9,2

Uitstekend

202 reviews over Appartement Casale Il Sogno in het Nederlands

Heerlijk rustgevende plek op een prachtige locatie

Ingrid Kok, 16-8-2017

De kinderen hebben heerlijk genoten. Veel vriendjes en vriendinnetjes in dezelfde leeftijdscategorie. Het ontvangst van Henry, Wendy en hun kinderen was zeer hartelijk en ook de verzorging tijdens het verblijf was meer dan goed geregeld.

Ook als ouders kom je helemaal tot rust terwijl de kinderen elkaar gezamenlijk vermaken met voetballen, zwemmen, in de speeltuin of op de trampoline spelen. Zeer informatief en gezellig was ook de wijnproeverij met Henry en de gezamenlijke avonden typisch Italiaans eten met de hele groep (overigens niets verplicht, en zo voelde dat ook echt niet).

Wij en ook de kinderen vinden het een absolute aanrader!

Gereisd familie in juli 2017

Fantastische plek in het mooie Umbrie!

Daniel & Nicole, 28-7-2017

Casale Il Sogno is een fantastische locatie waar het heerlijk vakantievieren is met (jonge) kinderen. We werden heel hartelijk ontvangen en hebben een fijne tijd gehad in een safari tent (via touroperator).

Henry en Wendy zorgen ervoor dat iedereen zich echt thuis voelt. Buiten de mooie locatie hebben we volop genoten van de gezamelijke diners, wijnproeverij en Italiaanse filmavond. Op redelijke afstanden (30 min - 60 min) volop leuke dorpjes/stadjes gelegen.

Veel dank en hopelijk tot een volgende keer.

Daniel, Nicole, Puck en Noor

Heerlijk en gezellig

Margrethe, 25-7-2017

We hebben een gezellige week gehad bij casale il sogno. De eigenaren zijn zeer gastvrij.

Wij hebben genoten en onze kinderen vonden het fantastisch.

Geweldig onthaasten!

Louise, 25-7-2017

Een heerlijke plek waar we graag komen! Er wordt veel liefde en aandacht in het bedrijf gestoken, en vernieuwingen toegepast zoals: vergroten van het zwembad, nieuwe keukens in enkele appartementen. De gasten wordt het op allerlei manieren naar de zin gemaakt, maar niets moet! Vers brood kun je bestellen en een heerlijk kopje koffie kun je halen bij de keuken. Wij vinden vooral de diners 2x per week (als je wilt) en de filmavond met een klassieke Italiaanse film in de buitenlucht een aanrader!

Als je geen bezwaar hebt om een eindje de berg af te rijden voor een tochtje of een boodschap dan ben je hier zeker op de goede plek: midden in de natuur!

heerlijke plek

ouders met 2 kinderen 5+7 jaar, 24-7-2017

Een keurige tent op een leuk ruim, kindvriendelijk terrein. De plek is rustig en heeft veel privacy.

De eetavonden waren prima. Wij hebben perfect weer gehad. In de omgeving is genoeg te doen, je moet dan niet vies zijn van een uurtje rijden.

Gereisd familie in juli 2017

Fantastisch vakantie adresje in Umbrie.

Marcel en Marjo, 23-7-2017

Vakantie bij Henry en Wendy voelt als thuiskomen, maar dan op een manier dat je er helemaal uit bent!

De faciliteiten in het algemeen, de gezellige gezamenlijke maaltijden, de Italiaanse film, de locatie met ruim voldoende privacy, de hartelijkheid van de gastheer en vrouw maken een weekje Casale il Sogno tot een heerlijke vaknatie!

Gereisd met partner in juli 2017

Een vakantieparadijs in het noorden van Umbrië

Léonie, 16-7-2017

Een heerlijke plek waar je voluit kunt genieten. Henry en Wendy zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt. We zaten in één van de apartementen. Sfeervol ingericht en netjes afgewerkt. Het hele terrein zag er goed verzorgd uit.

Het zwembad was heerlijk. Er waren voornamelijk gezinnen met jonge kinderen. 2x per week konden we aanschuiven bij een Italiaanse maaltijd. Ook hebben we meegedaan aan de wijnproeverij. Alles was top verzorgd. Ook van de Italiaanse bakjes koffie hebben we genoten.

Het enige verbeterpuntje dat ik kan bedenken: het matras. Dat had wat zachter gemogen.

Wat een paradijsje!

Dirk en Gonny, 15-7-2017

Na wat turbulente weken kwamen wij aan in dit paradijs op aarde en konden onmiddellijk meedoen aan de wijnproeverij. De wijn was heerlijk, de info van Henry superleuk, het gezelschap was geweldig en op deze wijze konden wij alle gasten gelijk leren kennen. De rest van het verblijf hebben we heerlijk genoten van een leuk appartement en de prachtige omgeving maar misschien nog wel het meest van de rust en vrede die er heerste, de bijen die af en aan vlogen, het (soms prive) zwembad en niet te vergeten de boeken! Boven op dat alles is de gastvrijheid van Henry en Wendy geweldig! Wij komen zeker terug!
Gereisd met partner in juni 2017

De ontvangst, was zeer hartelijk.

Paul, 14-7-2017

De locatie zag er netjes en verzorgd uit, Henry en Wendy zijn een fantastische gastheer en gastvrouw. Wij zijn er 1 week geweest en hebben het erg gezellig gevonden. De Italiaanse kokkin heeft 2 keer heerlijk gekookt, deze avonden waren erg gezellig. Ook de Italiaanse filmavond en de wijnproeverij hebben bijgedragen aan een heerlijke week.
Gereisd met partner in juni 2017

Fantastisch!

Esther, 14-7-2017

Wat een fantastische plek! Erg mooie ligging.

Eigenaren Wendy en Henry doen hun uiterste best om het hun gasten naar hun zin te maken.

Met erg lekkere diners, een gezellige wijnproeverij en een Italiaanse filmavond is het goed toeven bij Casale Il Sogno.

Een hele leuke manier om snel de andere gasten te leren kennen.

De appartementen zien er mooi uit, de kampeerplaatsen zijn lekker groot en de safaritenten (via reisorganisatie) zijn prima.

Wij hadden zelf een safaritent met eigen sanitair. Helemaal prima!

Bij het centrale terras kun je heerlijk zitten om een kop koffie te drinken, een boek te lezen, spelletjes te doen of natuurlijk op de wifi.

We hebben genoten en komen zeker nog een keertje terug

Gereisd met partner in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casale Il Sogno in Pietralunga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casale Il Sogno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Casale Il Sogno scoort een 9.19 uit 10 op basis van 202 reviews.