Hotel Club Med Cervinia ****

7 reviews over Hotel Club Med Cervinia in het Nederlands

Heerlijk hotel

Visser, 27-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima hotel, mooie pistes, heerlijk eten, vriendelijk personeel, kortom echt genieten
Gereisd met oudere kinderen in februari 2014

Geweldig skigebied

gertm, 1-4-2013
  • Ligging t.o.v. pistes4

Efficiente ontvangst.

ruime kamer

Badkamer super klein met idem douche; eigenlijk heel slecht

sfeer in club is goed.

ruim voldoende tafels in restaurant.

Gereisd met vrienden in maart 2013

Hoog gelegen dus sneeuwzeker!

Regine, 3-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Voor de 2e keer deze Club Med bezocht en wederom een heerlijke week gehad.

Dit keer viel de skileraar enorm tegen. Hij is slechts 1.50 meter groot..Hij vond dat groep 5 geen les meer nodig had dus deed alleen zijn eigen ding. Hij had zonder overleg met ons een ander restaurant gereserveerd terwijl we op steenworp afstand waren van TucTuc (het bergrestaurant van ClubMed). Volgens hem was TucTuc vol en had de directie hem gevraagd ergens anders te gaan eten. Wij hielden voet bij stuk dat we 'all inclusive' hadden gereserveerd en na enkele (nep) telefoontjes konden we toch in TucTuc terecht. Daar bleken nog 8 tafels vrij te zijn..... Vermoedelijk heeft hij deals gesloten met horecaondernemers in het gebied. In de envelop die hij vrijdag bij het diner van onze groep kreeg zaten slechts enkele Euro's.

Gereisd met partner in januari 2013

Super vakantie !!

Anita van Orsouw, 3-2-2011
    • Ligging t.o.v. pistes7

Heerlijke ski vakantie gehad bij Club Med Cervinia!!

Alles incl. zoals skipas, skiles, eten en drinken.

Fijne service en zeer vriendelijke bediening.

Onze kamer (goedkoopste mogelijkheid) was keurig verzorgd:

goed bed, voldoende kastruimte, bureau met TV en badkamer met bad, wc en bidet.

Hotel is verder voorzien van vele faciliteiten zoals zwembad, sauna, fitness en beautycenter en een parkeergarage (laatste 2 tegen betaling).

Busvervoer naar lift (en dorp) is zeer goed geregeld, je hoeft echt niet te wachten.

Terug skien naar het hotel aan eind van de dag.

Dorp overigens op loopafstand (10 min.) echter wel een klimmetje terug!!

Het eten is in 1 woord geweldig te noemen: zeer uitgebreid en afwisselend.

Iedere dag een goed ontbijt en lunchmogelijkheden (ook op de berg) en elke avond weer andere gerechten en specialiteiten en live cooking.

Kortom: Club Med Cervinia is een aanrader, wij gaan zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in januari 2011

2011 super hotel met super team

Jannette, 25-1-2011
    • Ligging t.o.v. pistes7

Wanneer iemand eens wil ervaren wat de ultieme wintersport vakantie is bij Club Med kan ik iedereen dit jaar 2011 Cervinia aanraden. Alles tot in de puntje verzorgd en geregeld. Eten een dikke 10, service een dikke 10. Het nadeel bij club med is altijd dat elk jaar er andere mensen werken, dit jaar is top volgend jaar 2012 kan het gewoon goed zijn.
    Gereisd met vrienden in januari 2011

GEWELDIG!!!

Steegh, 5-8-2010
    • Ligging t.o.v. pistes7

Voor een wintersportvakantie is deze 'all in' formule geweldig. Vooral als je graag mensen leert kennen van verschillende nationaliteiten (Zuid Afrika, Israël, Australië, Nieuw Zeeland, België, Duitsland, Frankrijk, Italië, Oostenrijk, Zwitserland, Amerika, Engeland etc. (toen nog geen Rusland). Alleen of met z'n twee heb je toch altijd 'Anschluss'.

Bijna alles is inclusief: heerlijk ontbijt, geweldige diner-buffetten, lunch, de gehele dag drankjes, après ski met snacks (kaasplank etc.) skiles, shows en hééél vééél gezelligheid.

Gereisd met partner in januari 2006

prima hotel

marion misran, 3-1-2009
    • Ligging t.o.v. pistes5

om bij skigebied te komen moet je met de bus, deze busservice hoort bij het hotel, terug kan je in principe op de ski. bergrestaurant van de club bij plan maison. de kamers zijn echt super groot. het eten is divers en goed verzorgd, alles de salad bar een beetje pover.
    Gereisd met partner in december 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Club Med Cervinia bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Med Cervinia in Valtournenche, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Med Cervinia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Med Cervinia scoort een 8.21 uit 10 op basis van 7 reviews.