet te doen. De eetgelegenheden waren allemaal wel goed en ruim voldoende, het zwembad en animatie was heel leuk en niet overdreven druk. Doordat je bedden moest huren had je geen last van handdoek leggers wat wij wel lekker vonden.

We vonden de prijsverhouding van het huisje niet echt in verhouding staan voor wat je krijgt omdat je op het park ook voor alles moet betalen.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pra' Delle Torri (Glamping) bij:

Heerlijk gehad. Voor de 2de keer geweest.

Irene Renes, 28-8-2017

Weinig in de omgeving. Caorle wel gezellig ook savonds. Supermarkt camping duur. Beter buitenaf boodschappen doen. Super schoon sanitair.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima camping met prachtig zwembad

JW, 28-8-2017

Groot zwembad en direct aan het strand. Wel erg massaal.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prachtige Camping, touroperator super slecht.

Fam Heuts, 27-8-2017

Wat een super mooie grote camping, van alle gemakken voorzien. Kinderen kunnen hier echt kind zijn.

Supermarkt aanwezig van spar, buiten de camping ook veel supermarkten.

Ligbedjes zwembad, strand te huur per dag voor 10 euro hiervoor heb je 2 bedjes en een parasol.

Restaurantjes waren minder.

We hadden geboekt via touroperator, wat een slechte caravan hadden wij 838.

Vooral als je nagaat wat men moet betalen voor deze caravan, te erg voor woorden.

Wc/Douche stonk naar urine, Douchekop stuk , stang stuk, spinnenwebben echt overal, vieze matrassen, gaspitten die niet werkten. Schimmel achter de bank. Klacht aangegeven werd letterlijk niets mee gedaan. Erg jammer, zelf caravan schoongemaakt, maar zullen nooit meer voor een camper esprit gaan.

Je merkt dat ze heel snel een caravan schoonmaken, ja wat je schoonmaken noemt. En dat ze je bij vertrek dag heel snel eruit willen hebben.

Voor nu alsnog een brief geschreven, we zijn benieuwd of hier wel een reactie op komt.

Badmeesters zwembad niet streng, althans in de 2 weken die wij er waren hebben wij hoogstens 10 keer een fluitje gehoord.

Wc bij strand/ zwembad worden echt heel goed bijgehouden en zijn altijd schoon.

Restaurantje bij strand erg goed.

Zeer vriendelijke personeel, voor ons is Pra delle torri voor herhaling vatbaar.

Voor nu opzoek naar een andere camping volgend jaar Bella Italia, Union lido of marina de Venezia, maar bij deze camping komen wij zeker terug!

We hebben genoten!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Top camping voor de kinderen!!

Bart, 26-8-2017

Zwembad is een aanrader vooral als je met jonge kinderen bent. (tip, boek via touroperator) er is voor iedereen wel iets te doen. Ligging is interessant als je van winkelen houdt.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super grote camping met veel vertier

JEUCKEN, 23-8-2017

Prima camping met fijne grote campeerplekken fijn sanitair

Veel te doen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima vakantie maar niet volgend jaar weer

Yvanka Peters, 23-8-2017

We hebben een heerlijke vakantie gehad op Pra Delle Torri. Normaal gesproken gingen wij meestal naar 3 of 4-kamerappartementen in het Zuiden van europa. Dit was de eerste keer naar een camping. Ook om te ervaren of het iets voor ons en onze 2 kindjes van 4 en 1,5 zou zijn..

Pra Delle Torri is een prachtig, net en schoon complex, het is bijna een dorp met 5 restaurants, een groot strand, enorme zwembaden, een supermarkt, verschillende winkels en sport en spelfaciliteiten. Voor ons iets te groot. Onze dochter van 4 kon echt nog niet verder dan ons "straatje" met stacaravans omdat ze anders hopeloos zou verdwalen en ik het ook qua verkeer nog veel te gevaarlijk voor haar vond. Italiaanse personeel (zowel in restaurants als receptie) vonden wij ronduit chagrijnig. Gelukkig maakten de internationale krachten (vooral Nederlands) dit dubbel en dwars goed!

Onze accommodatie (een stacaravan van touroperator) was matig. Het was allemaal redelijk gedateerd. Ook vonden wij de bedden niet erg prettig en de ruimte was echt heel klein, gelukkig waren we vooral buiten vanwege het mooie weer. Bij onze boeking kregen we een babypakket voor niks maar uiteindelijk zat er geen hekje voor onze veranda waardoor deze niet geschikt was voor baby's en dreumesen. Continu in de gaten houden en ondanks dat viel ons zoontje van 1,5 alsnog 2 keer naar beneden. Niet heel kindvriendelijk, terwijl er genoeg caravans MET hekje waren. Er zat onderling nogal wat verschil in de luxe en voorzieningen qua caravans kwam wij ter plekke achter. Ook hadden we als voorkeur doorgegeven zo dicht mogelijk bij het zwembad maar we zaten helemaal achteraan op het park en het zwembad was helaas zeker een kilometer wandelen. Best een gesjouw met 2 kleine kids, 40 graden en een hoop spullen. Tevens misten we wel echt een koffiezetapparaat in de caravan. Misschien zijn wij dan verwend maar dat is toch wel een basis-item leek ons.. Verder alles aanwezig en ook een BBQ bij de caravan waar we regelmatig gebruik van hebben gemaakt. Vond de accommodatie zeker zijn prijs niet waard.

We moesten ook betalen voor de bedjes aan het zwembad maar waren voor 10 dagen €85,- kwijt en lagen aan de piratenboot die onze kids fantastisch vonden. Kost een paar centen maar voor ons liever dit dan vechten om een plaatsje en handdoeken leggen. Caorle een erg leuk plaatsje, houd wel rekening met de siesta tussen 12.30 en 16.00. Dan zijn alle winkels dicht. Op de camping trouwens ook, op de supermarkt na. Ook in Caorle weinig vriendelijke Italianen getroffen. Zal aan de regio liggen want wij hoorden iedereen er over klagen maar genoeg vrienden en kennissen die dit rondom de meren en in Toscane heel anders hebben ervaren.

Overall een prima vakantie gehad. Eindconclusie voor ons: we gaan dit pas weer doen als de kindjes ouder zijn. Nu nog weinig "voordeel" ervaren van een camping t.o.v. een appartementencomplex voor de kids. Als we dan wederom voor een camping kiezen dan mag het voor ons ook zeker iets kleinschaliger en een andere aanbieder stacaravan met iets meer ruimte en luxe.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima vakantie op een mooie grote camping

Familie de Jonge, 20-8-2017

Prachtig gelegen enorme camping, waar je van de drukte eigenlijk niets merkt. Prachtige zwembaden, schitterende sportvelden (waar het alleen veel te warm voor was :-)). tja, wel betalen voor je bedje en parasol, maar daardoor wel een ruime plek, niet hutje/mutje op het gras onder de bomen, en bedjes en parasol van uitstekende kwaliteit en geen handdoekje leggen. Voor de camping moet dit wel een goudmijntje zijn, want alle bedjes zijn dagelijks bezet. Groot en enthousiast animatieteam. Ligging van de camping prima, Venetië bereikbaar binnen een uurtje, Caorle is ook een erg leuk plaatsje. Zwembaden erg schoon en leuk voor de kinderen, wij hebben de hele dag in ieder geval niet gezien. Eetgelegenheden waren matig. We gaan nooit terug naar de zelfde plek, maar deze camping ga ik wel onthouden.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pra' Delle Torri (Glamping) bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pra' Delle Torri (Glamping) in Caorle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pra' Delle Torri (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Pra' Delle Torri (Glamping) scoort een 8.44 uit 10 op basis van 853 reviews.