Hotel Airone ****

Hotel Airone
Airone

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Airone bij:

2 reviews over Hotel Airone in het Nederlands

prachtig hotel, direct aan de boulevard/strand

DHR, 29-12-2008

De familie Boatto is dit hotel ooit begonnen uit liefhebberij met veel aandacht voor kwaliteit en lekker eten. Dat merk je in alles. De gemiddelde leeftijd van de gasten is aan de hoge kant maar ook voor kinderene is er van alles te doen en te beleven. Uitgebreide accomodatie met veel faciciliteiten en het strand op 50 meter afstand, alleen de weg maar oversteken
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2008

dhr, 16-6-2006

Dit uitstekende 5 sterren hotel, biedt niet alleen alle comfort die bij een luxe hotel hoort maar ook een excelente keuken. We hebben hier een heerlijke tijd gehad en zijn lekker uitgerust. Het is bijna een zonde om alleen maar Logies met ontbijt te doen, we hebben dan ook vrijwel elke dag, na een drankje op het teras, een heerlijk drie gangen diner verorberd. Het is eigendom van de familie Boatto die er alles aan doet om een zo plezierig mogelijk verblijf te bieden. Naast een eigen stuk strand, aan de overkant van de weg (+/- 50 mtr) hebben we ook elke dag lekker in het eigen zwembad gelegen.

We gaan dit jaar weer.

Gereisd anders in juni 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Airone in Caorle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Airone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Airone scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.