Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Des Alpes*** bij :

1 review over Hotel Des Alpes in het Nederlands

Prima hotel!

antoinette_wagelaar, 21-8-2012

We hebben drie nachten doorgebracht in dit hotel en dat is heel goed bevallen. Het ligt niet echt op loopafstand van het kleine centrum maar wat hoger en daarom een meer dan fantastisch uitzicht. Zeer vriendelijke eigenaar, heel attent en behulpzaam. Kreeg op mijn verjaardag zelfs een taart aangeboden! Het restaurant wordt ook door niet-hotelgasten bezocht en je kunt er heerlijk eten, maar een eenvoudige kaart voor een snelle hap is er niet. Kamers groot en schoon. Mooi wandelgebied. Ik zou er zeker nog eens naar toe gaan! Vooral geschikt voor stellen, iets minder voor gezinnen met kleinere kinderen wat mij betreft.
Gereisd met partner in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Des Alpes in Saint-Rhémy-en-Bosses, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Des Alpes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Des Alpes scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.