Hotel Le Felcete ****

8,6

2 reviews over Hotel Le Felcete in het Nederlands

Het was fantastisch.

Judith van der Valk-van Rossum, 16-6-2013

We hebben een hele fijne week gehad. Flavia en Roberto zijn heel aardig en werken hard om het naar je zin te maken. Het resort ziet er netjes en verzorgd uit. Het huisje is ruim genoeg en gezellig.

De kookkunst van Flavia is geweldig. We hebben heerlijk gegeten. Iedere dag wat anders en steeds weer erg lekker.

De omgeving is rustig en mooi. De prijs/ kwaliteit verhouding is goed.

Het is een goede aanrader. De omgeving is mooi en de plaatsen die wij bezocht hebben ook.

Gereisd met partner in juni 2013

Rust Rust Rust

Maaike, 30-8-2012

Wat een hartelijke ontvangst door Flavia! En wat een fijn personeel heeft ze in dienst! Een warme plek, in het groene hart van Umbrie.

Je moet er wel even voor doorbijten, want pas na een hele boel slingerweggetjes en het laatste stuk via een steil grindpad bereik je het landgoed. Wij waren er met 3 kinderen van 14,13,11 jaar en ze hebben het er heerlijk gehad (en wij dus ook)!

Boodschappen doen in Marsciano (Lidl en Conad), brood 's morgens vers uit de over van het eigen restaurant, 's middags lunchen of 's avonds dineren in het restaurant, met prachtig uitzicht over de heuvels.

2 zwembaden (7 x 14 m. en een "spartel"-badje), genoeg ligstoelen/bedjes rondom het zwembad, met schappelijke prijzen voor koffie/bier/wijn/ijs bij de bar.

Wil je eropuit, dan kan dat zeker, er is genoeg te zien: Perugia, Assisie, Orvieto, Todi, zelfs Rome is te doen in 1 dag. Een échte aanrader

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Felcete in San Venanzo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Felcete zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Felcete scoort een 8.6 uit 10 op basis van 2 reviews.