Vakantiehuis Agriturismo Montemenardo

Agriturismo Montemenardo

3 reviews over Vakantiehuis Agriturismo Montemenardo in het Nederlands

Heerlijk!

Anke, 4-8-2017

De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam. De dochters spreken heel goed Engels. Behalve appartementen is er ook een wellness centrum en een restaurant, dat voornamelijk op verzoek open is, maar waar de eigenaren erg lekkere maaltijden koken, met producten van hun eigen land! De appartementen zijn schoon en voorzien van alle benodigdheden voor een heerlijke vakantie. Het zwembad is groot en er is een ruim terras omheen om te zitten op een luie stoel onder de parasol! Todi is vlakbij en andere dorpen zijn goed bereikbaar. De agriturismo ligt aan de weg naar het dichtstbijzijnde dorp, Pesciano, maar het is verder geen doorgaande weg en daarom rustig te noemen.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Landelijk, vriendelijk, centraal, authentiek

Gert Hogebrug, 9-8-2011

Het ligt centraal gelegen. We hadden een studio, niet groot maar precies goed voor 2 personen. Zwembad is mooi gelegen. De mensen vd accomodatie zijn erg aardig. Ze kunnen heerlijk koken, en heel goedkoop. We voelden ons helemaal thuis. Je kunt uitstekend per auto naar alle bezienswaardigheden gaan, zoals Perugia, Spoleto (Kathedraal!!!), Assisi,etc.
Gereisd met partner in juli 2011

Fam van Leeuwen, 7-8-2007

Wij waren hier met onze zoon in 2005. Prachtige accomodatie vlakbij het rustige Todi in Umbrië. Heerlijk zwembadje, fantastisch uitzicht en supervriendelijke mensen. En lekker rustig! Er worden lokale producten op de agriturismo verkocht: probeer zeker de notensaus voor bij de pasta: verrukkelijk. Huisjes/appartementen sfeervol ingericht, alles in goede staat en prima schoongehouden. Onze zoon van 2 heeft zich ook erg goed vermaakt. Todi is een leuk stadje. Goede uitvalsbasis voor dagtrips naar bv Assissi.
    Gereisd familie in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Agriturismo Montemenardo in Todi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Agriturismo Montemenardo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Agriturismo Montemenardo scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.