Hotel Residenza d epoca Villa di Piazzano

Residenza d epoca Villa di Piazzano

2 reviews over Hotel Residenza d epoca Villa di Piazzano in het Nederlands

Geweldige locatie.

Marcel & Conny - Tilburg, 18-7-2009

Een schitterend gerenoveerde villa in een rustieke omgeving. Prachtige kamers, fantastische gastronomie (o.a. mooie wijnen) Een must voor degene die de absolute rust zoeken in een perfecte ambiance. Vele gasten keren terug naar dit adres. Geboekt via Vrij Uit exclusief. Enig aandachtspunt: wij hadden geen routebeschrijving ontvangen bij de reisbescheiden en aangezien de villa geen straatadres had kon het GPS systeem ons in deze niet helpen. Wij hebben dit reeds gemeld bij de touroperator.

Wat ons betreft een echte aanrader en zeker een adres om nogmaals te verblijven.

Gereisd met partner in juli 2009

B. Goos, 9-8-2007

Een van onze mooiste vakanties ooit was het verblijf in Villa di Piazzano in augustus 2003. We denken er nog vaak aan: de schoonheid van het landschap, de gerestaureerde villa met klassiek ingerichte meubels, de ruime slaapkamers met kingsize bedden. De rust van de omgeving, de heuvels in Umbrie op de grens met Toscane. Het mooie weer overdag wat zo kenmerkend is voor deze streek. Genietend van de rust, een mooi boek en af en toe een duik in het zwembad en de lunch onder verkoeling gevende platanen met een salade en een goed glas wit wijn. Alleen die beleving al en dan de vriendelijkheid van de familie Wimpole die het hotel runt. Het zijn mensen die de kunst verstaan om om je te verwennen op een manier die je nog lang heugt. De zelfgemaakte pasta van mama: verrukkelijk,

de uurtjes 's avonds op het terras onder het genot van een goed glas wijn met de gastheer en boeiende buitenlandse gasten: een beleving waar we nu nog warm van worden. We voelden ons even in het paradijs.

Gereisd met partner in augustus 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residenza d epoca Villa di Piazzano in Tuoro sul Trasimeno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residenza d epoca Villa di Piazzano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Residenza d epoca Villa di Piazzano scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.