Bed and Breakfast Villa Pellegrino *****

9,5

79 reviews over Bed and Breakfast Villa Pellegrino in het Nederlands

Werkelijk top!

Dirk en Tineke, 10-9-2017

Het is werkelijk een feest om hier te gast te zijn. Marijke, Sandra en Jeroen doen werkelijk alles om je een zo fijn mogelijk verblijf te bezorgen. Wij hadden een mooie kamer met balkon en een prachtig uitzicht. Heerlijk bed en ruime badkamer.

Vanaf het eerste moment voelden we ons welkom en thuis. We hebben genoten van het heerlijke diner waaraan wij op onze eerste avond konden deelnemen. Samen met de overige gasten waren we één grote Italiaanse familie. Wat kunnen zij heerlijk koken!

Het is ook een uitstekende basis voor het bezoeken van talloze culturele bezienswaardigheden. Marijke beschikt over veel kennis en geeft goede adviezen voor uitstapjes en steden. De vier dagen zijn omgevlogen en waren veel te kort.

Wij hopen zeker nog eens terug te komen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Schitterende plek

C. Vankerkom, 6-8-2017

We hebben 2 weken genoten van het appartement Rafael. Uitzicht op het zwembad en het meer. Zo iedere morgen wakker worden is geschenk. Mooi verzorgd. Vriendelijke mensen en fijne tips voor uitstapjes in de omgeving. We gaan zeker terug.
Gereisd met partner in juli 2017

Een ideale meivakantie!

Remco, Magdalena en Valentijn, 18-6-2017

Één bezoek aan Villa Pellegrino is niet genoeg! Villa Pellegrino is zeer centraal gelegen tussen diverse historische bezienswaardigheden van zowel Umbrië als Toscane. Vorig jaar hebben we Cortona, Siena, Perugia en Rome bezocht. Daarmee hadden we nog niet de helft gezien! Dit jaar hebben we Gubbio, de watervallen van Marmore, Spello, en nog een keer Rome bezocht. Allemaal even prachtig en dan zijn we aan Assisi en Orvieto nog nieteens toegekomen.

Een verblijf in Villa Pellegrino is voor ons een ideale meivakantie, een perfecte mix van rust, ontspanning, heerlijk eten, talloze culturele bezienswaardigheden en een prachtige (fiets)omgeving!

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

We voelden ons niet thuis, we waren gewoon thuis!

Mijntje en Herman Oosterhof, 12-6-2017

Alles prima, maar bij de laatste afslagen zouden (reclame) borden moeten staan.
Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig

Lydia van vugt, 20-5-2017

Heerlijk rust , zwembad ,goed eten ,super verzorgd . Boven op de berg ...rit met de auto super te doen ...wij als fietsers vonden het geweldig om de rit met de fiets te doen ,omgeving is zo mooi ..nog zat te zien ..voor ons was 10 dagen nog niet genoeg .en moeten zeker nog een keer terug
Gereisd met partner in juni 2016

Een heerlijke week in een mooie B&B met dito hosts

Jackie, 20-5-2017

In een prachtige omgeving,is Villa Pellegrino een mooie,moderne en schone B&B met appartementen met hosts die weten wat hun gasten willen.Mooi zwembad met uitzicht over het meer.....Italie op zn best.Centraal gelegen met veel mogelijkheden tot het maken van dagtrips in zowel Umbrie en Toscane.Heel veel natuur,cultuur,een heerlijke Italiaanse keuken overal te vinden op korte afstand van de Villa.Kortom:een hele fijne manier van relaxen in je drukke leven met gastvrouwen - en heren die de kunst van "zorgen voor" goed verstaan.Met liefde wordt dit familie bedrijf gerund.
Gereisd met partner in mei 2017

Villa Pellegrini e villa socievolezza

Filip Vandendriessche, 16-5-2017

Heel mooi uitzicht over het meer van trasimeno. Zeer gastvrije uitbaters waarmee je heel gezellige avonden beleeft. De gastvrouw heeft heel praktische informatie over elke leuke plek in de buurt. Kortom je wordt er in de watten gelegd en je kan er kommerloos genieten van je vakantie.
Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijk !

Ruud & Yvonne, 19-8-2016

Warm welkom, prachtige omgeving, prima uitvalsbasis voor uitstapjes naar Assisi, Siena, Perugia, Cortona en het meer van Trasimeno. Goede informatievoorziening. Lekker zwembad.
Gereisd met partner in augustus 2016

GEWELDIG!!

Yvette, 18-8-2016

Wat een geweldige B&B. We hebben hier 2 weken gezeten en de tijd is voorbij gevolgen (helaas). Bij aankomst een gezellige welkomsborrel, heerlijk ontbijt met vers fruit, heerlijke bedden en geweldige gastvrije mensen! Kortom een echte aanrader, we komen zeker een keer terug! Oja niet te vergeten het zwembad met prachtig uitzicht op het meer waar je met 10 minuutjes rijden ook bent..
Gereisd met partner in augustus 2016

Leven als god in Italië

Gerard en Ellen van Dalen, 26-6-2016

Villa Pellegrino ligt op een van de heuvels met uitzicht op het meer van Trasimeno, op de grens van Toscane en Umbrië. Dichtbij veel bezienswaardigheden zoals Florence, Siena, Perugia, Assisi etc, etc. Heerlijk rustig gelegen. We hoorden alleen de vogeltjes fluiten. De gastvrijheid voelt als een warme deken. Ons appartement was top, want we hebben echt niets gemist. Zelfs een vaatwasser! Er is een prachtige tuin met een zwembad, waarin voldoen ligstoelen staan. Kortom; wij hebben 2 fantastische weken gehad bij Marijke, Sandra en Jeroen.
Gereisd met partner in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Pellegrino in Tuoro sul Trasimeno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Pellegrino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Villa Pellegrino scoort een 9.48 uit 10 op basis van 85 reviews.