8,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Savoy Beach***** bij :

2 reviews over Hotel Savoy Beach in het Nederlands

prima hotel

Katia, 19-9-2008

Hotel ligt vlakbij het strand en op wandelafstand van de winkeltjes, waar het 's avonds zeer druk werd.

Ontbijtbuffet met ruime keuze. Avondmaal ook in buffetvorm, met ruime keuze, maar soms wat chaotisch.

Kamers met airco en gratis safe, terrasje aan elke kamer. Kamer kon wel iets netter.

Mooi zwembad, met gratis ligstoelen, handdoeken en parasol. Bar aan het zwembad. Ook op het strand gratis ligstoel, maar hier geen gebruik van gemaakt.

Animatie in het Italiaans en Duits. Wel steeds hetzelfde. Maar het stoorde ons niet echt, want we hebben niet actief deelgenomen.

Gereisd met partner in augustus 2008

Gianni De Muynck, 5-1-2008

Onze algemene indruk was OK. Gelegen aan het strand maar tegen het centrum... De kamers waren klein maar goed, jammer dat net de Airco uitviel maar dat hebben ze met al het mogelijke goedgemaakt, reparatie METEEN en kregen een grote tas van het hotel. Het eten was goed vooral 'savonds, die keer kregen we kaviaar en alles was TOP! enkel jammer was het ontbijt met wespen op zommige schotels maar verder geen klagen hoor! is dus zeker eens de moeite te doen!

het is nu al 8 jaar geleden van ons bezoek maar hebben mooie herinneringen

Gereisd anders in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Savoy Beach in Bibione, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Savoy Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Savoy Beach scoort een 8.7 uit 10 op basis van 4 reviews.