Hotel Villa Paradiso ****

Villa Paradiso

144 reviews over Hotel Villa Paradiso in het Nederlands

Nooit meer

Gezin met kind, 19-9-2016

Het eten is niet heel lekker, smaakloos.

Zwembad te klein voor het aantal mensen in het hotel.

Voor ijsjes moet je betalen, dus dit is geen all inclusief.

Voor alcohol moet je ook betalen, dus wat betekent hier All Incl niets dus

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Dit is GEEN 4 Sterren waard

Familie, 17-9-2016

slaapkamers waren prima, heerlijk met airco. Het is voor ons geen 4 sterren hotel.

Weinig te doen, iedere avond hetzelfde. Dit is geen all inclusief, ijsjes voor de kinderen moet je betalen, een Baco moet je 5 euro voor betalen.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

low budget hotel

nicolette, 16-9-2016

villa paradiso is een low budget hotel

ontbijt niks mis mee genoeg variatie

diner valt tegen weinig afwisseling in eten ( wij hadden bv de gehele week gebakken aardappelen als bijgerecht)

toetjes waren wel dik in orde

all inclusive formule werkt goed

Gereisd met partner in september 2016

Nooit meer

Dennis, 20-8-2016

De kamers waren veel te klein . Bijna geen bergruimte. Kapotte tegels in de badkamer. 's Morgens moest je rennen om een ligzetel bij het zwembad te kunnen bemachtigen. De frisdranken en het bier uit de zelfbediening waren van mindere kwaliteit. Gelukkig was het restaurant wel goed. Alleen moet je tijdig aanschuiven voor het buffet of er rest je geen dessert meer. De desserts werden door de hotelgasten op meerdere tafels nog voor het begin van de maaltijd op tafel gezet. Hotel is geen 4 sterren waard...
        Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

vreselijk, nooit meer

Esther, 26-7-2016

Hotel zegt een 4* te zijn is het dus niet.

Kamers zijn klein. Te weinig faciliteiten. Het eten is zeer onder de maat. Soms nog rauw en de salades zeer eentonig waar veel dingen uit blik komen. Drankjes ook weinig keus. Uit een automaat cola, sinas, 7up en water. 3 sapjes en bocht wijn en bier uit een tap. Met diner staan de sapjes uit.

Veel te veel kamers/mensen naar wat het hotel aan kan. Te weinig ligbedden, zitgelegenheid buiten, ets, konden zelfs de auto niet kwijt.

Ook al is het relatief goedkoop, het is de prijs niet waard!

Uit nood zijn wij 3 dagen uitgeweken naar een leuk waterpark in de buurt. Waar wel meer dan genoeg ruimte was.

Voor ons nooit meer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Ook voor de 2e keer prima !

Arie, 17-7-2016

Na week in 2015 dit jaar weer terug gekomen. Even tevreden als verleden jaar. Gemoedelijk hotel en goede uitvalsbasis voor de omgeving. Prijs/prestatieverhouding is voor deze omgeving erg goed.
        Gereisd met partner in juni 2016

voor de 3de keer!

2boys, 27-10-2015

Voor deze prijs ga je niet snel iets anders vinden in Italië!

Dit jaar waren er heel wat verbeteringen tegenover vorig jaar:

- ook 's middags een koud buffet aanwezig

- keuze uit verschillende lunchpakketjes om mee te nemen

- wifi nu ook buiten aanwezig

- nieuw management

kamers zijn inderdaad te klein en bergruimte is te beperkt, maar hoeveel ben je binnen op vakantie?! Eten is lekker, maar niet waanzinnig. De pasta's in 2014 waren lekkerder, maar buffet was zeker zo lekker dit jaar.

Door de eigen hotelactie waardoor onze reis voor 2016 nog 600 euro goedkoper wordt, hebben we beslist zeker terug te komen! We kunnen dus al beginnen aftellen!

Er heerst een gemoedelijke sfeer en kinderen vinden heel makkelijk vriendjes doordat het overgrote deel van de gasten Belgen en Nederlanders zijn en ook zelf hebben we er al vriendschappen aan overgehouden.

Dit hotel is een goed bewijs van dat veel luxe niet nodig is om toch een topvakantie te hebben!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Fijn hotel betaal baar voor veel mensen

Wim en Ineke, 11-10-2015

Het personeel doet zijn uiterste best om het de gasten naar de zin te maken.Het eten is altijd meer dan voldoende. Misschien niet met aardappeltjes en een bal gehakt maar die kunnen we thuis ook eten. We zijn tenslotte in Umbrië.Het is budget en daarom komen we toch met z'n allen hier naartoe? Wil je voor een euro op de eerste rang zitten dan kun je beter thuis blijven. Wij komen hier nu drie jaar en hebben het altijd goed naar onze zin.
        Gereisd met partner in september 2015

Prijskwaliteit ok

michel, 22-9-2015

Wat het eten betreft: goed maar weinig afwisseling. Bediening is vriendelijk maar management is pover. Kamers zijn sober, geen terrasje, matige douche en veel te weinig opbergruimte. Ligging is zeer goed, mooi zicht en centraal gelegen voor vele uitstappen in Umbrie en Toscanie.

Voor wie weinig in het hotel verblijft een aanrader dus.Verwacht echter geen luxe maar de prijs was dan ook ok .

Gereisd met partner in september 2015

Goed hotel

zoover_26, 17-8-2015

Fijn verblijf gehad in dit hotel. Prima uitvalsbasis voor bezoeken aan Siena, Rome, Perugia en de watervallen van Marmore. Eten is ronduit geweldig. Ook als je een dagje weg gaat krijg je een lunchpakket mee. Enige minpunt is die domme Italiaanse badmutsenplicht in het zwembad.
        Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Paradiso bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Paradiso in Passignano (Lago di Trasimeno), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Paradiso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Villa Paradiso scoort een 7.03 uit 10 op basis van 148 reviews.