5,5

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ariston Molino Terme**** bij :

4 reviews over Hotel Ariston Molino Terme in het Nederlands

uitstekend voor bejaarden (dementerend)

anoniem, 1-8-2010

bij inchecken kregen wij een brief mee met korte beschrijving van hotel.

Bij ons eerste bezoek aan zwembad, onmiddellijk commentaar (negatief) van al de bejaarde (min 65 jaar)mensen om zeker geen lawaai te maken en niet met balletjes (tennisbal-grootte)te gooien in en rond het zwembad.

Het avondmaal moest redelijk snel vooruit gaan, en dessert was altijd op tegen dat onze kinderen klaar waren met eten.

Eigenlijk was dit geen hotel voor gezinnen!!!!

bij uitchecken de rekening gepresenteerd, zonder overzicht van de geconsumeerde dranken, met andere woorden niet te controleren!!!

zeker geen aanrader , alhoewel touroperator ons bevestigd heeft dat dit hotel evenwaardig was met hotel Magnolia.

Gereisd familie in augustus 2010

niet voor herhaling vatbaar

ann, 30-7-2010

geen vriendelijk onthaal, alles zelf ontdekken, gemiddelde leeftijd 65j. slechte bedden,niet altijd gestofzuigd.aircobak op balkon(hetelucht!!),veel lawaai door dunne muren,rolluiken maakten veel lawaai, deuren open/dichtdoen veel lawaai.

eten was lekker maar dessertenbuffet was direct geplunderd en werd amper bijgevuld.geen juiste afrekening bij uitchecken(drinken avondeten).geen lawaai geduld aan zwembad of badmeester(pittbull)stond er. parkeerplaats was ok. wat een 14daagsverlof!!! omgeving is wel mooi.Normaal ander hotel Magnolia gehad maar het was nog niet open door renovatiewerken(spijtig)daarom Ariston Molino toegewezen gekregen

geen hotel voor gezinnen

van de wouwer ann, 30-7-2010

Wij hebben dit hotel toegewezen gekregen van onze touroperator omdat ons gekozen hotel (Magnolia) niet open was door renovatiewerken.De gemiddelde leeftijd in het hotel was 70jaar(vooral gepensioneerden die kwamen voor rust en wellness).Aan het zwembad mochten de kinderen niet spelen of lawaai maken want dan werd je berispt door de badmeester(werd pittbull genoemd).De kamers zelf waren ok maar slechte bedden(matras),papieren muren zodat je alles kon horen zoals deuren dicht / open doen, ruzies,..De rolluiken maakten veel lawaai zelfs verdieping overschrijdend.De airco bak stond op je balkon zodat de hetelucht je weg blies als je op het balkon kwam. Niet elke dag werd de hele kamer gestofzuigd. We kregen geen vriendelijk onthaal en geen uitleg ,je moest alles zelf ontdekken.Bij het uitchecken werd er teveel gerekend voor de betaling van het drinken(al een geluk dat wij alle dubbeltjes nog hadden). Het eten was lekker maar het dessertenbuffet werd direct geplunderd en amper bijgevuld

ondermaats

anoniem, 28-7-2010

Bij aankomst werd eigenlijk niks meegedeeld, je kreeg je sleutel en werd als het ware een beetje aan je lot overgelaten. Vervolgens kwamen we aan op de kamer(s) en bleken deze van zeer lage kwaliteit, middeleeuws zelfs.. waarna we na aandringen dan toch een iets properdere kamer kregen.

Het ontbijt was zeer gewoon, fruit uit blik!?

avondeten viel mee, lekkere pasta's.

Naar kinderen toe is dit hotel wel helemaal geen aanrader! Kinderen moesten stil zijn, niet met de bal spelen, niet spetteren, niet met een band in het water..enkel stil baantjes zwemmen of op je stoel, bij wijze van spreken, een boek lezen was toegelaten. Het hotel ligt in een zeer mooie omgeving.

het was wel een geslaagde vakantie, maar dit ook wel enkel omdat we er zelf iets van gemaakt hebben, van het hotel uit werd niks gedaan om het ons zo aangenaam mogelijk te maken, en ik raad dit hotel dan ook zeker niet aan.

Gereisd familie in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ariston Molino Terme in Abano Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ariston Molino Terme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ariston Molino Terme scoort een 5.5 uit 10 op basis van 4 reviews.