Appartement Fattoria Torale

Appartement Fattoria Torale
Fattoria Torale

2 reviews over Appartement Fattoria Torale in het Nederlands

Mooie locatie met fantastisch uitzicht!

Tanja, 22-8-2017

Mooi uitzicht op lago Trasimeno. Ruime mooie appartementen. Roberto is een aardige gastheer met goede tips. Rustige locatie met mooi zwembad. Wij waren 1 week met ander gezin en 1 week met eigen gezin. Diverse nationaliteiten. Je bent wel afhankelijk of er andere NL kinderen zijn. Mooi zwembad en heerlijk eten onder de kastanjebomen met super uitzicht. Genoeg activiteiten in de omgeving (aquapark Tavernelle, grotten Orvieto, paardenrace Siena, Assisi, Montepulciani, Perugia, outlet shopping etc Geen restaurant bij il Torale, maar genoeg in de omgeving op rijafstand. Il pescatore in Passignano, masolino in Panicali (wel 45 min) Pizzaria/restaurant La Bella Vita in Tuoro aan het meer. Wij zouden zeker nog keer gaan.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Claudia Melis, 12-8-2007

Wat een fantastisch mooi complex. Bij toeval kwamen we hier terecht, maar we hebben genoten. Een oude boerderij, als nieuw. Het appartement was zeer ruim, het uitzicht fantastisch over het meer van Trasimeno. Zwembad was ook prima, soms een beetje koud. In het allerhoogste seizoen hadden wij het zwembad soms voor onszelf. Wat een luxe.

Voor kinderen is het een beetje saai, tenzij ze het geluk hebben dat er andere kinderen van hun leeftijd zijn. Voor de kleintjes is er een schommeltje, speelhuisje en glijbaan.

Het complex is zeer rustig, dus als je vermaak zoekt, zoek je wat anders.

Wij hadden een appartement boven, maar konden beneden een tafel uitzoeken en daar eten of borrelen.

Gereisd familie in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Fattoria Torale in Passignano (Lago di Trasimeno), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Fattoria Torale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Fattoria Torale scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.