Accommodaties Passignano (Lago di Trasimeno)

Waardering
8,3
Het weer

17  °C

18 april 2014

Passignano (Lago di Trasimeno)
8,1
89 beoordelingen
Accommodaties Passignano (Lago di Trasimeno)

Passignano (Lago di Trasimeno) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 89 beoordelingen
Wordt Passignano (Lago di Trasimeno) je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vindt je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Passignano (Lago di Trasimeno). Zo vindt je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Passignano (Lago di Trasimeno). Mocht je meer behoefte hebben aan echte beoordelingen kijk dan even onder de tab beoordelingen en lees wat andere van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vindt je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Passignano (Lago di Trasimeno)>. Vergeet niet de beoordelingen van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier beoordelingen vinden van 7 Appartementen, 3 Campings, 9 Hotels, 1 Vakantiehuis, 1 Vakantiepark, 2 Aparthotels, 1 en 1 Villa in Passignano (Lago di Trasimeno). Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 50 vakantiefoto's van Passignano (Lago di Trasimeno). Je kunt 1 video van Passignano (Lago di Trasimeno) bekijken. Lees de 89 reviews van reizigers die op vakantie zijn geweest in Passignano (Lago di Trasimeno). Op deze pagina vind je alle accommodaties in Passignano (Lago di Trasimeno). Bekijk ook andere accommodaties in Italië. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Umbrië.
Even geduld a.u.b.

25 Accommodaties Italië, Umbrië, Passignano (Lago di Trasimeno)

Alleen accommodaties in Passignano (Lago di Trasimeno) worden getoond
 1 2 volgende

7,6
122 beoordelingen
0,6 km tot centrum
Prima hotel, jammer van de omgeving en het meer.druk hotel , teveel mensen voor het zwembad
8,6
9 beoordelingen
1,2 km tot centrum
Mooi plekje tussen de zonnebloemenRuim appartement in prima omgeving.
8,4
31 beoordelingen
2,1 km tot centrum
Een plek waar je terug wil komenom nog eens heen te gaan
8,4
10 beoordelingen
5,8 km tot centrum
een onvergetelijke adres !Het paradijsje voor ons familie
10,0
1 beoordeling
4,8 km tot centrum
Geweldige ligging, Umbrië op zijn best!
 1 2 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?