Landhuis I Casali di Caicocci

6,5

8 reviews over Landhuis I Casali di Caicocci in het Nederlands

Leuke ontspannende vakantie in Umbrië

Christophe, 26-8-2012

Hebben genoten. Lekker eten, typische keuken. Mooi net zwembad. Vriendelijk onthaal. Goede bediening. Alleen de kamers waren niet 100 % proper.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

kom zeker terug

ruud, 1-1-2011

caicocci is een mooi landelijk gelegen park, leuke excursies worden geregeld, het eten is er ruim voldoende, zwembad kraakhelder en zeker kindvriendelijk.

Een mooie plaats om vandaaruit de vele mooie dorpjes en ook grote steden te bezoeken,Sienna,Perugia,Todi,Cortona, Trasimenomeer, te veel om op te noemen

Gereisd alleenreizend in juni 2009

voor natuurgenieters en zonaanbidders.

uit Brabant, 21-8-2008

Wij hebben hier een zalige week gehad.

Wij zaten in het grote gebouw bij de hoofdingang. Alles moet wel met de auto gebeuren, maar ja die heb je toch bij je als je hier verblijft. Zalig in de natuur, met mooie uitzichten. Geweldig zwembad, goed restaurant en een heel net en ruim appartement. Je kunt er paardrijden en kruisboogschieten. Kortom je vermaakt je hier prima.

Gereisd familie in augustus 2008

geen succes

robert, 7-8-2008

Park is oud en niet geschikt voor vakantie met kleine kinderen
Gereisd familie in juli 2006

Wij hebben hier een heerlijke week gehad!

H. Dielen, 25-7-2008

I.t.t. anderen hebben wij hier een heerlijke week gehad. Ons appartement lag niet ver van het zwembed (maar misschien hadden wij er ook wel meer voor betaald??), en was goed schoon. Het personeel was erg vriendelijk. De omgeving was prachtig.

Wat wij een nadeel vonden was de gehorigheid van de appartementen. En de twee kookpitten (in de kookkast), die zo dicht bij elkaar zaten, dat de enorme pannen, die in het appartement aanwezig waren, er onmogelijk tegelijk op gebruikt konden worden. Met enige creativiteit hebben we er goed kunnen eten.

En zoals onze dochter zei toen we thuiskwamen: “Wat hebben wij een grote keuken!”

Gereisd familie in juli 2008

Wij hebben een heerlijke week gehad!

h dielen, 24-7-2008

annemieke bambach, 11-7-2008

geen succes zijn na een week weggegaan. appartement was vies en lag 2.5 km van het zwembad. Moesten veel bijbetalen om te verhuizen. Management was totaal niet bereid om ons tegemoet te komen. Hebben gelukkig daarna een heerlijke week in Toscane gehad.

JanKatrien, 9-9-2007

De verschillende huizen liggen ver uit elkaar : het zwembad lag 1200m van ons huis verwijderd, je kan kinderen niet alleen er naar toe laten gaan. Eten in restaurant zeer lekker. Wij zaten in de fattoria en hadden geen balkon of eigen terrasje, alleen gemeenschappelijk terras waarvoor je je appartement moet voor verlaten.
Gereisd familie in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis I Casali di Caicocci in Umbertide, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis I Casali di Caicocci zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Landhuis I Casali di Caicocci scoort een 6.5 uit 10 op basis van 8 reviews.