Appartement Agriturismo Borgo di Fonni

Appartement Agriturismo Borgo di Fonni
Agriturismo Borgo di Fonni

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Agriturismo Borgo di Fonni bij:

1 review over Appartement Agriturismo Borgo di Fonni in het Nederlands

Basis appartement met schitterend uitzicht!

Nieneke , 16-8-2011

Appartement met basisinrichting. Alles is wel aanwezig. Niet alles was even goed schoongemaakt bij aankomst, we hebben zelf nog even de koelkast schoongemaakt. Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling. Verder prima. Zwembad ligt op 50 meter lopen (zeer stijl naar beneden). Zelf schoonhouden van vliegjes en het is ijzig koud. Sommige ligbedden zijn aan vervanging toe. Eigenaar is vriendelijk. We mochten bij aankomst mee barbecueën. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Uitzicht is mooi. Stuk rijden naar bewoonde wereld, maar dit heeft z'n charme. Door hoogte is het 's avonds/ 's nachts koel! Neem vooral wat warms mee.
Gereisd met partner in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Agriturismo Borgo di Fonni in Sellano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Agriturismo Borgo di Fonni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Agriturismo Borgo di Fonni scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.