Hotel Edelweiss ***

Hotel Edelweiss
Edelweiss

• Ligging t.o.v. pistes7,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Edelweiss bij:

1 review over Hotel Edelweiss in het Nederlands

Gastvrijheid ten top

Drielander, 9-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

een prima hotel om een week te verblijven tijden een skivakantie. 's Morgens wordt je door het hotel naar de lift gebracht en aan het eind van de middag weer opgehaald (gratis). Het personeel is uiterst vriendelijk, behulpzaam, professioneel en klantgericht. Het eten is prima, geen haute-cuisine, maar dat kan ook niet voor de prijs die wij betaalden. We konden kiezen tussen de verschillende gerechten van een 4-gangen diner. Op 2 avonden was er een buffet. Het ontbijt is prima, alleen die Italianen zijn niet zo goed in brood(jes) bakken, maar in taarten des te beter. De kamer was voldoende, bedden prima, alleen geen dekbedden, maar dekens. Douchen moest in een klein bad en was wat onhandig. Voor de liefhebber: er is een kleine sauna (gratis) en bubbelbad, alles goed afgesteld en brandschoon. Gedurende de week kun je een afspraak maken met een professionele masseuse. Wij hebben het prima naar onze zin gehad in Edelweiss en gaan zeker weer als we naar Cervinia gaan.
Gereisd met vrienden in februari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Edelweiss in Cervinia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Edelweiss zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Edelweiss scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.