Hotel Gardesano ***

Gardesano
4,9

Matig

35 reviews over Hotel Gardesano in het Nederlands

Een ramp! Wat een smerige hut!!

Vincent@teamforlogistics.nl, 11-8-2017

Gelukkig maar voor 1 nacht en dit nooit meer!

Kom net uit het zwembad. Lijkt wel de vuilnisbak van een kapper.

Zo veel haren. Personeel is echt om te huilen.

Gelukkig morgen weg!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

heerlijk hotel

claudia, 9-5-2017

ik lees veel vervelende dingen. Maar dit heb ik niet zo ervaren. Ja de douche is inderdaad klein, maar de badkamer schoon. En netjes iedere dag een shampootje en alles voor de verzorging. Je verblijft niet in een villa. Maar je wordt wel als een vorstin behandeld als je zelf ook normaal vriendelijk bent. Iedere dag netjes schone handdoeken. Lekkere zonnestoelen en altijd plek aan een heerlijk schoon zwembad. Eten is precies zoals het hoort te zijn in italië. Ik zeg altijd maar, ik ben al blij dat ik goed te eten krijg als bij een italiaanse moeder thuis. Nou geloof me uit ervaring...het komt overeen. Duidelijk met liefde bereid. Heerlijk ontbijt waarbij je niets te kort komt, en voor een ieder wat te halen is. Kortom qua prijs en kwaliteit verhouding helemaal top!! Ik zou dit jaar zo weer heen gaan, weliswaar ik iets dichter bij mijn dochter wou zitten met een koelkastje en een kitchenette, dus dit hotel voor mij helaas geen optie was. Maar zeker wel een aanrader voor de gewone henk en annie onder ons.
Gereisd met partner in augustus 2016

Drama dus nooit weer.

R, 22-8-2016

Godzijdank slechts 2 overnachtingen geboekt om even tot rust te komen van de reis om vervolgens verder door te reizen.

Ik had al zo'n vermoeden dat dit Hotel niet helemaal mijn dingetje zou zijn dus verwachting was niet al te hoog.

Eigenlijk het enige wat in orde was is het zwembad.

Kamer een drama, douche absoluut niet geschikt voor volwassenen, toilet waar ik gezien de ruimte alleen overdwars op kon zitten, balkonnetje vies (peuken, afgebroken stenen) geen koelkast, geen afstandsbediening voor de tv en als je dit meldt wordt er gezegd dat ze er een moeten kopen.

Twee nachten geen oog dicht gedaan vanwege jengelende kinderen en pubertjes die 's nachts om 03:00 zeer luidruchtig terugkomen.

Ondanks dat ik de airco uit had gezet toch een zeer hard irritant resonerend geluid van ? waardoor je absoluut de slaap niet kan vatten.

Restaurant zit in de kelder en heeft meer weg van een vreetschuur, personeel is onvriendelijk en de kwaliteit laat zeer te wensen over.

Misschien iets voor Tokkies maar voor mij de 1e en laatste keer.

Locatie overigens wel ok mits in bezit van auto.

Gereisd alleenreizend in augustus 2016

Vreselijk hotel

C, 4-8-2016

Wij hadden dit hotel geboekt in de hoop dat het allemaal wel mee zou vallen. Maar in tegendeel. Het was een zeer slecht hotel. Zwembad was kapot en helemaal groen. We hebben dus meteen onze reisorganisatie opgebeld en het probleem uitgelegd. Na veel moeite kon het hotel kosteloos geannuleerd worden op 1 nacht na. Deze nacht zijn we hier nog gebleven. Dit was letterlijk de ergste nacht van ons leven. Heel veel lawaai. Overal rennende en schreeuwende kinderen ( rond de 16 jaar ). Het leek wel een of andere jeugdherberg. Na meerdere malen naar de receptie te zijn geweest kwam er nog steeds geen verandering in. Zeer onvriendelijk personeel. De herrie zelf kan ik niet omschrijven zo erg. Pas rond 3 uur 's nachts werd het iets minder. De volgende ochtend wilde we uit checken, ook dit was een ramp. Ze wilde totaal niet meewerken. Pas nadat we onze reisorganisatie weer op hadden gebeld kwam er beweging in. Na 2 uur en een dure telefoonrekening zijn we eindelijk uitgecheckt.
Gereisd met partner in augustus 2016

Nooit meer

Adrie, 26-7-2016

Het zwembad en de bedden waren prima, maar dan houdt het ook op. De douche was erg klein, je kon niet bukken om je voeten te wassen of een stuk zeep op te rapen. De airco werkte niet terwijl het buiten 35 graden was. Meerdere klachten hierover werden door de receptie niet serieus genomen. Dit betekende met de ramen open "slapen" in een lawaaierig hotel. Het buffet was elke dag hetzelfde en eenzijdig en wat warm moest zijn was al koud voordat je aan de beurt was in een zeer drukke lawaaierige eetzaal. Geen geschikt hotel voor oudere mensen die rust zoeken of je moet stokdoof zijn.

Het geheel maakte een vervallen, voormalig Oostblok-achtige indruk.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Hotel lijkt op jeugdherberg uit voormalig oostblok

Henk, 9-9-2014

Kamers zijn somber en verwaarloosd, bed is 'n ramp, douche is veel te klein.

Eten is minimaal gaarkeuken buffet.

Service is ronduit slecht.

Veel last van lawaaierige schooljeugd tot laat in de nacht.

Lokatie is te afgelegen, dus blijf er weg !!

Gereisd met vrienden in september 2014

Nooit meer

Jan, 11-9-2012

Op het zwembad en de ligging na is dit hotel een drama!!
Gereisd met partner in september 2012

fantastische plek

smets maria, 18-7-2012

In tegenstelling tot andere beoordelingen waren wij blij verrast over dit mooie hotel. niets negatiefs te melden, enkel de kleine douce.

zeer mooi zwembad , de tuin prima verzorgd. de buffetten waren enorm lekker.wat wil je nog meer?

Gereisd met vrienden in juni 2012

Toplocation between Verona and the lake Garda

ml-mortel, 12-6-2012

The hotel is superprofessional. It offers a big variety of buffet meals during breakfast and the dinner. They serve good wines too from Bardolino in the neighbourhood. The room ws so big like a suite while we were staying there with only tw persons. There is also a big swimming pool included. And the water is clean and of good temperature. The connections to the Lake Garda and Verona are superb. So it is a place never to forget. For sure we will come back. The price was really friendly.
Gereisd met vrienden in mei 2012

Niet gek voor dat geld.

Etienne, 16-11-2009

Op zich redelijke kamer

De badkamer hoef je niet veel van te verwachten en de douchecabine al helemaal niet want je moet de zeep niet laten vallen want dan heb je een probleem bukken is geen optie

Het ontbijt is heel simpel niet te veel keus

Maar dat maakt niet uit want dat maakt het Gardameer allemaal weer goed de omgeving is prachtig.

Gereisd met partner in juli 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Gardesano bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gardesano in Bussolengo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gardesano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gardesano scoort een 4.94 uit 10 op basis van 36 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: