Matig

1 review over Appartement Girasoli in het Nederlands

Net een voldoende

Diversityathome, 30-7-2010

We hadden begin juli 2010 een zevenpersoons bungalow gehuurd in het appartementencomplex Girasoli. Om de sleutel te krijgen moesten we naar het boekingsbureau. In een wat rommelig kantoor werden we redelijk vriendelijk geholpen. Ze spreken er goed Duits, Engels, en natuurlijk Pools! Je moest honderd euro borg betalen en als je geen eindschoonmaak wilde, werd er na afloop van je vakantie 40 euro afgehaald.

Een informatiepakket van het park of de omgeving kreeg je niet. Er werd bijvoorbeeld op een onduidelijk kaartje getekend waar we moesten zijn (er stonden bijvoorbeeld nauwelijks straatnamen op) en kregen een velletje mee waarop in het Engels de regels van het park stonden en hoe je het huisje schoon moest achterlaten.

Gereisd familie in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Girasoli in Bibione, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Girasoli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Girasoli scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.