Hotel Tavernier

Hotel Tavernier
Tavernier

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Tavernier bij:

1 review over Hotel Tavernier in het Nederlands

Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Zeer Gastvrij !

Han Adriaansens, 5-8-2011

Een aantal dagen met mijn 20 jarige dochter in dit hotel verbleven.Schoon en prettig. Mooie kamer.Goed ontbijt .In het hotel hebben we een aantal keer voor 15 euro een heerlijke 4 gangen maaltijd gegeten (!!). Courmayeur is leuk en behoorlijk chique. In de buurt is veel te zien ( Mont blanc , Aosta , Val Feret , Turijn. Wij hebben alles met het openbaar vervoer gedaan, Prima optie.)

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Nederlandse dame bij de receptie vonden wij toch wel prettig !

Bedden waren "stevig" en de eetzaal was wat warm , maar dat zijn dan ook de enig "minpunten".

Graag gaan wij hier nog eens heen !

Han Adriaansens , Brielle

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tavernier in Courmayeur, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tavernier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tavernier scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.