Uitstekend

1 review over Vakantiehuis Podere I Monelli in het Nederlands

Johan, 19-8-2005

Dit hadden wij niet durven dromen ! Een oud huis uit de 17e eeuw op een heuvel midden in een tuin vol olijfbomen ! Met zwembad omringd door zonnebloemen en druivenranken. Ongelooflijk mooi ! Het huis is verdeeld in 4 vakantiewoningen. Wij hadden het gelijkvloers met mooi terras. Binnen : 3 slaapkamers, badkamer met douche en toilet, en nog eens een aparte toilet in het huis. De keuken nogal primitief, maar best ok voor een vakantie. Kraaknet bad- en bedlinnen. Wat ons wel opviel is dat de italiaanse "mama's" niet echte poetsfreaken zijn. Zo vonden wij het huis nogal "stofferig" (of ligt dit misschien aan ons ???...) Er was dus ook geen dweil of ander poetsmateriaal te bespeuren. Voor de rest : als je houdt van een rustige vakantie op de grens van Toscane/Umbrië is dit een echte aanrader ! PS Wij verbleven er met 5 personen.
    Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Podere I Monelli in Petrignano, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Podere I Monelli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Podere I Monelli scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.