Hotel Villa Raffaello Park ***

9,1

4 reviews over Hotel Villa Raffaello Park in het Nederlands

Prachtig hotel

rtvd, 22-4-2017

Plus: Het is een prachtig hotel met zeer vriendelijk en gedienstig personeel. De kamers worden goed schoongemaakt. Onze kamer was voldoende ruim en had een ruim balkon. Er is individueel regelbare airco op de kamer. Bij het ontbijt wordt vers gemaakte koffie in allerlei varianten geserveerd. Bij het hotel is meer dan voldoende gratis parkeerruimte beschikbaar. Het hotel bevindt zich op 5 minuten loopafstand van het centrum van Santa Maria Degli Angeli. Daar zijn meer dan voldoende restaurantjes te vinden. Met de bus, die vrijwel om de hoek stopt, is het een kwartiertje naar Assisi. De prijs-kwaliteit verhouding is OK. Al met al wel voor herhaling vatbaar (met wel graag een beter ontbijt).

Min: Het ontbijt is voor de reiziger uit Noord-Europa echt onvoldoende. Er is, naast allerlei zoetigheden, alleen kaas en ham. En de ham is van droevige kwaliteit (geperste natte schouderham uit een plastic verpakking). Die was echt niet te eten. Dat kan veel beter! De douchecabine is wel heel erg klein. Dikkertjes passen er überhaupt niet in. En voor slanke mensen is het zelfs niet mogelijk om te bukken om bijvoorbeeld een flacon shampoo onder van de douchebak te pakken zonder de douchedeur open te doen. De tv heeft alleen Italiaanse zenders. Geen mogelijkheid dus om even het nieuws te bekijken.

Gereisd met partner in oktober 2016

René Gijsel, 17-2-2008

uitstekend hotel met bijzonder attent personeel; voorts een ruime, schone kamer met een uitstekend bed. Wij hadden er graag nog wat langer gebleven na onze gereserveerde periode, maar helaas was het hotel daarna volgeboekt. Geen wonder! Wij willen er graag nog eens te gast zijn.
Gereisd met partner in februari 2008

Haije, 5-12-2007

Fraaie Rennaissance villa, mooie kamers, erg vriendelijke mensen, douchehokje erg krap (niet voor 100 kg plussers!), douchekop kan niet los dus een (bijgeleverde) douchekap is een must, anders natte haren; grote parkeerruimte in de tuin, de bus naar Assisi op loopafstand bij de grote Basiliek. Geen lift, maar de baas tilt de koffers de trap op. Geen restaurant, wel prima ontbijt buffet, de receptie beveelde ons een goed locaal restaurant La Basilika net naast de basiliek aan.
Gereisd met partner in november 2006

Dave en Nicole, 16-8-2007

Villa Raffaello Park Hotel (VRPH) is een relatief klein hotel met 12 kamers. Het hotel is 2 jaar geleden nieuw gebouwd in Santa Maria degli Angeli (SMDA) vlak bij Assisi. Het hotel ligt 2 minuten lopen van de beroemde basiliek en andere faciliteiten zoals restaurants, gelateria's (ijs) en winkeltjes. Ondanks dat de eigenaar van het VRPH nauwelijks Engels spreekt is hij erg behulpzaam en vriendelijk. Onze kamer was erg ruim en schoon en ook de badkamer zag er prima uit. Het uitzicht vanuit onze kamer op de basiliek was schitterend. Ons verblijf in het VRPH is ons erg goed bevallen. Een uitstekend hotel met een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Dit hotel kunnen we aan iedereen aanbevelen.

Met de auto/bus ben je in een paar minuten in Assisi, een mooi stadje met prachtige historische gebouwen en pittoreske smalle, steile straatjes.

Gereisd met partner in augustus 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Raffaello Park bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Raffaello Park in Santa Maria degli Angeli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Raffaello Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Raffaello Park scoort een 9.11 uit 10 op basis van 4 reviews.