Appartement Casale Il Sogno *****

9,2

212 reviews over Appartement Casale Il Sogno in het Nederlands

Op en top ontspannen

Margo, 17-9-2017

We hebben een fantastische tijd gehad bij Henry en Wendy op Casale il Sogno. Ruime, grote kampeerplekken, mooi zwembad, superschoon sanitair, leuke speeltuin met trampoline en fantastische service. We hebben genoten van de italiaanse diners en filmavonden met de andere gasten en ook de oppasservice van dochter Sanne was top. Er was voldoende privacy maar ook voldoende mogelijkheden voor contact met de andere gasten, geheel naar eigen wens. In de omgeving zijn voldoende leuke stadjes en mooie natuur. Je kan je hier zeker 2 weken of meer vermaken.

Mooiste camping ooit

Hans, 14-9-2017

We hebben een geweldige tijd gehad bij Henry en Wendy. Wat een prachtige camping in een schitterende omgeving.

De campingplaats was zo groot dat je soms moe werd van het lopen ;-). Heelijk rustig en stil, met een fantastisch uitzicht. Henry en Wendy zijn heel gastvrij, zonder dat je je opgedringen voelt. Vrijheid en blijheid. Maar als je ze nodig had stonden ze voor je klaar. Het sanitair was altijd schoon en het leek alsof je thuis was, zo compleet en mooi. Een nadeel: als je hier bent wil je nooit meer weg. En een extra bedankje voor de kokkin Franka, het eten was geweldig.

Henry en Wendy, bedankt voor een heel fijne tijd en we komen graag nog eens terug.

Gereisd met partner in augustus 2017

Een fijne plek, maar helaas niet voor ons...

Patrick & Natascha, 11-9-2017

De ligging is geweldig, boven op een berg met alleen maar natuur om je heen. Heerlijk om te wandelen! De gastvrijheid van Henry & Wendy was fantastisch! Ook vooraf al. Er was altijd snel antwoord op je vragen en er werd met je meegedacht. Het meest geweldige was toch wel dat wij met onze 4 honden meer dan welkom waren! De broodservice was ideaal, het Italiaanse diner met alle gasten was heerlijk. Ons appartement (Verde) was schoon, lekker koel in de zomer, knus en gezellig ingericht. Niet groot maar voor 2 personen meer dan prima. Ik heb op de locatie, de eigenaren en de accommodatie zelf dus ook niks aan te merken. Maar helaas was het voor ons toch eens maar nooit meer, althans, niet in de zomervakantie. Ik weet zeker dat je als gezin met kinderen hier een fantastische vakantie hebt. Voor ons als bewust kindloos stel was het echter niet zo fijn om omringd te zijn door zo ontzettend veel kinderen die erg veel drukte en geluidsoverlast veroorzaken. Er was nergens op het terrein een plekje rust te vinden. Dus heb je een gezin, ga er dan zeker voor! Je zult het hier fantastisch hebben. Ben je bewust kinderloos dan is het een overweging waard of dit wel de meest de meest geschikte vakantielocatie is tijdens de zomervakantie.
Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijk!

CC, 9-9-2017

Paar km van het dorpje kom je bij dit paradijsje. We verbleven in een safaritent met sanitair. Sanitair is net buiten je tent. De safarittenten liggen centraal maar toch ook weer 'privé'. Waardoor je je ook kunt terugtrekken. Op je veranda heb je een prachtig uitzicht. Bij ons koelde het 's nachts af, waardoor je fijn onder de dekbedden slaapt.

De diners, cappucino, filmavond en accomodatie zijn super.

Zwembad is fijn. Met apart peutergedeelte. Wij hadden helaas een beetje overlast van wespen en 'steekvliegen'.

De familie is gastvrij, behulpzaam en relaxed (er zijn maar 2 'simpele' regeltjes ;-)).

Een kwartiertje lopen of 3 min. rijden sta je bij een restaurant waar je heerlijk italiaans kunt eten. En in de omgeving voldoende mooie uitjes en restaurantje.

kindvriendelijk plus; sapjes als welkomstdrankje, tijdens de diners wordt er 'kinderpasta' voor de kinderen gemaakt en grote trampoline

Kortom; niet twijfelen, maar boeken.

Geweldige sfeer, prachtige locatie

Gea, 5-9-2017

Casale Il Sogno heeft alles voor een droomvakantie! Wij hebben genoten van de ruimte, het uitzicht, de sfeer, de heerlijke cappuccino's bij het verse brood elke ochtend, een duik in het zwembad, een wandeling over de prachtige route achter het huis, de authentieke Italiaanse dorpjes in de omgeving. En ook van de wijnproeverij en het lekkere en gezellige Umbrische diner dat Henry en Wendy 2x per week organiseren voor gasten die mee willen doen. De andere gasten waren al snel geen onbekenden meer, maar was ook alle ruimte om met je gezin alleen te zijn.

Wij komen zeker nog een keer terug! (en we gaan eigenlijk nooit 2x naar dezelfde plek).

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldig!

Arjen en Aja Vos-Dragt, 4-9-2017

Het was gastvrij, hartelijk, comfortabel, schoon, gezellig, keurig, onderhoudend, het was subliem

Paradijs

Fam. Verharen, 3-9-2017

Prachtige ligging, mooie omgeving, geweldige gastheer en gastvrouw, mooie grote kampeerplekken, luxe sanitair.
Gereisd met partner in augustus 2017

Vakantie zoals vakantie hoort te zijn

Wouter en Alice, 3-9-2017

Het begint al met het hartelijke ontvangst van Henry, Wendy en dochters Sanne, Lotte en Lara. Je voelt je gelijk thuis. Dan wordt je de hele week in de watten gelegd, 2x een heerlijk 4 gangendiner, een wijnproeverij, een filmavond, gezellige gesprekken met Henry, Wendy en Sanne. Elke ochtend heerlijk brood en koffie. Welke koffie wil je? Ze hebben bijna alles. De sfeer is gezellig en tegelijk ongedwongen. Je kan asn alles meedoen, maar je kan ook je eigen weg kiezen. Wil je advies voor wat dan ook in de regio. Vraag het en ze helpen je. Het appartement (Rosso) was keurig. Schoon, compleet en erg huiselijk. Prima bedden en een goede badkamer. Ik begreep van Henry dat het zwembad komende winterperiode afgemaakt gaat worden en dan helemaal top is. Wij komen zeker terug. Dan staat vast de welkomstborrel klaar.
Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk!

Gezin met 3 kinderen, 3-9-2017

Erg gastvrij, zeer mooie accommodatie waar je gelijk tot rust komt, fijne gastheer en gastvrouw, met leuke activiteiten. Filmavond heel bijzonder! Goede koffie, heerlijke wijnproef en diners. We komen zeker weer terug!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super mooi gelegen en zeer verzorgd

Familie van Lierop, 2-9-2017

Erg mooie plaats om je vakantie door te brengen. Boven op een berg, mooi uitzicht en alle rust. Appartement was erg mooi met goede bedden. De sfeer was erg aangenaam. Je maakt er gemakkelijk contacten, ook de kinderen. Die waren er veel en van elke leeftijd. 2x per week een 4 gangen diner waar je aan mee kan doen. Alles heerlijk gemaakt door een echte Italiaanse kok. 1x per week een wijnproeverij. Verder hoef je maar aan Henry en Wendy info te vragen en je krijgt het. Erg fijn!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casale Il Sogno in Pietralunga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casale Il Sogno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Casale Il Sogno scoort een 9.23 uit 10 op basis van 212 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: