Hotel Cristallo ****

Cristallo
6,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Cristallo bij:

3 reviews over Hotel Cristallo in het Nederlands

Leuk hotel met goede ligging

Jonneke, 15-2-2012

Leuk hotel, , ruime kamers, schoon, met alle comfort en kleine zithoek.

Menu in het eigen restaurant goed, vriendelijk en bereidwillig personeel. Het hotel is gemakkelijk te bereiken en geen probleem om te parkeren: kortom een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

Perfect hotel

neeltje akemann, 8-2-2012

Dit hotel heeft op ons een hele goede indruk gemaakt. Goede service, uitstekend restaurant, goede kamer en schoon. Ligging is echt perfect om vanuit hotel leuke uitstapjes te maken in de omgeving en natuurlijk niet ver van Assisi, echt geweldig. Kan het iedereen aanbevelen.
Gereisd met partner in september 2011

Ondermaats

Pieterjan, 15-6-2011

Toen ik te weten kwam dat Hotel Cristallo 3 (sommige bronnen vermelden 4) sterren heeft, zakte ik door de grond. Ik ging met school naar dit hotel en we kregen een zeer speciale kamer, helemaal bovenaan, op een gang met verder enkel bergruimtes. We hadden dus heel het dak als ons balkon en een schitterend uitzicht op de oude stad, maar daarmee is ook alles gezegd: het plafond was te laag, de douchecabine zakte quasi in elkaar, de televisie had al oorlogen meegemaakt, en het regende op de koop toe ook nog eens binnen. Toevallig hadden we een hele reis mooi weer, behalve die ene nacht natuurlijk, waardoor een van mijn kamergenoten wakker werd met zijn bed in het water. Ook het eten was absoluut ondermaats: het stukje van een van mijn tafelgenoten was zelfs beschimmeld en niet voor consumptie geschikt. Absoluut geen aanrader!
Gereisd met vrienden in april 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Cristallo bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cristallo in Santa Maria degli Angeli, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cristallo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cristallo scoort een 6.75 uit 10 op basis van 3 reviews.