Accommodaties Passignano (Lago di Trasimeno)

Waardering
8,2
Het weer

18° / 33°

28 juli 2015

Passignano (Lago di Trasimeno)
8,1
143 beoordelingen
Wordt Passignano (Lago di Trasimeno) je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vindt je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Passignano (Lago di Trasimeno).
Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Passignano (Lago di Trasimeno) bij:

25 Accommodaties Italië, Umbrië, Passignano (Lago di Trasimeno)

Alleen accommodaties in Passignano (Lago di Trasimeno) worden getoond
Je hebt gekozen Land
Italië
Regio
Umbrië
Bestemming
Passignano (Lago di Trasimeno)
Straal:

9,1
114 beoordelingen
2,1 km tot centrum
Paradijs op aardeGeweldige camping
8,9
39 beoordelingen
1,2 km tot centrum
Waar voor het geldVoor herhaling vatbaar
8,7
11 beoordelingen
2 km tot centrum
Heerlijke plekHeerlijk rustig en zeer gastvrij hotel
8,6
11 beoordelingen
5,8 km tot centrum
een onvergetelijke adres !Het paradijsje voor ons familie
9,7
4 beoordelingen
0,8 km tot centrum
Prachtig plekje in Umbrie
7,6
74 beoordelingen
2,1 km tot centrum
Top camping, tot volgend jaar!volgend jaar weer!
7,4
134 beoordelingen
0,6 km tot centrum
Goede uitvalsbasis om Umbrië te bekijkenPrima hotel goede Prijs kwaliteit
8,7
10 beoordelingen
1,2 km tot centrum
Heerlijke vakantieMooi plekje tussen de zonnebloemen
8,3
20 beoordelingen
0,2 km tot centrum
Leuk aangenaam hotelMatige lokatie.
1 beoordeling
4,8 km tot centrum
Geweldige ligging, Umbrië op zijn best!
1 beoordeling
21 beoordelingen
15,4 km tot centrum
Eenvoudig, maar goedsimpel
 1 2

Passignano (Lago di Trasimeno) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 143 beoordelingen
Wordt Passignano (Lago di Trasimeno) je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Passignano (Lago di Trasimeno). Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Passignano (Lago di Trasimeno). Mocht je meer behoefte hebben aan echte beoordelingen kijk dan even onder de tab beoordelingen en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Passignano (Lago di Trasimeno). Vergeet niet de beoordelingen van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier beoordelingen vinden van 7 Appartementen, 3 Campings, 9 Hotels, 1 Vakantiehuis, 1 Vakantiepark, 2 Aparthotels, 1 Bed and Breakfast en 1 Villa in Passignano (Lago di Trasimeno). Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 122 vakantiefoto's van Passignano (Lago di Trasimeno). Je kunt 2 video's van Passignano (Lago di Trasimeno) bekijken. Lees de 143 reviews beoordelingen van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Passignano (Lago di Trasimeno). Op deze pagina vind je alle accommodaties in Passignano (Lago di Trasimeno). Bekijk ook andere accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Umbrië.