Appartement Villa Gosparini (in Gosparini)

Appartement Villa Gosparini (in Gosparini)
Villa Gosparini (in Gosparini)
9,4

16 reviews over Appartement Villa Gosparini (in Gosparini) in het Nederlands

Heerlijk uitzicht, zalige rust

Thomas-Van Aelst, 9-10-2017

Op slechts 10' van de autostrada en toch een zalige rust met een erg mooi uitzicht op het meer van Trasimeno en de heuvels waar de Romeinen slag leverden met Hannibal.

Erg verzorgd en perfect onderhouden woning, voorzien van alle comfort (vaatwasser, wasmachine, koffiezet, oven, microwave, tv, wifi). De slaapkamer blijft lekker koel, zelfs als het broeierig heet is.

Het zwembad is de kers op de taart. Altijd zuiver, heerlijk verkoelend.

Beide eetgelegenheden nabij zijn ook zeker de moeite.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooi, compleet appartement met prachtig uitzicht

Cor, 15-9-2017

Het appartement is zeer compleet ingericht.

Er is zelfs een wasmachine aanwezig.

De ligging is prima met een prachtig uitzicht op het meer van Trassimeno.

Veel bezienswaardigheden liggen op korte afstand waardoor je veel kan zien van zowel Toscane en Umbrië.

Een warme ontvangst door Marjolein en als er iets is staat Mario voor je klaar.

Gereisd met partner in september 2017

Fantastische plek met prachtig uitzicht

Wilma, 10-8-2017

We hebben een heerlijk en fijne vakantie gehad ,zeker voor herhalingvatbaar, we hebben echt genoten van het mooie en schone zwembad,

Heerlijk gewandeld , lekker gegeten , Mario is een fantastische gastheer die je overal mee helpt...en bij de boederij waar marjolein werkt is het ook echt fantastisch

Al met al een super vakantie 😃😃

Tot volgend jaar hopelijk

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Héél mooie en rustige omgeving

Wendy en Patrick, 30-10-2016

Nette en moderne woning voorzien van het nodige comfort. Je komt hier echt niks tekort. Ook een ideale uitvalsbasis om verschillende dorpjes en steden te bezoeken. We hebben er genoten van een relaxte vakantie met fantastisch uitzicht op het meer.
Gereisd met partner in juli 2016

Geweldig

bas_oostveen, 15-10-2015

Wat een prachtig verblijf,hebben heel erg genoten ook van de omgeving,en het Appartement de gezelligheid met Marjolein en Mario niet te vergeten.
Gereisd met partner in september 2015

Super

Cas en Antonella, 28-8-2015

Een geweldig uitzicht vanuit een fijn en rustig appartement. Het zwembad is een perfecte verkoeling op de hete dagen. 's Avonds heerlijk met een wijntje op de veranda. In het dorpje Tuoro kun je makkelijk de boodschappen halen en er is een innemend dorpspleintje waar je de dag kunt beginnen met een espresso of de avond kunt inleiden met een aperitivo. Met de trein naar zowel Rome als Florence in anderhalf uur en ook de overige omliggende Toscaanse steden en dorpen zijn zeer de moeite waard. Het appartement is ruim en koel en van alle gemakken voorzien. We hebben echt genoten en komen graag weer terug!
Gereisd met partner in juli 2015

Prima

Helene Koning, 14-8-2015

Een mooi appartement met een prachtig uitzicht op het meer van Trasimeno.! Je kunt heerlijk buiten zitten met regelmatig een lekker verkoelend windje omdat je toch op 600 mt hoogte zit .

Het zwembad is prima met fijne ligstoelen . Je kunt buren hebben en dan heb je wat minder privacy . In de buurt een restaurantje en een winkel waar je alles kunt krijgen .

Veel bezienswaardigheden in de omgeving.

Gereisd met partner in augustus 2015

Aanrader!

Verbeke-Claerebout, 10-8-2015

Fantastische plek om te onthaasten, met zicht op het meer van Trasimeno en alle comfort in het appartement.

Enorm prachtige lokatie met veel bezienswaardigheden in de omgeving.

Een absolute aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Fantastische villa met een adembenemend uitzicht.

Erna Nijkamp, 11-9-2013

Modern en volledig ingerichte villa voor 4 personen. Heerlijk zwembad met uitzicht op het meer van Trasimeno. Rustige omgeving, auto is een must omdat de villa 10 minuten bergopwaarts ligt vanaf Tuoro. Gastvrije en behulpzame eigenaar. Een bezoek aan Cortona, Siena en Assisi zijn zeer de moeite waard. Voldoende eetgelegenheden ( niet op loopafstand)
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Heerlijke vakantie

Noor Vos, 4-9-2013

Wij hebben heerlijk 3 weken van het appartement mogen genieten! Wat een fantastische uitzicht, een fijne plek een een ontzettend mooie omgeving. Samen met onze kinderen van 4 en 6 hebben we nog nooit zo'n zalige vakantie gehad. Elke dag van het zwembad genoten en genoeg te zien en doen voor 3 weken vakantie. Alhoewel we twijfelde of de kinderen zich zouden kunnen vermaken, zijn er genoeg plekjes in de buurt waar de andere kindjes konden ontmoeten, vrij konden spelen en van het zalige italie konden genieten, en wij dus ook. Het appartement is ruim en heel goed ingericht. Net zo luxe als thuis en met zorg ingericht. Dus geen oude spullen die over waren en gewoon net al thuis een afwasmachine, wasmachine en ruime keuken. De slaapkamer is ruim en door 2 extra luchtbedjes konden de kinderen bij ons slapen. In de huiskamer staat een goede slaapbank, maar met z'n 4-en op een kamer was prima te doen. Kortom: niet twijfelen, maar echt doen. Wij komen zeker terug.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Gosparini (in Gosparini) in Tuoro sul Trasimeno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Gosparini (in Gosparini) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Gosparini (in Gosparini) scoort een 9.44 uit 10 op basis van 16 reviews.