Vakantiepark Villaggio Le Tre Isole ***

Villaggio Le Tre Isole
7,5

• Activiteiten7,3
  • Onderkomen6,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Villaggio Le Tre Isole bij:

41 reviews over Vakantiepark Villaggio Le Tre Isole in het Nederlands

Prima kwaliteit prijs verhouding

Marcel, 20-8-2017
  • Onderkomen6

Het is 'basic' alles is er, echter is het gedateerd. Het is kleinschalig, overzichtelijk, leuke animatie (Engels/Italiaans), geen last van files zoals bij Gardameer! Parkeergarage(na 23:00 afgesloten) bovenliggend parkeerplek in- en uitrijden te allen tijde mogelijk, in de buurt meer dan voldoende goede restaurants (check hierbij internet) zeker voor herhaling vatbaar!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

nooit meer

sandra, 4-8-2016
  • Activiteiten5
  • Onderkomen3

We hebben via touroperator geboekt. Aan de hand van de afbeeldingen en informatie zag het er goed uit. Helaas waren de appartementen en gebouwen aan een renovatie toe.

Het was er wel schoon maar de bedden en inventaris waren heel erg verouderd.

Daarbij kwam dat er elke middag bij het zwembad harde muziek werd gedraaid.

Maar wij begrepen niet voor wie?

Het dorpje was dichtbij maar als je met 3 jonge kinderen in het gras langs een doorgaande weg moet lopen is dat niet heel handig.

We zijn er 3 dagen geweest en hebben toen wat anders geboekt.(hadden wel voor 1 week geboekt)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Kleinschalig vakantiepark in mooie omgeving

Kejan, 5-9-2015
  • Onderkomen8

Kleinschalig vakantiecomplex met eenvoudig zwembad (diepste deel is 130cm en een peuterbadje). Volleybalveld, tennisbanen, jeu-de-boulesbanen, koffiebarretje met magnetronmaaltijden, kleine recreatieruimte. Eenvoudig ingerichte appartementen, voorzien van raamhorren. Veel muggen, maar als je de deur dicht houdt heb je er binnen geen last van. Onhandige douche. Goed gelegen voor leuke uitstapjes. Vriendelijke en hulpvaardige mensen bij de receptie. Fietsverhuur (waaronder tenminste één fiets voor een kind van 8/9 jaar). Gratis parkeergarage en open parkeerplaatsen. Betaalde WiFi (bij het zwembad gratis, maar zeer traag). Je mag ook gebruik maken van het zwembad bij Zocco Beach, maar dat hebben wij niet gedaan.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Goede reiservaring !

Last minute, 19-8-2015
  • Onderkomen8

Prijs versus kwaliteit echt wel de moeite !

Kids 9 en 11 vonden animatie leuk, hebben zich daar goed geamuseerd :-)

Appartement was eenvoudig, gewoon goed. Alleen de matrassen waren idd aan vernieuwing toe, de rest was zeker OK.

Ideale uitvalsbasis om rest van Italie te bezoeken. :-D

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Fantastische plek

Renate, 8-8-2015
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

Wij zijn dit jaar voor het eerst in Umbrië geweest. Echt fantastisch. Door het zeer hete weer niet veel gedaan vandaar dat we volgend jaar weer terug gaan. We zijn 12 nachten verbleven in Le Tre Isole, prijs/kwaliteit is prima! Het animatie team is super! Voor de kinderen is er iedere dag wat te doen, vooral leuk als je kinderen van sport houden. Wij hebben ons prima vermaakt! Alleen de matrassen zijn wel aan vernieuwing toe! Verder alles prima naar wens!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Top vakantie

meneer Spadafino, 25-9-2014
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Interessante omgeving,lekker eten en vriendelijk mensen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

geweldig, kom graag terug

marc hesselmans, 1-9-2014
  • Onderkomen7

Ik zou gezinnen met kleine kinderen aanraden om naar dit klein parkje te gaan. Sfeer is fantastisch, mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. Goede uitvalbasis om de omgeving te gaan bekijken. De huisjes zijn wel wat gedateerd maar wel schoon en compleet.

Animatieteam is echt Italiaans.

Fantastisch om deze parel ontdekt te hebben.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Prima plek!

Rokus, 26-7-2014
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

Door een leuke aanbieding van een reisorganisatie viel ons oog op dit parkje. Eenvoudige appartementen. Een opknapbeurt zou het comfort verhogen. Verder prima. Door de aanbieding was de prijs/kwaliteit meer dan goed. Zwembad werd elke dag schoongemaakt. Vriendelijk personeel. Animatieteam was aanwezig. Wij zaten in huisje C5 aan het zwembad. Wanneer het animatieteam activiteiten had in het zwembad (groepsdans, aquagym) was dat op ons balkon goed te horen. Een keer wat van gezegd en geluid werd vanaf dat moment minder hard aan gezet. Er is een basketbalveld, voetbalveld en mogelijkheid voor beachvolleybal. Er waren meerdere nederlandse gasten waardoor onze zoons van 15 en 13 ook met andere jongens konden optrekken.

Wat betreft het zwembad: het 'handdoekje leggen, niemand zeggen' is hier ook volop aan de orde. Kon het niet laten een foto hiervan te maken en te plaatsen. Verder bij de foto's het prachtige uitzicht vanaf ons balkon.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Genieten!

J, 20-8-2012
  • Activiteiten10
  • Onderkomen6

Gedateerd appartement, maar netjes en schoon. Voor de kinderen een geweldig annimatieteam en heel veel te doen. Heerlijk zwembad en prachtig meer, waar helaas niet in gezwommen wordt. Je kunt kitesurfen of varen. Wel zijn er verderop enkele strandjes waar je wel kunt zwemmen in het meer. Veel muggen, maar ze steken niet; kortom geen last van gehad.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Veel gasten die al vele jaren terugkomen. Prachtige omgeving met genoeg te zien; kortom genieten!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

leuk!

Iris, 24-7-2012
  • Onderkomen7

Wij zijn in juni geweest en zaten in appartement B4. Begane grond op een hoek. Uitzicht op gras, boompjes en een stukje verderop zag je een stukje Lago de Trasimeno.'s Avonds zagen we vanaf ons terras de zon mooi ondergaan.En qua muggen, insmeren met anti muggenlotion met Deet.

In onze tuin (Nederland) hebben we behalve muggen ook last van allerlei insekten als het warm is .Dus dat kan de pret niet drukken.

Het was niet te druk qua gasten (voorseizoen). Verder prima appartement. De schuttingen, ijzeren hekken tussen de buren vonden we wel erg lelijk. Als die vervangen zouden worden door stenen muurtjes of hout zou het appartementencomplex een vriendelijker aanzien krijgen. Vriendelijk personeel op het park.Lekker zwembad, werd iedere ochtend schoongemaakt. Nog lekker dorps in de plaatselijke buurtsuper.

Gereisd met partner in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Villaggio Le Tre Isole in San Feliciano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Villaggio Le Tre Isole zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Villaggio Le Tre Isole scoort een 7.51 uit 10 op basis van 42 reviews.